Gå til innhold

Pondus disser Wow!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg synes er imponerende er at folk finner humor i dette. Finner ikke noe morsomt i det for å være helt ærlig. Det var kanskje morsomt for vel 4 år siden når det var "nytt" med å disse dem som spiller WoW men i dag? Meh, det er blitt en clichè dette.

 

At det fremdeles er en oppfatning at WoW spillere er innesittende nerder i foreldrenes kjeller er så gammel som PCen og er definitvit en clicè hentet fra eldre PC dager hvor PC intereserte ble fremstilt på en slik måte. Igjen ikke morsomt.

 

Det jeg derimot ikke liker er hvor "morsomt" det skal være å dra alle under en kam. Å "ratte ned" på andre mennesker er dessverre hva som ansees som "humor" i dag når personer som Otto Jespersen og Anne Kat definerer "humoren" og viser hva som er "i orden". Søppelhumor kaller jeg det for, så kjedelig at politiske taler blir rene stand up showet.

Lenke til kommentar

Veldig tørr humor spør du meg. Kan ikke si meg enig i noen av delene. Vi er flere WoW- spillere på min arbeidsplass, og de fleste av oss er ikke engang i nærheten av den "morsomme" artikkelens definisjon. :)

Som allerede nevnt, det virker nesten som at artikkelen er skrevet like etter at WoW kom ut da det var artig å disse folk som gadd å bruke tiden sin på slike spill.

 

Jeg kjenner derimot flere som bruker adskillig mer tid på feks online poker foran pcen sin. Men hadde noen blunket et par ekstra ganger hvis den infoen hadde kommet frem på arbeidsplassen eller ute på byen? Neppe. :)

Lenke til kommentar

At dere ikke finner humor i dette bekrefter desverre mye av det han sier, noe jeg synes var ganske gøy i grunn.

 

"Dette er feil. I det sekundet du første gang sitter og vurderer om du skal være en "Blood Elf Deathknight" som skal hete "Mø´Khamann", er du ikke normal. Sorry."

 

Jeg gir han 3 dager i Azeroth før han er addict selv.

Lenke til kommentar
At dere ikke finner humor i dette bekrefter desverre mye av det han sier, noe jeg synes var ganske gøy i grunn.

 

"Dette er feil. I det sekundet du første gang sitter og vurderer om du skal være en "Blood Elf Deathknight" som skal hete "Mø´Khamann", er du ikke normal. Sorry."

 

Jeg gir han 3 dager i Azeroth før han er addict selv.

 

Nei det bekrefter ingen verdens ting annet enn en dårlig skrevet artikkel ment som satirisk morsomhet ved å henge ut en helt gruppe mennesker. Det han feiler misserabelt på er overdrivelsene og "jeg er objektivt og vet alt" måten han skriver på. Jeg dro ikke på smilebåndet en eneste gang og ønsket bare makkverket skulle være over og følte meg glad og lettet når jeg kom til slutten. Har lest til historie prøver på skolen som har vært mer innholdsrikt enn det der.

 

Hvorfor jeg lesten den? Hvordan kan jeg bedømme noe jeg ikke har lest?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...