Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

K/D ratio er nok viktigere en alt annet for de fleste MW2 spillere, er vel maks 1-2 spillere på laget som spiller domination i en domiation runde, resten spiller team deathmatch.

 

Irriterende, men sant. KD kan du få billig av meg. Jeg spiller mye ground war, så altså blir det mye domination. Jeg kan få mer xp enn personer som har ti-tolv kills mer enn meg pga jeg spiller domination, de spiller for å få kd. Samme med search and destroy. Hva er det folk ikke forstår med at man skal defende? Folk stormer som hjernedøde høns og får som regel meg opp i knipa hver eneste gang.

Ååh, dette har jeg ikke evne til å beskrive engang, men jeg kjenner meg godt igjen i din beskrivelse! Si på store brett som derail, hvis du er camper og skal holde deg litt bak i mappet, så kan du banne på at hele ditt lag stormer frem som hodeløse høns og lar deg defende gjerne to bombeplasser nesten alene :/ Spesiellt herlig er det hvis spawnen skifter, for da leiter ditt lag fortsatt etter fienden på feil side av mappet :/

 

Jeg skulle ønske det kom hardcore ground war en gang snart :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha ja, hater at hele laget rykker inn og ødelegger linja så jeg mister kontroll over hvor fienden er, og er igjen alene :p

 

Fikk for øvrig flere nukes i går (bare fått en tidligere) med tidenes griefe-build:

M4A1 + Tube

Stinger

Claymore

 

Scavenger Pro (påfyll til tube og claymore ftw!)

Danger Close

Steady Aim Pro

 

Så var det bare å peke i fiendens "general direction" og trykke på knappen :p

Lenke til kommentar
Haha ja, hater at hele laget rykker inn og ødelegger linja så jeg mister kontroll over hvor fienden er, og er igjen alene :p

 

Fikk for øvrig flere nukes i går (bare fått en tidligere) med tidenes griefe-build:

M4A1 + Tube

Stinger

Claymore

 

Scavenger Pro (påfyll til tube og claymore ftw!)

Danger Close

Steady Aim Pro

 

Så var det bare å peke i fiendens "general direction" og trykke på knappen :p

 

 

 

Shit! Det er jo bare norges mest irriterende class da. Hater tube, stinger og hvertfall kombinert med danger close...

Lenke til kommentar
Haha ja, hater at hele laget rykker inn og ødelegger linja så jeg mister kontroll over hvor fienden er, og er igjen alene :p

 

Fikk for øvrig flere nukes i går (bare fått en tidligere) med tidenes griefe-build:

M4A1 + Tube

Stinger

Claymore

 

Scavenger Pro (påfyll til tube og claymore ftw!)

Danger Close

Steady Aim Pro

 

Så var det bare å peke i fiendens "general direction" og trykke på knappen :p

Bytt perk 1 til one man army, så slipper du å fylle på ammoen så sakte ;)

Lenke til kommentar
Haha ja, hater at hele laget rykker inn og ødelegger linja så jeg mister kontroll over hvor fienden er, og er igjen alene :p

 

Fikk for øvrig flere nukes i går (bare fått en tidligere) med tidenes griefe-build:

M4A1 + Tube

Stinger

Claymore

 

Scavenger Pro (påfyll til tube og claymore ftw!)

Danger Close

Steady Aim Pro

 

Så var det bare å peke i fiendens "general direction" og trykke på knappen :p

Bytt perk 1 til one man army, så slipper du å fylle på ammoen så sakte ;)

 

One man army hjelper berre fyrste gongen.

Lenke til kommentar
Haha ja, hater at hele laget rykker inn og ødelegger linja så jeg mister kontroll over hvor fienden er, og er igjen alene :p

 

Fikk for øvrig flere nukes i går (bare fått en tidligere) med tidenes griefe-build:

M4A1 + Tube

Stinger

Claymore

 

Scavenger Pro (påfyll til tube og claymore ftw!)

Danger Close

Steady Aim Pro

 

Så var det bare å peke i fiendens "general direction" og trykke på knappen :p

Bytt perk 1 til one man army, så slipper du å fylle på ammoen så sakte ;)

 

One man army hjelper berre fyrste gongen.

 

Nei, du kan fylle på så mange ganger du vil. Når du får one man army pro så tar ddet dobbelt så kort tid og bytte også. Det er da du virkelig blir hatet.

Lenke til kommentar

Tenkte kanskje alle lagproblemene fra i forigårs var fiksa idag, men neida. Dør også idag ofte et sekund FØR jeg ser den som skyter meg. Hjelper ikke å spraye engang, da folk ikke er der man sikter...Hva har skjedd etter siste patchen kom mon tro?

Edit: Nå er det helt uspillbart. Får ikke kills om jeg så står oppi trynet på fienden mens de står stille. Kan skyte 20-30 skudd midt i magen dems, men likevel er det ingen som dør. Helt villt. Nå MÅ IW snart gjøre noe, dette er uholdbart.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
snip

Bytt perk 1 til one man army, så slipper du å fylle på ammoen så sakte ;)

 

One man army hjelper berre fyrste gongen.

 

Nei, du kan fylle på så mange ganger du vil. Når du får one man army pro så tar ddet dobbelt så kort tid og bytte også. Det er da du virkelig blir hatet.

One man Army funker bare en gang. Du bruker opp ammo, bytter til det du trenger og så kan du ikke bytte mer.

Lenke til kommentar
snip

Bytt perk 1 til one man army, så slipper du å fylle på ammoen så sakte ;)

 

One man army hjelper berre fyrste gongen.

 

Nei, du kan fylle på så mange ganger du vil. Når du får one man army pro så tar ddet dobbelt så kort tid og bytte også. Det er da du virkelig blir hatet.

One man Army funker bare en gang. Du bruker opp ammo, bytter til det du trenger og så kan du ikke bytte mer.

 

 

Hvis du har one man army på den du bytter til kan du gjøre det flere ganger. Uendelig. Såfremt det ikke har blitt patchet ila de siste dagene.

Hallo, du bytter bare tilbake til SAMME klassen ennå en gang, ikke bytte til en annen klasse..

Lenke til kommentar

Endel klaner som utnytter seg av lag nå. De får en i sin klan til å være host, han har ræva linje så det hakker. Ingen i klanen har lag, mens hele motstanderlaget knapt klarer å bevege seg. Hadde enda systemet skjønt det og bytta, men nei. Klanen får alle flagg og alle kills, mens vi som spiller på det andre laget ikke har kjangs i havet, funker ikke engang å knive folk som camper...

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...