Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Uavhengig splitscreen leveling er idiotisk, ingen som kommer til å få AK47 på lovlig måte der. Savner Rainbow Six Vegas 2, der var det samme Xp på både single player, coop og online. Om man ville spille litt med en kamerat, eller spille single player for avvekslingens skyld, levlet man fortsatt. Høyere vanskelighetsgrad i simgle player ga mer XP, etc. Det var egentlig mer logisk system, det er ingen grunn til at man ikke skal få XP av single player så lenge det ikke finnes noen exploits for å få for mye. Alt for dårlig kobling mellom SP og MP IMO. Mitt ideelle COD må være der man ikke baserer seg på lv-unlocking av våpen, men heller at man kjøper på attachments etc, hvor forskjellige attachments kostet forskjellig pluss en multiplier for hvor mange du har på samme gun. XP/cash system delt over SP og MP, med mulighet for å bruke egne classes i SP. Da kunne f.eks jeg som elsker ACR kjøpt på RDS, NOOBTUBE, extended mags og silencer på samme gun (alle disse er det fysisk mulig å bruke samtidig) og da heller latt være å kjøpe ekstra våpen med ingame cash. Det er muligheter for overpowered våpen, men det hadde samtidig gitt mye høyere replay value på single player. Når du har funnet alle intels og spilt gjennom spec ops og single player på veteran, to ting som ikke tar altfor lang tid (sett opp mot total spilletid på andre spill), har du lite insentiv til å spille gjennom på ny. Ble litt avsporing fra opprinnelig poeng, men meh

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Den Care Package runninga går meg på nervene! :hrm: Er ikkje teoretisk mulig å springe so fort. Ja, veit sammenligning mellom ein Magnum og Stinger.. Men skal jo ikkje gå ann og springe so fort med ein Care Package"granat."

 

Blir so j*vla irritert når eg har ein killstreak på f.eks 9, so kjem det ein og stabba meg ned bakfra!

Lenke til kommentar

Uavhengig splitscreen leveling er idiotisk, ingen som kommer til å få AK47 på lovlig måte der. Savner Rainbow Six Vegas 2, der var det samme Xp på både single player, coop og online. Om man ville spille litt med en kamerat, eller spille single player for avvekslingens skyld, levlet man fortsatt. Høyere vanskelighetsgrad i simgle player ga mer XP, etc. Det var egentlig mer logisk system, det er ingen grunn til at man ikke skal få XP av single player så lenge det ikke finnes noen exploits for å få for mye. Alt for dårlig kobling mellom SP og MP IMO. Mitt ideelle COD må være der man ikke baserer seg på lv-unlocking av våpen, men heller at man kjøper på attachments etc, hvor forskjellige attachments kostet forskjellig pluss en multiplier for hvor mange du har på samme gun. XP/cash system delt over SP og MP, med mulighet for å bruke egne classes i SP. Da kunne f.eks jeg som elsker ACR kjøpt på RDS, NOOBTUBE, extended mags og silencer på samme gun (alle disse er det fysisk mulig å bruke samtidig) og da heller latt være å kjøpe ekstra våpen med ingame cash. Det er muligheter for overpowered våpen, men det hadde samtidig gitt mye høyere replay value på single player. Når du har funnet alle intels og spilt gjennom spec ops og single player på veteran, to ting som ikke tar altfor lang tid (sett opp mot total spilletid på andre spill), har du lite insentiv til å spille gjennom på ny. Ble litt avsporing fra opprinnelig poeng, men meh

+ 1

Lenke til kommentar
Den Care Package runninga går meg på nervene! :hrm: Er ikkje teoretisk mulig å springe so fort. Ja, veit sammenligning mellom ein Magnum og Stinger.. Men skal jo ikkje gå ann og springe so fort med ein Care Package"granat."

 

Blir so j*vla irritert når eg har ein killstreak på f.eks 9, so kjem det ein og stabba meg ned bakfra!

 

Dette er vel fikset på pc!?

 

 

Prøvde det ut her om dagen, og min mann med granat løp ikke fortere enn vennen min med gun ...

Lenke til kommentar

Care package med superfart har aldri vært effektivt på annet enn CTF, hvor det likevel er helt kurant. På andre moduser får man ikke nytte av det uansett, og så sjelden folk med positiv K/D-ratio som løp med care package (inkludert meg selv når jeg et par ganger løp rundt med det på CTF). Hendte jeg klarte å unngå campere på CTF med care package, nå må jeg bruke snegleklasse med AUG om det er mye camping. Funker med AUG uten løping iblant, men krever at man har et lag som er dyktige til å backe deg opp. Vil påstå at care package mot et lag med campere = 100% fair, da det blir omtrent som å spille uten care package mot folk som ikke camper. Klarer meg dog utmerket uten superfart dersom folk ikke camper, og da er det lett å få 6-8 flagg i en match.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

ehm.. ja, det er feigt å drive med dropshot? Det betyr jo rett og slett at du ikke har bra nok aim til å kunne drepe folk når du står oppreist?

Det faktum at du må LEGGE deg ned, for deretter å skyte dem syns jeg er trist

 

Syns heller du burde prøve å STÅ SOM EN MANN, og prøve å sikte inn å drepe de som ser deg. Lykke til!

Lenke til kommentar
Kan nokon her seie meg kva som er feigast av å springe rundt med care package og drive med drop shot? Har nokon som seier at eg er feig når eg spiller og blei enda feigare då eg byrja med dropshot, sjølv om det er meir taktisk og drive med dropshot enn å stå oppreist og dø.

Dropshot? Kva er det?:p

Vill tro det er når man legger seg ned eller Croucher for og skyte? Var i alle fall utrolig irriterende i battlefield 2 når folk hopet rundt hjørner og la seg ned samtidig så det ble umulig og drepe dem om de ikke hadde dårlig aim :p

 

*han over var vist litt raskere* :p

Endret av Cryztek
Lenke til kommentar
Lyden på BFBC2 var helt utrolig bra! Dette blir nok et spill som kommer til å ta over for MW2 ganske kjapt siden det er så mange irritasjonsmomenter der, lagg, cheatere, no-ban, no-kick, ikke dedikerte servere osv.

 

Jegt tviler på at BFBC2 kommer til å ta over markedet fra MW2. Det kommer ikke til å selge i nærheten av så mange kopier. MW2 hadde vel 8 millioner onlinespillere etter den første måneden.

Lenke til kommentar

Dropshot er da vel ikkje feigt i MW2 :p Gjer det støtt eg. Nei off, det er berre dumt å ikkje kunne få lov å ligge ned å skyte.

 

Btw, Care Package er effektivt i ALLE modusa utanom SnD. Prøvde det ein gang for å sjå om det var so effektivt som det såg ut som. Blei ofte 23-5, 17-3.. Men eg synst det var so feigt, so eg slutta omtrent før eg begynnte ..

 

Btw, eg prata om PS3. Veit det er fiksa på PC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...