Gå til innhold

Pondus disser Wow!


Anbefalte innlegg

Nei folk får egentlig bare si hva de vil si, blir bare litt lei av slike sosiale stemplinger basert på en "snittlig" mal alle skal følge.

Eller så bommer man bare litt på å forstå humoren...

 

Pondus "disser" jo mange..'Tennis er en sport for sengevætere'.."Jeg kjenner noen tennisspillere som ikke tisser i sengen", eller om konebæring og finland: 'Jo, store mengder alkohol, absurd fjernsynsteater… og… konebæring.'.. "Jeg kjenner Finner som ikke drikker". Gratulerer med dagen!!! :roll:

 

l2selvironi... ? eller kanskje l2pondus.. ? :whistle:

Det er vel heller det at det ikke finnes humoristisk, uansett hvor "ironisk" det er skrevet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ærlig har svart "Har stor interesse for spill, spiller en del World of Warcraft nå" og fått et blikk som sier "Fy fan for en nerd den mannen er".

Og hokus pokus, så fikk man bekreftet mistanken. Naturligvis er det ikke dårlig skrevet, det er rett og slett en hylende mangel på selvinsikt og selvironi fra Wow spillende folk. "Bu-hu, slemme mannen skrev et stykke om at sånne som meg er teite". Big fucking shock.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
eh... det var tørr, billig og dårlig humor. ikke verre enn det. det handler ikke om manglende selvinnsikt eller selvironi.

 

dersom jeg sier "kristne folk er duzt" og kristne folk ikke ler, er det ikke pga manglende selvinnsikt, men pga fravær av humor.

HAHA, nei seriøst, lær deg å skrive. :tease:

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Herre gi meg styrke!

Drit nå i den forbanna artikkelen og send pondus folka en hatmail eller en brevbombe om dere skal ta dere så nær av den.. Dere som sier at den ikke er morsom, good for you.. noen av oss andre syntes den var verdt litt tid og kanskje vi også syntes den var litt morsom. Humor er ikke lik for alle noe som dere burde vite dersom dere er over 13 (og helts de under også).

 

Mange forskjellige folk spiller wow, noen nerder andre ikke (så mye). Har det noe å si? Mennesker er alt for sta til å innse når de har feil (ja jeg generaliserer veldig her, men dere motbeviser meg ikke akkurat).

 

Og dersom noen sier "kristne folk er duzt" ler jeg ikke. Folk som spøker med religion har tydelig lite kreativitet siden de fleste av norges ungdommer ler av oss krisnte fordi vi har en tro. Religion skal respekteres akkuratt som vi respekterer dere som ikke har en religion. Føler det har blitt en del av popkulturen å se ned på kristendommen, de fleste av dere hadde aldri hatt baller til å si jævla muslimer til en gjeng med muslimer, men hadde gjerne sagt det til en gjeng krisne (altså jævla krisne ikke muslimer siden dette sikker ikke hadde hatt stor effekt på kristne)

Endret av Martyr
Lenke til kommentar
jeg ærlig har svart "Har stor interesse for spill, spiller en del World of Warcraft nå" og fått et blikk som sier "Fy fan for en nerd den mannen er".

Og hokus pokus, så fikk man bekreftet mistanken. Naturligvis er det ikke dårlig skrevet, det er rett og slett en hylende mangel på selvinsikt og selvironi fra Wow spillende folk. "Bu-hu, slemme mannen skrev et stykke om at sånne som meg er teite". Big fucking shock.

 

Hvorfor må det være hyledne mangel på selvinsikt og selvironi? Generelt sett synes jeg slik type humor kan være artig, men akkurat denne artikelen synes jeg var smellkjedelig, både fordi den bare var dårlig og fordi denne typen humor er veldig brukt opp.

Lenke til kommentar
jeg ærlig har svart "Har stor interesse for spill, spiller en del World of Warcraft nå" og fått et blikk som sier "Fy fan for en nerd den mannen er".

Og hokus pokus, så fikk man bekreftet mistanken. Naturligvis er det ikke dårlig skrevet, det er rett og slett en hylende mangel på selvinsikt og selvironi fra Wow spillende folk. "Bu-hu, slemme mannen skrev et stykke om at sånne som meg er teite". Big fucking shock.

 

Hvorfor må det være hyledne mangel på selvinsikt og selvironi? Generelt sett synes jeg slik type humor kan være artig, men akkurat denne artikelen synes jeg var smellkjedelig, både fordi den bare var dårlig og fordi denne typen humor er veldig brukt opp.

