Gå til innhold

Pondus disser Wow!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Troll er og blir troll, uansett form. :p

 

Snakk for deg selv...

 

LOL du mangler åpenbart selvinnsikt og selvironi. denne artikkelen har helt klart truffet spikeren når det gjelder deg. ROFL xDxdXdxDXdxdD

 

Hm, la meg formulere meg så du kanskje skjønner:

 

omfg roxor haxor lozor habazor bibazor. Halalazor. xcol!!!1!!!

 

Reaksjonene er mye morsommere enn artikkelen.. spesielt fra Bear^ :!:

 

Tør jeg spørre hva som er så spesielt med min mening? Ser at mange andre her heller ikke finner artikkelen spesielt morsom. Har heller aldri kommentert innholdet i artikkelen. Kanskje noen burde ta eksempel her og diskutere sak fremfor person?

Lenke til kommentar

Haha, lo igjen da jeg leste den på nytt.

 

Greit at den var kjedelig, dere trenger da ikke informere og begrunne det for oss? Om dere såklart ikke tenker langt nok til å si ting med vilje for å underholde oss som syns slik humor er gøy.

 

.. Vil egentlig ha litt mer ekte nerdrage da, ikke sånn midrage som ikke er no' tess.

Lenke til kommentar

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Fra artikkelen:

Dette er altså de som spiller. Men hva spiller de? Vel. Vi aner strengt tatt ikke.

Vi vet bare at de lager seg en figur i dette spillet

Dette sier vel en del om forfatteren. Utrolig mye å si om noe han ikke vet noe om.

Det meste av denne artikkelen er bare hentet fra gamle artikler, bare limt sammen av en annen produsent.

 

Generaliseing og ironi på sitt værste etter min mening, men ganske gøy at han gjorde et forsøk. Eneste som kanskje fikk meg til å trekke på smilebåndet var dette:

”Ja, og så dinga vi pongen og raida TK og så kom HW og sa at Q2 ikke var bedre en M9 og så dissa vi plingen og klakka på klangen sånn at FC kom med Rolling Axe og så daua mage’n og så kom NE og banka UY-en og så gikk vi opp til level 54! LOL!”
Det er jo fullstendig skivebom spør du meg. (Mulig det er meningen, men morsomt er det ikke).

 

Dette er hvordan jeg ser artikkelen, men for all del, alle har rett til sin egen mening.

 

Jeg har spilt WoW i ca 2.5 år og jeg har enda til gode å se en definisjon av meg.

Jeg håper at noen tar seg bryet til å skrive en morsom artikkel med gode fakta, det er først da det blir morsomt for meg.

Lenke til kommentar
Fra artikkelen:
Dette er altså de som spiller. Men hva spiller de? Vel. Vi aner strengt tatt ikke.

Vi vet bare at de lager seg en figur i dette spillet

Dette sier vel en del om forfatteren. Utrolig mye å si om noe han ikke vet noe om.

Det meste av denne artikkelen er bare hentet fra gamle artikler, bare limt sammen av en annen produsent.

 

Generaliseing og ironi på sitt værste etter min mening, men ganske gøy at han gjorde et forsøk. Eneste som kanskje fikk meg til å trekke på smilebåndet var dette:

”Ja, og så dinga vi pongen og raida TK og så kom HW og sa at Q2 ikke var bedre en M9 og så dissa vi plingen og klakka på klangen sånn at FC kom med Rolling Axe og så daua mage’n og så kom NE og banka UY-en og så gikk vi opp til level 54! LOL!”
Det er jo fullstendig skivebom spør du meg. (Mulig det er meningen, men morsomt er det ikke).

 

Dette er hvordan jeg ser artikkelen, men for all del, alle har rett til sin egen mening.

 

Jeg har spilt WoW i ca 2.5 år og jeg har enda til gode å se en definisjon av meg.

Jeg håper at noen tar seg bryet til å skrive en morsom artikkel med gode fakta, det er først da det blir morsomt for meg.

Tror du ikke forfatteren vet mer om WoW enn det der? Men hvor morsomt er det hvis du begynner å beskrive i detalj, sånn som dette: "Hva spiller de? De spiller et MMO-spill som er levelbasert. Spilleren begynner på level 1 med ganske dårlig utstyr og stats, men ettersom man kommer høyere opp i level utvikler karakteren seg og får bedre utstyr. Når man kommer til det høyeste nivå, kan man begynne å "raide" og da..." etc etc. Da blir det lite morsomt. Artikkelen er ingen fagartikkel om wow, ei heller skal det være det. Det skal være en overfladisk, ironisk tekst. At du ikke synes den er morsom er jo helt greit, mange som ikke synese det, men å klage på stilen man bruker er jo teit, da det er dette som er meningen med hele artikkelen.

Lenke til kommentar

Bear, er vel bedre at de generaliserer enn å angripe enkeltpersoner? Veldig mye humor dreier seg om en hel folkegruppes kjennetegn, dette er ikke et unntak. Syntes du alle episoder av serier som south park/family guy har dårlig humor? Uansett, syntes artikkelen var sånn passe morsom, morsom mest fordi jeg kjenner meg igjen når det kommer til å "erte" wow spillere. Uoriginal uten tvil, men så er nok meningen med artikkelen å skape noen reaksjoner for å være så håpløst generaliserende.

Og det var faktisk litt forfriskende med litt wow narr, er så lenge siden sist ;)

Lenke til kommentar
Bear, er vel bedre at de generaliserer enn å angripe enkeltpersoner? Veldig mye humor dreier seg om en hel folkegruppes kjennetegn, dette er ikke et unntak. Syntes du alle episoder av serier som south park/family guy har dårlig humor? Uansett, syntes artikkelen var sånn passe morsom, morsom mest fordi jeg kjenner meg igjen når det kommer til å "erte" wow spillere. Uoriginal uten tvil, men så er nok meningen med artikkelen å skape noen reaksjoner for å være så håpløst generaliserende.

Og det var faktisk litt forfriskende med litt wow narr, er så lenge siden sist ;)

 

Klart det, men dette er ikke humor eller komisk fremdragelse av en gruppe mennesker men skitkasting og nedtalende fremstilling av dem. Humor er hva Arthur Arntzen gjør med hans fremlegging av Oluf. Eller den satiriske fremstillingen av "Kliff Arne fra narvik" fremstil av Honningsvåg revyen. Dette er humor og satire mot karakteristiske kjennetegn ved enkelte folkeslag. Det som fremstilles i denne artikkelen er ikke tilnærmet humor men hva man finner fra Otto Jespersen og Anne Kat Herland og det kaller jeg ikke humor, jeg kaller de tilnærmet mobbin og det finner jeg ikke humor i. South Park, Family Guy, American Dad og The Simpsons tar den "amerikanske" holdningen og vender på den, det er ikke noe mobbing men "overkarakterisering" en diverse trekk som amerikanerne er blitt kjent for. Med andre ord noe helt annet.

 

Har ingen ting imot at det overdrives med WoW folk og WoW som spill, er mange geniale tegneserier som fremstiller dette på en kjempefin måte (f.eks LookingForGroup tegneserien/animasjonen). Men dette er bare dritkasting og dårlig skrevet møkker forsøkt med fremstilling av satire og humor uten å klare dette. Følte meg ikke truffet i noe av det han sier og hans fremstilling at "alle WoW spillere er kvistete nerder som bor i kjellern hjemme hos mamma" gjør meg bare irritert for det er det typiske "nerdestemplet" som har eksistert like lenge som nerd i seg selv og jeg finne det langt fra noe morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...