Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis dere ikke holder dere til emnet (BC2), vil tråden stenges for opprydning. En veileder har allerede bedt dere høflig om å kutte utt offtopicen, noe dere valgte å ignorere. Diskusjon rundt "custompaint" på datamusene deres er ikke relatert til spillet.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres her i tråden. Reaksjoner på moderering sendes som vanlig på PM.

Lenke til kommentar

Runar: Bryr meg fint lite om den siste setningen som står i deres "gude-svar", de har faktisk stoppet og snakker nå om BC2-relaterte ting.

 

 

Og til oss spillere, la oss holde oss til "rent" bc2 prat før moddene og de får høyt blodtrykk :roll:

 

Så vi ikke får tråden stengt osv. som de er totalt i stand til og gjøre.

Mer tror jeg ikke skal si.....

 

 

Merko: Fikk en periode med det problemet der og fant ut at det var mange som slet med det til tider, og du kan prøve og oppdatere.

JEg prøve en bråte med ting og det ble ikke noe bedre, så så plutselig så fungerte det igjen :hrm:

 

Lenge leve pc :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

i punkbuster setup trykk på bc2 så trykker du på "check for uppdates" :tease:

Takk for svar, men fungerer forsatt ikke. Det som er rart er at jeg forsatt kan spille på Multigamer serverene.. Men er en server som ikke fungerer. Har det noe å si at det er andre på nettverket som spiller på samme server?

har aldri hatt det problemet (spilt med 3 andre på samme nettverk) så trur ikke det er årsaken, har du prøvd "validate game files" i steam ?

Lenke til kommentar

Installerte nettopp BC2 igjen.

Spill en del kamper.

 

Men nå får jeg heletiden

12September_Sunday_574ejb.png

 

Noen som har en løsning på problemet?

 

Lastet ned nyeste punkbuster fra evenbalance, så la jeg til BC2 der. men samme som skjer :s

12September_Sunday_e774e5.png

 

Dette kan skje hvis man har på firewall mens man installerer punkbuster.  Ikkje alle filer blir installert med windows firewall på. PnkBstrB.exe. Lykke til  :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...