Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

ARGH blir så irritert på jævlene som ikke klarer og hjelpe folk, f.eks runde nå, gjorde det sikkelig bra med recon(m24 + m442 <3) men så gikk jeg tom for ammo, først skriver jeg det et par ganger, så finner jeg en i suqaden min som er assoult så står jeg forran han, han bare går, så begynner jeg og skyte på han (ikke ff) han skjønner enda ikke poenget så går han litt framover, jeg sluttet å skyte på han pga da var jeg helt tom, så kom det en fiende og drepte oss begge :realmad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ARGH blir så irritert på jævlene som ikke klarer og hjelpe folk, f.eks runde nå, gjorde det sikkelig bra med recon(m24 + m442 <3) men så gikk jeg tom for ammo, først skriver jeg det et par ganger, så finner jeg en i suqaden min som er assoult så står jeg forran han, han bare går, så begynner jeg og skyte på han (ikke ff) han skjønner enda ikke poenget så går han litt framover, jeg sluttet å skyte på han pga da var jeg helt tom, så kom det en fiende og drepte oss begge :realmad:

 

Enkelte burde holde seg til MW2. (han, ikke du)

Lenke til kommentar

Fikk delevis fikset BC2-problemet mitt.

Kjører spillet i eyefinity, da fungerer det som det skal.

 

Har spillt en del på min egen server i det siste, men tidligere idag var det ingen folk innpå, så jeg stakk over til Battle.no sine servere. Huffa meg så dårlig samspill det er der.

 

Vi spillte Atacma Desert, så var det 2-3 drittunger som gjorde alt de kunne for å ødlegge for de på laget. De skøyt på sine egne tankser (før andre lagkammerater fikk hoppe inn i en), samme med helikopter. Om noen først klarte og hoppe inn i helikopteret, så skøyt de etter deg med RPG, som gjør at du mister helt kontrollen.

 

De burde virkelig få tak i flere aktive admins der :roll:

 

Det som er greit på min egen server. Blir bannet med en gang noen drittunger prøver på noe. :p

Har heldigvis ikke måtte gjøre det så mye..enda :cool:

 

 

Jeg har søkt, virker som de trenger en del admins. Og på den serveren jeg er på er det en aktiv, men så snart han er vekke er helvete løs igjen, så jeg gleder meg til å få tatt i bruk banhammer og gi ut advarsler! :)

Om jeg får jobben, though.

Lenke til kommentar

Latterlig når jeg dreper en med ett uhell (ff) og han joiner min squad for å spawne på meg, for så å bevisst drepe meg. Blir så forbannet.

 

Iallefall, 8888 i total score :)

 

Edit: og jeg sier til og med "sorry, I couldn't see any blue dot over you"

 

Da må du irritere han så han får masse minuspoeng og blir kicket, eller iallefall mister sin (kanskje) gode score. Kjempegøy det.

Lenke til kommentar

Det er så FETTTTTT (sorry overdrivelsen) med ny pc og BC2!!! Loader map ekstremt fort (uten SSD) og har alt på fullt, men 4x antistropich og 4x anti-aliasing. får 60-90 fps :)

 

Loader så fort at det står 10 sec til gamet starter :)

 

EDIT: Noen som spiller nå? Jeg joiner, har ventrilo om nødvendig

 

Specs?

 

gtx 480, i7 950 (OC til 3.3Ghz til å starte med), 6GB 2000Mhz minne og 1TB Samsung F3 disker. Elsker min nye pc :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...