Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regner med de fleste her inne er med i Spillverkets MW2-gruppe på Steam.

 

Vi (jeg og Cornel) kjører nå VT-server for Spillverket MW2, så alle som vil spille sammen på MW2 kan finne mer info (IP, port, VT version osv) her: http://steamcommunity.com/groups/Spillverketmw2

 

VT står oppe 24/7, og om den må tas ned så blir det gitt beskjed/satt opp alternativ i mellomtiden, såfremst ikke strømbrud/fiberbrudd er årsaken.

Lenke til kommentar
*snip*

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

 

Var det jeg mente. Du bruker to classes med one man army på begge og bytter mellom disse to så fort den ene er tom for ammo.

Lenke til kommentar
*snip*

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

 

Var det jeg mente. Du bruker to classes med one man army på begge og bytter mellom disse to så fort den ene er tom for ammo.

 

Men hvis man spiller S&D, trenger man å fylle på med ammo så ofte? Nå lurer jeg litt på hvordan alle her spiller S&D.

Lenke til kommentar
Hehe, har prøvd meg på en commentary, er 13 år så ikke kommenter engelsken eller stemmen min ^^

 

Jeg går på høyskole og overdriver ikke når jeg sier at bortimot halve klassa der ville(/burde) gitt høyrearmen sin for halvparten av engelskkunnskapene dine. Veldig imponerende til å være 13 år :yes: DU kommer til å ha en ekstrem fordel på høyere utdanning når lærematerialet blir på engelsk, samt selvfølgelig engelskundervisningen på ungdomsskole og videregående

 

 

Du høres jo nesten ut som læreren min. :blush: Hehe, takk =)

Lenke til kommentar
*snip*

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

 

Var det jeg mente. Du bruker to classes med one man army på begge og bytter mellom disse to så fort den ene er tom for ammo.

 

Men hvis man spiller S&D, trenger man å fylle på med ammo så ofte? Nå lurer jeg litt på hvordan alle her spiller S&D.

 

Nei. Jeg har sett dette oftest på Domination.

Lenke til kommentar

Spillet er nesten like uspillbart som igår. Connection timed out, osv... hva som skjer egentlig? Er det sånn de trakterer alle oss som har nesten betalt 500kr for spillet?

Jeg kunne faen meg vært minst level 10 høyere nå hvis det ikke var for å bytte server hvert 10 minutt !

Endret av Iceman22
Lenke til kommentar

Er litt sånn: leite etter game i 2-3 min, kommer så omsider inn på slutten av en runde hvor laget man kommer på taper. Ofte ER runden ferdig. Så stikker hosten, og man må finne nytt spill: Samme skjer. Sånn går det, og per tid er det rimelig vanskelig å komme inn på noe, i særdeleshet en hel runde.

Lenke til kommentar
*snip*

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

 

Var det jeg mente. Du bruker to classes med one man army på begge og bytter mellom disse to så fort den ene er tom for ammo.

 

Eller du har én klasse (la oss kalle den noobtube) med noobtube og one man army, bruker begge granatene og bytter til "noobtube"-klassen. Ikke noe poeng i å bruke to slots.

Lenke til kommentar

Det er ikke et spørsmål om IW klarer det eller ikke. Hva grunnen er til at det ikke er dedicated server er det ingen andre en IW som vet. Dog de mente selv, ganske bastant, at matchmaking er den beste måten pga en rekke ting jeg ikke gidder å nevne.

 

Greit at det er litt connection problems iblandt. Det har man med dedi servers også, men det burde jo være et bevis for IW når man maksimalt klarer 4-5 runder før lobbyen closes at dette ikke fungerer tilferedsstillende.

 

For min del er det dog greit nok så lenge jeg kommer inn, og alt det positive ved spillet veier langt på vei opp for det negative. Men det er synd, og irriterende å tenke på hvor usansynlig mye bedre det hadde blitt med dedi servers.

 

*snip*

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

 

Var det jeg mente. Du bruker to classes med one man army på begge og bytter mellom disse to så fort den ene er tom for ammo.

 

Eller du har én klasse (la oss kalle den noobtube) med noobtube og one man army, bruker begge granatene og bytter til "noobtube"-klassen. Ikke noe poeng i å bruke to slots.

 

Så man kan bytte til den klassen man allerede spiller med one man army? Trodde det måtte være to jeg.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Meh, har selv hatt det små vanskelig å komme inn i en match.

 

Hvis det ikke er "Unable to connect to host", "Couldnt migrate to host" så loader den mappen og hele pakka men etter 20sekunder så "server timed out" eller en med som er host på en bærbar pc og loading other players tar en evighet. Når jeg da kommer inn på en match så er det en laggy host.

Lenke til kommentar

Damn skal ikke være lett å få nuke idag...Fikk 24-killstreak på Afghan (chopper plasserte seg helt idiotisk), og fikk chopper med 30 sek igjen på Waseland nettopp...Gikk rundt på hele banen i over 4 minutter(!) uten å se noen for å få siste kill før Harrier. Godt gjort å ikke treffe noen på 4 min, etter å ha tatt 5 stk på under ett.

Edit: Kom på neste bane, Quarry :p Flaks som juling, for trengte to kills etter chopperen dro, i tillegg til at harrier'n bare tok en eller to. Holdt på å løpe på 3 fiender, men klarte å kaste meg til sida...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Damn skal ikke være lett å få nuke idag...Fikk 24-killstreak på Afghan (chopper plasserte seg helt idiotisk), og fikk chopper med 30 sek igjen på Waseland nettopp...Gikk rundt på hele banen i over 4 minutter(!) uten å se noen for å få siste kill før Harrier. Godt gjort å ikke treffe noen på 4 min, etter å ha tatt 5 stk på under ett.

Edit: Kom på neste bane, Quarry :p Flaks som juling, for trengte to kills etter chopperen dro, i tillegg til at harrier'n bare tok en eller to. Holdt på å løpe på 3 fiender, men klarte å kaste meg til sida...

 

Trodde ikke man kalte sånt flaks lenger. Pleier alltid å gjemme det bort ved å si skills :p

Lenke til kommentar

Fatter ikke hva som er problemet jeg..

"Unable to connect to host"

"Server connection time out"

"Unable to connect to Steam"

osv osv osv

 

En annen ting jeg lurer veldig på, er hvordan IW har programmert den såkalte "Finding the best host" funksjonen..maken til rævva løsning skal man lete veeldig lenge etter. :s

Lenke til kommentar

Vel, må kunne kalle det flaks. Dvs. jeg var taktisk, men vanligvis om jeg trenger ett eller to kills for å få noe fint løper jeg på en camper eller liknende, og dør med en gang (morsomt nok spilte jeg ikke defensivt denne runden, løp rundt på hele banen). Nå klarte jeg å få to ekstra kills både fra harrier til chopper og chopper til nuke, noe som vanligvis ville vært helt umulig med mine Donald Duck-tendenser. For å si det slik: jeg trenger flaks (eller mangel på uflaks) for å utnytte de skills jeg evt. måtte ha :p

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...