Gå til innhold

Småprat rundt/om CoD: Modern warfare 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, har prøvd meg på en commentary, er 13 år så ikke kommenter engelsken eller stemmen min ^^, Ble litt rævva fordi jeg var så pissed for at jeg ikke fikk 31 - 3 matchen filma. Og vet at quality og alt kunne vært bedre skal skaffe cap. card. Men subscribe om noen syntes den er bra eller hjelper, voice er lav. Men skal prøve å gjøre det bedre i neste film. Vær grei og rate 5*?

 

Se den her.

 

 

Og vet er kanskje litt ræva der men var pissed for at jeg ikke fikk 31 - 3 matchen. Kommer nok bedre etterhvert ^^, Kommentere her kanskje?

Endret av JT_NIKO
Lenke til kommentar
Rust med chopper gunner da? Like ille det.

Thats Owned :p

Chopper Gunner på Rust er jo genialt :p Har vel kommet opp i killstreak på 19 på Rust på FFA. Banen er jo så liten at det bare er å skyte vilt bare man unngår seg selv...

Enda bedre når eg spela Mosh Pit, so blir det FFFA. Spelte det seinast idag :p Spawna rett bak folk fleire ganga :p Og ingenting er som å få care package og runne med den :p

 

Ja, for all del, jeg synes Rust er et morsomt map jeg. Artig med CG der, blir som regel en del kills. Jeg tenkte mer på at en nevnte at Wet Work ville bli et dårlig map i MW2 pga av air support. Jeg tror ikke det ville vært noe verre enn det er på Rust.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er utrolig skuffet over spillet, og hovedsaklig påvirkningen utover spillerene.

Selve spillet generelt er nogenlunde greit, men spillet sammen med spillerne er styggfail.

 

CTF er et ekemplarisk eksempel på dette. I utgangspunktet et genialt konsept, men når nesten samtlige camper, og da ofte 2 stykker ved bomba og resten ute i banen, er det en håpløs gamemode. Man har da to valg: Enten synke like lavt som dem, og stasjonere deg på et fast sted og håpe på at noen kommer forbi, eller prøve å faktisk spille slik det faktisk er laget for; å ta fiendens flagg.

Men som sagt, når nesten samtlige camper, er dette nesten umulig.

 

Samme problemet er det med TDM, Domination og mange andre spillmoduser.

Spillere er egoistiske, skal kun skaffe seg selv XP, og driter i spillet og morsomhetene med det.

Oss som faktisk prøver å spille spillet slik det er laget for, går det hardt utover. Man møter campere stadig vekk, og før du har rukket å se han har fienden allerede rukket å tømme hele magasinet i deg. Ikke fordi man selv er dårlig i spillet, men fordi denne spilleren sikter mot stedet du kommer; noe han har gjort hele runden.

 

 

Så vær så snill: prøv å spille MW2 slik det er laget for, og drit i deres egen XP i forhold til spillopplevelsen. Hvis du absolutt må ha høyt level, bruk hack/crack/whatsofuckingever. Bare spill for allmenheten.

Lenke til kommentar

Jeg syns CTF funker veldig bra, og har spilt 95% av dette siste uka, men varierer litt alt etter camping. Prøver jeg ti ganger å ta flagget men blir tatt av en av tre-fire campere rundt det, blir det heller defensiv spilling og om å gjøre å skyte folk. Som regel syns jeg ikke det er plagsomt med camping, og både å ta flagg eller spille defensivt funker bra. Dette er både den modusen jeg pleier å få tatt flest objectives på, og i tillegg den hvor jeg får flest og lengst killstreaks. Mine hittil to eneste nukes (+ mange nesten og en jeg ikke fikk brukt) har kommet på CTF, i tillegg til en rekke runder hvor jeg får lassevis med flagg. Win-win uansett hva jeg går for. Skjønner for så vidt godt at noen spiller TDM på annet enn TDM (så lenge de prøver å hindre fienden i å ta objectives i samme slengen), da TDM er det mest camperbelastede jeg har sett i mitt liv. Standard TDM er kun camping, noe som blir grusomt kjedelig slik jeg ser det. En eller to campere er kurant nok, men når det er 8-10 stk blir det litt over the top... Nei, takke seg til Splinter Cell-taktikk på CTF på Wasteland, snike seg rundt og ta de man ser (men med bråke-AUG selvsagt, ikke lyddemper) og knabbe et flagg når det passer.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar
Spiller for det meste domination, og det er sjeldent det er noen andre enn meg som faktisk prøver å vinne.

 

:blush:

 

Er faktisk en synder her innimellom jeg og. Kommer helt an på hva slags formål jeg har met matchene jeg spiller. Noen ganger er jeg kun ute etter spesifikke challenges og går kun etter de og aldri etter pointsa (med mindre vi er "dominated"), men stort sett, hvis jeg er en plass mellom lvl 1 og 69 går jeg alltid for å ha minimum 2 points captured og defende de.

Lenke til kommentar
K/D ratio er nok viktigere en alt annet for de fleste MW2 spillere, er vel maks 1-2 spillere på laget som spiller domination i en domiation runde, resten spiller team deathmatch.

 

Irriterende, men sant. KD kan du få billig av meg. Jeg spiller mye ground war, så altså blir det mye domination. Jeg kan få mer xp enn personer som har ti-tolv kills mer enn meg pga jeg spiller domination, de spiller for å få kd. Samme med search and destroy. Hva er det folk ikke forstår med at man skal defende? Folk stormer som hjernedøde høns og får som regel meg opp i knipa hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hehe, har prøvd meg på en commentary, er 13 år så ikke kommenter engelsken eller stemmen min ^^

 

Jeg går på høyskole og overdriver ikke når jeg sier at bortimot halve klassa der ville(/burde) gitt høyrearmen sin for halvparten av engelskkunnskapene dine. Veldig imponerende til å være 13 år :yes: DU kommer til å ha en ekstrem fordel på høyere utdanning når lærematerialet blir på engelsk, samt selvfølgelig engelskundervisningen på ungdomsskole og videregående

 

Enig der, men hvorfor vil du ha Derail? :p

 

 

Derail FTW. De skogene på hver side er ypperlige å snike seg gjennom for å komme seg bak fienden. Har ikke telling på hvor mange fiender jeg har sneket meg bak på den banen og gjort rent bord med silenced M9 som secondary, eller sittet i en busk og skutt folk. Snipere er så ekstremt forutsigbare på den banen, og er få som har fått med seg hvor usynlig man er i en busk virker det som.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Jeg må si jeg er utrolig skuffet over spillet, og hovedsaklig påvirkningen utover spillerene.

Selve spillet generelt er nogenlunde greit, men spillet sammen med spillerne er styggfail.

 

Er heilt enig, bonusen for å fullføre objectives og for å vinne runden burde vært mykje større i CTF, domination, S&D og dei andre objective relaterte game modes.

 

Noke av det som ergrer meg aller mest er i search and destroy når sistemann på laget som vi alle følger io spectator mode ikkje ein gong gjer eit lite forsøk på å plante bombe eller eventuelt defuse den før tida går ut. Dei får so og seie aldri eit siste kill alikevell sidan dei som er igjen på det andre laget er å finne i nærheita av bomba på den andre sida av kartet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...