Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er så FETTTTTT (sorry overdrivelsen) med ny pc og BC2!!! Loader map ekstremt fort (uten SSD) og har alt på fullt, men 4x antistropich og 4x anti-aliasing. får 60-90 fps :)

 

Loader så fort at det står 10 sec til gamet starter :)

 

EDIT: Noen som spiller nå? Jeg joiner, har ventrilo om nødvendig

 

Specs?

 

gtx 480, i7 950 (OC til 3.3Ghz til å starte med), 6GB 2000Mhz minne og 1TB Samsung F3 disker. Elsker min nye pc :D

Bør da klare høyere fps med de specsene.. samt høyere innstillinger

akuratt nå har jeg på ett stk GTX460 og kjører alt fullt, 16x antristropic, 8xAA og hbao off, ligger over 60fps. Med to stk gtx 460 og 16xAA ligger jeg på mellom 70 og 100+ fps

Lenke til kommentar

Fant endeli ut hvorfor bærbaren ble så varm :p Et fint tykt lag med støv mellom vifte og kjøleribber..

 

Har hatt alt for høye temperaturer de siste gangene jeg har spillt. Peak på 94 grader på skjermkort og da falt fps drastisk til 20. CPU lå på rundt 90 max.

 

Heldigvis ligger GPU fint på 77-80 load nå og CPU på rundt 80-83 load :) FPS er ikke noe å skryte av, men spillet går jevnt på 40-50+ fps.

 

Tror dere den kan ha tatt skade ? Merker ingenting negativt på ytelsen nå ihvertfall.

 

Hvordan er catalyst 10.8 til BC2?

Lenke til kommentar

Fant endeli ut hvorfor bærbaren ble så varm :p Et fint tykt lag med støv mellom vifte og kjøleribber..

 

Har hatt alt for høye temperaturer de siste gangene jeg har spillt. Peak på 94 grader på skjermkort og da falt fps drastisk til 20. CPU lå på rundt 90 max.

 

Heldigvis ligger GPU fint på 77-80 load nå og CPU på rundt 80-83 load :) FPS er ikke noe å skryte av, men spillet går jevnt på 40-50+ fps.

 

Tror dere den kan ha tatt skade ? Merker ingenting negativt på ytelsen nå ihvertfall.

 

Hvordan er catalyst 10.8 til BC2?

 

 

Vet ikke om det er 10.8, men jeg lot steam legge inn ny ati-driver for meg i går. Spilte litt bc2 og opplevde iblant artifakts, såe noe har de tulla til men det ble ikke noe problem utover spillkvelden. Lastetiden var fortsatt herlige 6-7 sekunder mellom brettene.

Lenke til kommentar

Ble kicket fra en server nå....possible cheating. Første runde hadde jeg 48-4. Andre runde når jeg ble kicka så headshota jeg en admin tydligvis, hadde da 6-2.

Ganske stor forskjell på servere. Noen er det vanskelig å få god score andre er superlette

 

 

hold deg til et par servere du vet er gode. jeg spiller kun på bf.no, og hvis det ikke er noen av de jeg vil joine, tar jeg TV2.

Lenke til kommentar

Skal jeg være helt erlig føler jeg hardcore blir avgjort av hvem som ser hvem først.... Først når noen begynner å skyte på deg er det ikke nøye med hvor mye skills du har, men Squad Rush med RL venner er jo veldig fun! :D

 

Skal jeg være helt erlig føler jeg hardcore blir avgjort av hvem som ser hvem først.... Først når noen begynner å skyte på deg er det ikke nøye med hvor mye skills du har, men Squad Rush med RL venner er jo veldig fun! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...