Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Hmm, er Care Package hastighetsboosten fjernet?

Ja, den er fjerna på PC. Men ikkje på konsoll(PS3 og Xbox) ;)

Bummer, den var kjekk på Capture The Flag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå opplevde jeg akkurat å bli kicket fra en server som spilte med egne regler. Gikk inn på ground war som vanlig, det ble valgt flyplassen i domination-modus. Det kom tre høye pip på starten av runden etterfulgt med en beskjed om at grenade launchers ikke var tillatt. Plutselig ser jeg at 5 spillere blir kastet ut i infofeeden, og jeg måtte prøve det selv såklart :p Fyrte av tuben og vips:

http://img714.imageshack.us/img714/4889/iw...40555227.th.jpg

 

Betyr dette at vi er på vei mot dedikerte servere, eller at denne serveren var hacket på en eller annen måte?

 

-Øivind-

Dette lurer jeg også på..

Lenke til kommentar

Care package med superfart har aldri vært effektivt på annet enn CTF, hvor det likevel er helt kurant. På andre moduser får man ikke nytte av det uansett, og så sjelden folk med positiv K/D-ratio som løp med care package (inkludert meg selv når jeg et par ganger løp rundt med det på CTF). Hendte jeg klarte å unngå campere på CTF med care package, nå må jeg bruke snegleklasse med AUG om det er mye camping. Funker med AUG uten løping iblant, men krever at man har et lag som er dyktige til å backe deg opp. Vil påstå at care package mot et lag med campere = 100% fair, da det blir omtrent som å spille uten care package mot folk som ikke camper. Klarer meg dog utmerket uten superfart dersom folk ikke camper, og da er det lett å få 6-8 flagg i en match.

Care package har alltid vært det beste å bruke på alt utenom S&D imo. Det er ikke noe problem å få mange kills når man har det, syntes det også var lettere å få masse kills med CP enn med tactical knife.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

¨Tydeligvis ny hack ute til 360. Kom akkurat inn i et spill der noen hacket frem et sykt antall emergency airdrops. Fienden hadde oppe 5+ sentry guns, 3-4 uav, uav jammer var konstant på, kartet var stappet av enemy care package logoer, harrier, stealth bomber, ac130, airstrike KONSTANT. Ugh

Lenke til kommentar
¨Tydeligvis ny hack ute til 360. Kom akkurat inn i et spill der noen hacket frem et sykt antall emergency airdrops. Fienden hadde oppe 5+ sentry guns, 3-4 uav, uav jammer var konstant på, kartet var stappet av enemy care package logoer, harrier, stealth bomber, ac130, airstrike KONSTANT. Ugh

Hørtes "fun" ut :p

Lenke til kommentar
¨Tydeligvis ny hack ute til 360. Kom akkurat inn i et spill der noen hacket frem et sykt antall emergency airdrops. Fienden hadde oppe 5+ sentry guns, 3-4 uav, uav jammer var konstant på, kartet var stappet av enemy care package logoer, harrier, stealth bomber, ac130, airstrike KONSTANT. Ugh

 

Det er Package glitchen. Er ingen hack, men en glitch i spillet som gir deg uendelig med packages (enten care, sentry eller emergency airdrop). Dette skal egentlig være patchet (hvertfall på PC), men i stad er jeg sikker på at jeg prøvde å skyte ned 6-7 attack helicopters på rad, kom bare hele tiden på highrise.

Lenke til kommentar
¨Tydeligvis ny hack ute til 360. Kom akkurat inn i et spill der noen hacket frem et sykt antall emergency airdrops. Fienden hadde oppe 5+ sentry guns, 3-4 uav, uav jammer var konstant på, kartet var stappet av enemy care package logoer, harrier, stealth bomber, ac130, airstrike KONSTANT. Ugh

 

Det er Package glitchen. Er ingen hack, men en glitch i spillet som gir deg uendelig med packages (enten care, sentry eller emergency airdrop). Dette skal egentlig være patchet (hvertfall på PC), men i stad er jeg sikker på at jeg prøvde å skyte ned 6-7 attack helicopters på rad, kom bare hele tiden på highrise.

 

Lett å få Cold Blooded Pro da :p

Lenke til kommentar
Lett å få Cold Blooded Pro da :p

 

Da er det lettere å bruke LMG og skyte på Attack Helicopter, Pavelow og Chopper Gunnere som er ødelagt og spinner i lufta før de knuser. Hvert eneste skudd telles som å ødelegge en slik killstreak reward. Fikk Cold blooded pro på 2-3 runder, må bare passe på å skade de og ikke knuse de

Lenke til kommentar
Lett å få Cold Blooded Pro da :p

 

Da er det lettere å bruke LMG og skyte på Attack Helicopter, Pavelow og Chopper Gunnere som er ødelagt og spinner i lufta før de knuser. Hvert eneste skudd telles som å ødelegge en slik killstreak reward. Fikk Cold blooded pro på 2-3 runder, må bare passe på å skade de og ikke knuse de

..det var jo mykje lettare :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...