Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det mn kan oppnå hvis man gr prestige?

 

Annenhver gang man går prestige så får man en ekstra 'Create a Class' slot. Altså på prestige 1,3,5,7 og 9 får man det. Du får flere utfordringer (challanges), for eksempel at du skal få 500, 1000 og 2500 kills med et våpen. Disse utfordringene stopper ikke hvis du tar prestige en gang til, så hvis du fikk 700 kills med et våpen forrige prestige, så fortsetter du fra 700 kills på neste.

 

Jeg mener det er verdt å gå prestige minst en gang.

 

For å svare direkte på spm ditt: Du oppnår prestige, ingenting bortsett fra litt ekstra krydder :!:

 

edit: du kan også ta en titt i denne tråden.

Endret av Flux1
Lenke til kommentar
Er det utrolig vanskelig å finne et rom som ikke lagger? Nytteløst å lete hvis 90% av rommene/serverne/mapsa/hostene lagger. Og de 10% som ikke lagger er stappet..

 

Jeg har tolmodiget og kaster ikke musa i veggen :p men jeg liker liksom ikke å bruke 5min på å finne et rom også blir jeg drept av hackere eller laggere..og hvor enn jeg går så skjer akkurat det igjen..det er..irriterende

Det er ikke du som leter, du har rett og slett ikke muligheten til å lete. IWNets matchmaking system leter for deg, og det er nettopp derfor multiplayer blir så jævlig irriterende i forhold til om det var dedikerte servere man brukte.

Du har med andre ord ingen kontroll med hvilket "rom" (som du kaller det) du havner i.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Sett at det bedrer seg igjen vil jeg tro det ikke vil være noe stort problem egentlig. De første ukene var det nesten aldri lag og veldig sjelden at man fikk sånn som "unable to connect to host". Men de siste 3-4 dagene særlig har det vært virkelig store problemer. 1/2 runder med lag og 3/4 spill kommer man ikke inn på. Ettersom det ikke var slik før antar jeg feilen ligger hos IW, og forventer at de tar tak i det.

Lenke til kommentar

Det kom en ny versjon i dag/natt? ja. 1.0.180. I går kveld var min 1.0.178. Har ikke testet enda og har ikke funnet noen info på nettet hva den fikset.

 

Vet ikke om dette har blitt postet før, men jeg leste på et forum at DLCen til MW2 kommer eksklusivt til xbox360 i 30 dager før den blir tilgjengelig på PC og PS3. Noen andre som har hørt noe om dette? Hvis det stemmer: :realmad: :realmad:

 

EDIT:

 

Patch notes for 1.0.180 from Fourzerotwo:

 

"Fix for infinite care package exploit on PC"

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Har fått testet det på min pc nå kjører strøkent :D Men lurer om det er verdt å kjøpe det på pc for MP delen, SP delen har jeg allerede fullført på xbox, så er det verdt det eller bør jeg vente å se om det kommer dedicated servere? Og er det egentlig mye lagg?

 

Er ikke mye lagg, men noen ganger er det helt jævlig å prøve å komme seg inn på en server.

Lenke til kommentar
[...]

 

Vet ikke om dette har blitt postet før, men jeg leste på et forum at DLCen til MW2 kommer eksklusivt til xbox360 i 30 dager før den blir tilgjengelig på PC og PS3. Noen andre som har hørt noe om dette? Hvis det stemmer: :realmad::realmad:

[...]

 

:wallbash:

 

Hva skjedde med mod-tools :cry:

Lenke til kommentar

Kanskje litt OT, men etter å ha sett denne videoen måtte jeg faktisk revurdere hvorvidt jeg gidder å bruke mer tid på MW2. Se video. Nuff said.

 

 

Bare HØR på de våpen effektene/lydene. Da snakker vi realisme.

 

Edit: og denne:

 

 

Gjør jo rett og slett SKAM på grafikken i MW2 :p

 

I tillegg er det "special offer" på steam. €49.99 + beta access fra 28 januar til 25 februar.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...