Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke et spørsmål om IW klarer det eller ikke. Hva grunnen er til at det ikke er dedicated server er det ingen andre en IW som vet. Dog de mente selv, ganske bastant, at matchmaking er den beste måten pga en rekke ting jeg ikke gidder å nevne.

 

Greit at det er litt connection problems iblandt. Det har man med dedi servers også, men det burde jo være et bevis for IW når man maksimalt klarer 4-5 runder før lobbyen closes at dette ikke fungerer tilferedsstillende.

 

For min del er det dog greit nok så lenge jeg kommer inn, og alt det positive ved spillet veier langt på vei opp for det negative. Men det er synd, og irriterende å tenke på hvor usansynlig mye bedre det hadde blitt med dedi servers.

 

*snip*

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

 

Var det jeg mente. Du bruker to classes med one man army på begge og bytter mellom disse to så fort den ene er tom for ammo.

 

Eller du har én klasse (la oss kalle den noobtube) med noobtube og one man army, bruker begge granatene og bytter til "noobtube"-klassen. Ikke noe poeng i å bruke to slots.

 

Så man kan bytte til den klassen man allerede spiller med one man army? Trodde det måtte være to jeg.

Neida, du trenger bare den ene klassen med one man army, for du kan bytte til den samme klassen hver gang :)

Lenke til kommentar
I dag som telenor bestemte seg for å sette ned linjehastigheten min til 1mbps/0,1mbps, så blir jeg selvfølgelig valgt til host, mens jeg så å si aldri blir det til vanlig ><. Systemet deres liker visst dårlige hoster. Det andre laget rakk ikke en gang spawne før jeg hadde planta bombene og de sprengte :)

 

Vil du utdype grunnen til linjehastigheten din? :innocent:

 

Har vært innom utenkelige mange runder hvor host er elendig. Selv før den nyeste patchen. Skulle ikke tro det, men jeg som har en linje med 2mbit blir ofte valgt til host på Ground War. Synes litt synd på de andre, siden det må lagge litt for dem.

Lenke til kommentar

Er vel nesten ingen i Norge som vil kunne hoste med god ping for alle. Jeg har f.eks. 14mbit ned, men 1mbit opp...Med disse egolinjene de norske leverandørene insisterer på at vi vil ha, vil det bli sånn uansett. Sikkert tilsvarende i andre land.

Forresten er det noe våpen tilsvarende MP5 uten den sinnsyke rekylen? MP5 er helt håpløst over 5m pga. rekylen er helt j*vlig og i tillegg treig

Lenke til kommentar
Er vel nesten ingen i Norge som vil kunne hoste med god ping for alle. Jeg har f.eks. 14mbit ned, men 1mbit opp...Med disse egolinjene de norske leverandørene insisterer på at vi vil ha, vil det bli sånn uansett. Sikkert tilsvarende i andre land.

Forresten er det noe våpen tilsvarende MP5 uten den sinnsyke rekylen? MP5 er helt håpløst over 5m pga. rekylen er helt j*vlig og i tillegg treig

 

Velkommen til SMG? :ermm:

Hvis du får det til så er rekylen på UMP ganske grei å rette på. Skyt i små serier, maks 2-3 skudd om gangen. Den er tregere enn MP5, men vil du ha mindre rekyl må du ha mindre kraft og mindre hurtighet. Sier seg selv?

Lenke til kommentar
Haha, 15/10mbit :p

 

Men tenk hvor kjekt det hadde vært med racks med servers som hosta dedicated hos bedrifter som leide ut til claner ol. istedet for satanskapet som er nå?

 

Har 100/100, men blir sjelden valgt til host for det. Har opplevd host migration over 4 ganger ila en match og jeg ble aldri valgt til host selv om jeg mest sansynlig hadde lavere ping enn samtlige i gamet og har NAT:Open.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...