Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Jeg har skjønt det veldig godt jeg. Det er alle recons der ute som spiller som om de er en sniper som ikke har skjønt det. Derav min bruk av ordet sniper. Recons har jeg ikke noe i mot i det hele tatt, sniperhorer imidlertid...

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag.

 

Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt.

 

Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der ph34r.gif

 

Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame

 

Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram

 

 

 

Hei folkens, lenge siden sist, har begynt å spille endel igjen, formen er litt rusten men går så det suser.

 

Tenkte jeg skulle prøve ut den serveren der idag, morsomt å spille med andre norske, særlig folk som vet litt om teamwork.

 

Kan også legge til at jeg fant en server som ikke tillater mer en tre Recons per team, hver gang du prøver å spawne som recon og det er mer enn 3 recons i spill blir du automatisk drept, men får hverken "death" eller minuspoeng, kun en straff med å vente i 15 sekunder til :p

 

Skal se om jeg finner servernavnet igjen. Har også spilt på endel deilige infantry only servere som jeg har funnet.

 

Også titta jeg på Vietnam traileren/gameplay. Så jævlig fett ut, men faen jeg vil FLY!

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag.

 

Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt.

 

Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der ph34r.gif

 

Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame

 

Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram

 

 

 

Hei folkens, lenge siden sist, har begynt å spille endel igjen, formen er litt rusten men går så det suser.

 

Tenkte jeg skulle prøve ut den serveren der idag, morsomt å spille med andre norske, særlig folk som vet litt om teamwork.

 

Kan også legge til at jeg fant en server som ikke tillater mer en tre Recons per team, hver gang du prøver å spawne som recon og det er mer enn 3 recons i spill blir du automatisk drept, men får hverken "death" eller minuspoeng, kun en straff med å vente i 15 sekunder til :p

 

Skal se om jeg finner servernavnet igjen. Har også spilt på endel deilige infantry only servere som jeg har funnet.

 

Også titta jeg på Vietnam traileren/gameplay. Så jævlig fett ut, men faen jeg vil FLY!

Navn på server? :D

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag.

 

Den er hovedsaklig til min far som gamer en del med kollegaene på jobben. Liker også kontrollpanelet som heter "Bad Company 2 Command Center". Da får man en grei oversikt.

 

Var en tidligere idag som hadde tatt 46stk, døde 6 ganger. 38 av killsa var headshot.. Virker litt mistenksom det der ph34r.gif

 

Legger servernavnet i spoiler slik at jeg ikke skal drive på med noe snikreklame

 

Søk etter "Kristiansand kamp sone" så skal den dukke fram

 

 

 

Hei folkens, lenge siden sist, har begynt å spille endel igjen, formen er litt rusten men går så det suser.

 

Tenkte jeg skulle prøve ut den serveren der idag, morsomt å spille med andre norske, særlig folk som vet litt om teamwork.

 

Kan også legge til at jeg fant en server som ikke tillater mer en tre Recons per team, hver gang du prøver å spawne som recon og det er mer enn 3 recons i spill blir du automatisk drept, men får hverken "death" eller minuspoeng, kun en straff med å vente i 15 sekunder til tongue.gif

 

Skal se om jeg finner servernavnet igjen. Har også spilt på endel deilige infantry only servere som jeg har funnet.

 

Også titta jeg på Vietnam traileren/gameplay. Så jævlig fett ut, men faen jeg vil FLY!

Navn på server? inv_biggrin.gif

 

Skal finne navnet på den da jeg kommer hjem :p

 

Må bare bli ferdig på jobb, kjøpe litt øl, og komme meg hjem så skal jeg kaste meg foran PC'en og finne navn på serveren.

 

Håper det er godt nok for deg :p

Lenke til kommentar

Ingen som har en løsning på hvordan jeg fikser flimring-problemet mitt?

 

Om jeg kjører i fullscreen(uansett oppløsning), så hopper bildet opp 3cm, så ned 3cm sånn 5 ganger i sekundet. Kjører jeg i windowmode, da skjer det ikke.

Har reinstallert skjermdriverene et par ganger + application profiles uten hell :whistle:

 

Noen som har hatt samme problem?

 

Edit: Reinstallert BC2, samme greia.

Det som er rart er at det fungerer greit om jeg deaktiverer de 2 skjermene (har 3stk).

Fungerer også om jeg kjører på den laveste oppløsningen. Så noe rart her :whistle:

 

Kjøpte meg en 20slots Public server tidligere idag.

 

Hvem kjøpte/leide du den av ?

Så vidt jeg vet er det bare Multigamer som har lisens på BC2 ranked server i Norge. Mao, det var de ja. :cool:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...