Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seff kom det argumentet fram - "Profft" fordi at man presser ut færre kuler i sekunder. Som at det er så vanskelig å sikte uansett. Man må da sikte vel så mye med semi'ene. Man er jo også avhengig av man treffer huet om man vil ha "one shot-one kill" samt ekstra kompensasjon for kulefall over ekstreme lengder. Sett utenom denne "prestisjen" din så er boltrifler svada. Dvs. i forhold til de mange fordelene en semi gir deg. For å ikke snakke om alle de taktiske mulighetene en lyddemper gir deg.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

ER SÅ JEVLIG FORBANNA!!! UANSETT HVILKEN SERVER JEG GÅR PÅ FÅR JEG BAAARE UBRUKELIGE TEAMMATES SOME BARE ER UTE ETTER Å ØDELEGGE FOR LAGET!!!!!!!! ARG!!

Hehe, om du søker etter "Kristiansand Kamp sone!", så kan du få spille på serveren min. Det er riktignok hardcore rush, men om noen ødlegge for andre, så blir dem permanent bannet.

Samme med folk som jukser eller oppfører seg dårlig i chaten :ph34r:

 

Skal jeg være helt erlig føler jeg hardcore blir avgjort av hvem som ser hvem først.... Først når noen begynner å skyte på deg er det ikke nøye med hvor mye skills du har, men Squad Rush med RL venner er jo veldig fun! :D

Er det ikke det som er mest realistisk da? :cool:

 

på HC må man jo være mere forsiktig, planlegge hvilken rute man skal ta etc. på vanlig kan man jo bare løpe rett mot objektive, så drepe om du ser noen på veien. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Er det noen av dere som har opplevd at 4x scopet, klikker litt iblant?

 

Eksempel fra idag; SDM på laguna Presa, sikter inn, og plutselig zoomer den ut igjen, det skjedde flere ganger.

Spilte forøvrig med M16A2.

Lenke til kommentar

HC er helt meningsløst. Greit nok for de som vil ha det mer realistisk, men jeg er dritt lei av å konstant måtte dø for helt tilfeldige kuksekker som driver å runker i buskene, og venter på at et intetanende innsprutningshull skal passere. Camping BLIR belønnet her, og det er det umulig å få en fin flyt i gameplayet. Faktisk så gjelder dette hele spillet nå!

 

Faen hvor jeg gleder meg til BF3.

Lenke til kommentar

Han spiller ikke Window mode, men eneste mulighet for å ta Printscreen i BC2 er å ALT+TAB for så å ta screenshot av vinduet!

Man kan jo ta i bruk Fraps da. Da kan man ta screenshot i hytt og pine :cool:

 

Jaja, det er det jeg bruker selv, men glemmer som regel hele driten fordi jeg er så opptatt av selve spillet :p

Endret av bad__ip
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...