Gå til innhold

Pondus disser Wow!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er så generalisering at det er trist, men han / de får vel tro hva de vil, en god del av folk i verden er så trangsynte at de klarer man seg uten og kjende ;)

Har du lest det de skriver om tennis? Jeg siterer:

Nei. Tennis er en sport for sengevætere.
(Min utheving) Snakk om å generalisere en hel gruppe!!! :ph34r: Wow-nerdene slapp billig unna i forhold til tennis folket, spør du meg.
Lenke til kommentar
er så generalisering at det er trist, men han / de får vel tro hva de vil, en god del av folk i verden er så trangsynte at de klarer man seg uten og kjende ;)

Har du lest det de skriver om tennis? Jeg siterer:

Nei. Tennis er en sport for sengevætere.
(Min utheving) Snakk om å generalisere en hel gruppe!!! :ph34r: Wow-nerdene slapp billig unna i forhold til tennis folket, spør du meg.

 

 

Glad jeg ikke leste den =p

 

Tennis er da virkelig en krevende sport på mange fysiske måter. Om ikke alle ;)

Lenke til kommentar

Haha, ler meg i hjel av den der. Har aldri spilt WoW selv og kan ikke en dritt om det, men han beskriver alle WoW spillere på akkurat en slik måte jeg inbiller meg de er. Og ja, jeg inrømmer det glatt, det er forhåndsdømming deluxe, og man skjærer alle over en kam, men gud hvor morsomt.

 

Vi kommer alle til å dø som jomfruer :!:

Lenke til kommentar
Og dere tror faktisk han er seriøs?

 

wtf...

 

irrellevant for min del i alle fall, han forsøker seg på humor og jeg ler ikke. Ergo for min del har han feile miserabelt.

 

Haha, ler meg i hjel av den der. Har aldri spilt WoW selv og kan ikke en dritt om det, men han beskriver alle WoW spillere på akkurat en slik måte jeg inbiller meg de er. Og ja, jeg inrømmer det glatt, det er forhåndsdømming deluxe, og man skjærer alle over en kam, men gud hvor morsomt.

 

Vi kommer alle til å dø som jomfruer :!:

 

Hvor mange Oscar har du vunnet? Vet om i alle fall 1 guild leder i WoW som har vunnet Oscar statuet. Ikke dårlig til å være en hjemme-hos-foreldrene-boende kvisete nerd ;)

 

Generalisering er en fin båt.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Hvor mange Oscar har du vunnet? Vet om i alle fall 1 guild leder i WoW som har vunnet Oscar statuet. Ikke dårlig til å være en hjemme-hos-foreldrene-boende kvisete nerd ;)

 

Generalisering er en fin båt.

 

Hvor mange Oscar statuetter jeg har vunnet? Snakk om å gripe etter halmstrå på vegna av WoW spillere for i få de til å virke mindre nerdete enn hva som er beskrevet i Podus teksten.

 

Jeg veit om haugevis av Oscar statuett vinner som IKKE er guild ledere, regner med de er i flertall ;)

 

Uansett, du synes ikke det var morsomt, jeg synes det var hysterisk. La det være med det (jeg er ikke ute etter å angripe WoW spillere) :)

Endret av bas
Lenke til kommentar

Hvem blir fornærmet? Jeg syns bare at den suger. Jeg mener, Pondus gjør det bra med å å disse alt som står og går. Jeg abbonerer på bladet selv og og jeg er ManU-fan for svingende.

 

Det handler om å gidde å være original. Dette var skikkelig billig av pondusgjengen. For å ikke si at de er seine. Hatstorm imot WoW er sååå 2007. Seriously, we get it now.

Lenke til kommentar
Hatstorm imot WoW

Hatstorm? Hehe, seriøst. Det de skrev om Wow er jo en av de morsomste artiklene. Lekkert bilde også. Men jeg skjønner at det kan være tungt å svelge slikt for mennesker som er totalt ribbet for selvironi. Jeg synes dere som "ikke føler seg støtt, men synes det var dårlig skrevet/uorginalt" prøver å ta det opp i kommentarfeltet til artikkelen. Vis ekte nerdrage og skjell artikkelforfatter ut der vedkommende leser kommentarene deres :)

Lenke til kommentar

Jeg siktet ikke til artikkelen, per se, men derimot den hatstormen som regjerte alle massmediene for omtrent to år siden. Altså da ALLE skrev om WoW og hvor teit det var.

 

Og hvor tafatt ser det ikke ut å lage seg en bruker på et forum BARE for å kommentere på nevnt artikkel.

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Klart der er mange som spiller WoW som er litt kjent men det er grunnet idiotiske ting som "humoren" i artikkelen som gjør at mange vegrer seg for å si at "Jeg spiller WoW". Samfunnet er forferdelig flink med å stemple og forhåndsdømme folk bare for å "fremheve" seg selv som overlegen enn de som spiller WoW for WoW er ansett som "sosialt lavt", noe artikkelen fint reflekterer.

 

Derfor jeg hater sånne artikler i tilegg til at denne var dårlig skrevet, den maler et bilde som ikke stemmer men som gjør at WoW spilling nærmest blir en skyggeaktivitet, noen man snusker med i en mørk bakgate i anonyme grå papirposer.

Lenke til kommentar

Tildels enig, men jeg irriterer meg ikke så mye over artikler som er skrevet av en kjedelig person som prøver å være morsom. Da er det værre med ignorante idioter som troller forumer eller folk man møter ute i dagliglivet som mener på at det bare er tapere som spiller wow.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Ja, alt for mange samtaler hvor jeg har svart spørsmålet "hvilken hobbyer har du da" hvor jeg ærlig har svart "Har stor interesse for spill, spiller en del World of Warcraft nå" og fått et blikk som sier "Fy fan for en nerd den mannen er".

 

Nei folk får egentlig bare si hva de vil si, blir bare litt lei av slike sosiale stemplinger basert på en "snittlig" mal alle skal følge.

Lenke til kommentar
Nei folk får egentlig bare si hva de vil si, blir bare litt lei av slike sosiale stemplinger basert på en "snittlig" mal alle skal følge.

Eller så bommer man bare litt på å forstå humoren...

 

Pondus "disser" jo mange..'Tennis er en sport for sengevætere'.."Jeg kjenner noen tennisspillere som ikke tisser i sengen", eller om konebæring og finland: 'Jo, store mengder alkohol, absurd fjernsynsteater… og… konebæring.'.. "Jeg kjenner Finner som ikke drikker". Gratulerer med dagen!!! :roll:

 

l2selvironi... ? eller kanskje l2pondus.. ? :whistle:

Endret av pax1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...