Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glemte å starte fraps, men tv2 serverene må må få seg admins. er jo fristed for cheters. 82-2, sikker på de 2 gangene han døde så var det pga kalibrering av scriptet :cool:

 

 

I skrivende stund er vi 27 admins fordelt rundtom på serverne. Selvfølgelig er ikke alle aktive hele tiden, men jeg spiller iallefall hver dag på TV2 Arica Harbor HC og TV2 All Rush HC :)

Endret av Friction#
Lenke til kommentar

I skrivende stund er vi 27 admins fordelt rundtom på serverne. Selvfølgelig er ikke alle aktive hele tiden, men jeg spiller iallefall hver dag på TV2 Arica Harbor HC og TV2 All Rush HC :)

 

Siden du skriver "vi" så må jeg bare få dette av brystet.

 

Hvorfor i heite hule er det ingen som tar ansvaret med å legge inn kartene ifra de siste map-packene inn i rotation på TV2 serverne ? Rush på Atacama Desert og White Pass er da helt utmerket variasjon og alle som har oppdatert PC klient har jo disse kartene.

 

Jeg antar egentlig at dere som "kun" server-admin ikke har mulighet til å endre slikt men dere burde jo kunne yte litt press. Jeg liker jo serverne, men begynner å bli litt lei brettene. Og da er det ekstra irriterende å vite at det finnes et par brett til i både Rush og Conquest.

 

*puh!* takk for meg..

Lenke til kommentar

 

Siden du skriver "vi" så må jeg bare få dette av brystet.

 

Hvorfor i heite hule er det ingen som tar ansvaret med å legge inn kartene ifra de siste map-packene inn i rotation på TV2 serverne ? Rush på Atacama Desert og White Pass er da helt utmerket variasjon og alle som har oppdatert PC klient har jo disse kartene.

 

Jeg antar egentlig at dere som "kun" server-admin ikke har mulighet til å endre slikt men dere burde jo kunne yte litt press. Jeg liker jo serverne, men begynner å bli litt lei brettene. Og da er det ekstra irriterende å vite at det finnes et par brett til i både Rush og Conquest.

 

*puh!* takk for meg..

 

Er enig med deg her. Har dessverre ikke noe konkret svar siden jeg er en ganske fersk admin.

 

Bumpet i en tråd angående dette problemet, svarer i tråden når jeg får svar fra høyere hold.

Lenke til kommentar

Har hatt spillet "på hylla" en god stund nå, men begynte å spille igjen for noen dager siden og hei hvor det går :p Tror jeg får best player og/eller best squad minst annenhver runde lol. Så enten har snittet på folk godt ned, ellers nyter jeg godt av en pause. Spiller dog nesten utelukkende på TV2 valparisio only rush som medic/engineer.

Lenke til kommentar

Glemte å starte fraps, men tv2 serverene må må få seg admins. er jo fristed for cheters. 82-2, sikker på de 2 gangene han døde så var det pga kalibrering av scriptet :cool:

 

 

I skrivende stund er vi 27 admins fordelt rundtom på serverne. Selvfølgelig er ikke alle aktive hele tiden, men jeg spiller iallefall hver dag på TV2 Arica Harbor HC og TV2 All Rush HC :)

 

Fordelt på mange servere. Har enda ikke spillt sammen med en admin, just sayin. Dere trenger flere admins, eller mer aktivitet blant de som er det.

Lenke til kommentar

Eneste gangen jeg har vært 100% sikker på at det var admin der var fordi de mente [FITTE!] var offensive language i clan tag... :p så da skiftet jeg til [%#&¤] istedet lol.

 

Men herregud å teit det spamfilteret er i chaten, i stad skulle jeg skrive "go engi and shoot a with m2cg", "e#&¤%@nd" ble "engi and" til, ser at "ngi a" kanskje, hvis man vrir, vender og bytter om på bokstavene kan ligne på "nigga" men hallo...

Lenke til kommentar

Eneste gangen jeg har vært 100% sikker på at det var admin der var fordi de mente [FITTE!] var offensive language i clan tag... :p så da skiftet jeg til [%#&¤] istedet lol.

 

Men herregud å teit det spamfilteret er i chaten, i stad skulle jeg skrive "go engi and shoot a with m2cg", "e#&¤%@nd" ble "engi and" til, ser at "ngi a" kanskje, hvis man vrir, vender og bytter om på bokstavene kan ligne på "nigga" men hallo...

 

Haha, veit :p

 

Hater spamfilteret, går ikke ann å skrive en &%#% uten at halve &%¤%# blir filtrert bort av det &%#¤% spaamfilteret. Er ikke lett å få hjelp a Teamchatten da, FIX IT! :dremel:

Lenke til kommentar

Noen som blir med å game ikveld/natt? :dribble:

Blir nok litt spilling på meg, min far og noen kammerater av han (+ alle andre ukjente som joiner) på "Kristiansand Kamp sone!". Du må bare stikke innom :thumbup:

 

De starter somregel i 8'tiden.

Serveren kjører forøvrig Rush med Hardcore med følgende maps:

Valparaiso, Isla Inocentes, Arica Harbor, Port Valdez, Atacma Desert.

Grunnen til at jeg nevner så mye info er at jeg er selv admin på serveren :love:

 

--

Hehe, en litt moro situasjon igår.

Jeg og en annen som var på lag løp mot et helikopter (black hawk). Jeg var et stykke forran han, så jeg ble "pilot". Noe han tydligvis ikke likte. Siden det er friendly fire på hardcore, så fant han ut at han bare kunne drepe meg, så ta helikopteret selv.

Da måtte jeg bare alt+tabe til BCC2 og perm banne han :ph34r:

 

Nulltolleranse for slikt tull på den serveren :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Flere som opplever teleport hack? Alle spillere blir teleportert sammen i en klynge! :ohmy:

 

Skjedde noe liknende på en server tidligere idag:

 

Jeg spilte på Laguna Alta, så ble jeg plutselig tatt av en mortar.

Men når jeg var død var jeg på et annet sted enn jeg var før jeg døde.

Da jeg så på stats-siden, hadde alle på mitt lag 1 death, og mange på det endre laget 1 death.

Det som var merkelig, var at det ikke var noen som hadde kjempehøy K/D :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...