Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk delevis fikset BC2-problemet mitt.

Kjører spillet i eyefinity, da fungerer det som det skal.

 

Har spillt en del på min egen server i det siste, men tidligere idag var det ingen folk innpå, så jeg stakk over til Battle.no sine servere. Huffa meg så dårlig samspill det er der.

 

Vi spillte Atacma Desert, så var det 2-3 drittunger som gjorde alt de kunne for å ødlegge for de på laget. De skøyt på sine egne tankser (før andre lagkammerater fikk hoppe inn i en), samme med helikopter. Om noen først klarte og hoppe inn i helikopteret, så skøyt de etter deg med RPG, som gjør at du mister helt kontrollen.

 

De burde virkelig få tak i flere aktive admins der :roll:

 

Det som er greit på min egen server. Blir bannet med en gang noen drittunger prøver på noe. :p

Har heldigvis ikke måtte gjøre det så mye..enda :cool:

Lenke til kommentar

Jeg føler heli er rimelig ubrukelig, med mindre man er veldig flink med det. For det tar ikke lang tid før du blir tracet, eller noen skyter på deg med AA gun.

 

I tillegg er maingun/pilotgun fullstendig ubrukelig ettersom man ikke kan dive med helikopteret. Flyr du fort i en skråvinkel nedover, skyter på tanks, for så og prøve å rette opp heliet igjen så kræsjer man som oftest.

 

Second gunner derimot kan score ganske mye om man flyr riktig, og har riktige perks. Hvertfall HIND heliet.

Lenke til kommentar

Heli er ubrukelig, det er kanskje litt gøy men du blir garantert skutt ned til slutt.

 

Fly for høyt, AA gun tar deg. Fly middels høyt, noen tracer deg. Fly lavt, en tank skytter deg ned.

 

Maingun for piloten kunne hatt litt mer dmg men ikke mye før det blir for mye og kontrollen kunne vært raskere. Og selve hastigheten på helikopteren kunne vært litt mer.

 

Improved armor hjelper litt mot mounted guns, og smoke hjelper mot tracere, mens alternative fire hjelper mot tanks, og med improved warheads så klarer faktisk ett helikopter og redusere en tanks liv til 30 hvis du treffer.

 

Alt i alt så har jeg gitt opp helikoptere i BC2 mens jeg venter på BF3 og håper på virkelige gøye helikoptere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...