Ja, dere har gått lei at folk disser dere for at dere evt. spiller WoW. Tom for selvironi. Selv har jeg blitt disset for det mang en gang, spilte sist for en uke siden, og jeg elkset artikklen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Har faktisk aldri spillt WoW i mitt liv, men når jeg leste artikkelen så kjente jeg igjen mange ord og uttrykk som kompisene mine bruker hele tida.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Ser tydelig og klart at flere av menneskene i den tråden her har store problemer. Jeg likte ikke akkurat denne artikelen, fordi jeg synes den var kjedelig, jeg er lei av denne type humor, ikke fordi jeg føler meg truffet, men fordi det er old. For all del, kommer av og til ut sketsjer og artikler som disser wow-gamere som faktisk er morsomme, men dette var ikke en av dem. Så slutt og si at man er ribbet for det ene og det andre.

Lenke til kommentar
Hvorfor må det være hyledne mangel på selvinsikt og selvironi? Generelt sett synes jeg slik type humor kan være artig, men akkurat denne artikelen synes jeg var smellkjedelig, både fordi den bare var dårlig og fordi denne typen humor er veldig brukt opp.

Feil. Og det er her din åpenbare mangel på selvinnsikt kommer til syne. Du synes det var guffent at noen i et humorblad morer seg på bekostning av generaliserte Wow spillere. Da ganske sikkert fordi du, i likhet med Bear, spiller wow selv og synes det er leit å tro at folk ser på deg som rar av den grunn. (Hint: det er ofte ikke fordi man spiller Wow man er rar). At du ikke skjønner det selv tydeliggjør din mangel på selvinnsikt. At du av nevnte grunner synes artikkelen ikke var morsom, peker på din mangel på selvironi. Class dismissed.

Lenke til kommentar
Hvorfor må det være hyledne mangel på selvinsikt og selvironi? Generelt sett synes jeg slik type humor kan være artig, men akkurat denne artikelen synes jeg var smellkjedelig, både fordi den bare var dårlig og fordi denne typen humor er veldig brukt opp.

Feil. Og det er her din åpenbare mangel på selvinnsikt kommer til syne. Du synes det var guffent at noen i et humorblad morer seg på bekostning av generaliserte Wow spillere. Da ganske sikkert fordi du, i likhet med Bear, spiller wow selv og synes det er leit å tro at folk ser på deg som rar av den grunn. (Hint: det er ofte ikke fordi man spiller Wow man er rar). At du ikke skjønner det selv tydeliggjør din mangel på selvinnsikt. At du av nevnte grunner synes artikkelen ikke var morsom, peker på din mangel på selvironi. Class dismissed.

 

Du er jo tydeligvis allvitende, du er muligens også litt idiot. For det første, så vet jeg jo best selv hvordan jeg føler det for ting. Vist du hadde lest hva jeg skrev ordentlig, så hadde du skjønt hva jeg mener, gidder rett og slett ikke å forklare mitt ståsted en gang til. Men vist du nå absolutt skal stå fast på din ide om hvordan jeg tenker, så gjerne for meg. Har egentlig lite og si hva du og andre mener om saken :p

Lenke til kommentar
jeg ærlig har svart "Har stor interesse for spill, spiller en del World of Warcraft nå" og fått et blikk som sier "Fy fan for en nerd den mannen er".

Og hokus pokus, så fikk man bekreftet mistanken. Naturligvis er det ikke dårlig skrevet, det er rett og slett en hylende mangel på selvinsikt og selvironi fra Wow spillende folk. "Bu-hu, slemme mannen skrev et stykke om at sånne som meg er teite". Big fucking shock.

 

Nei, det var på genrell basis basert på hvordan jeg ser på samfunnets syn på WoW spillere og hadde ingen relevant relevanse mot artikkelen.

 

Jeg har sagt mine synspunkter mot artikkelen og jeg synes den var kjedelig. Om du trenger mer var det overbruk av satiriske innslag og generalisering på høyt plan i tilegg til at humoren føltes påtrengt og falsk uten noe innlevelse eller styrke i seg. Totalt sett prøvde forfatteren seg på humor noe som man lett ser er hva han forsøkte seg på men grunnet dårlig ordlegging og oppbygning klarte han ikke dette og jeg ender opp med å være glad når artikkelen var over.

 

Om du ser er dette direkte kritikk mot artikkelens oppbygning, ikke innhold. En vesentlig forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...