Gå til innhold

Peter Kovacs målet - Toppen av usportslighet?


Dotten

Riktig av Kovacs å score?  

251 stemmer

  1. 1. Riktig av Kovacs å score?

    • Ja
      93
    • Nei
      135
    • Vet ikke/ingen formening
      23


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det er helt greit å score der. Litt usportslig, men så lenge dommmeren ikke blåser for det syns jeg det er greit.

 

Nå kan vel Kovacs tenke selv og foreta etiske valg, eller skal spillere aldri gjøre det? Konseptet med å spille ballen ut over sidelinjen, som gjøres endel ganger hver serierunde, er det noe som ikke er greit?

Lenke til kommentar
Nå kan vel Kovacs tenke selv og foreta etiske valg, eller skal spillere aldri gjøre det? Konseptet med å spille ballen ut over sidelinjen, som gjøres endel ganger hver serierunde, er det noe som ikke er greit?
Jeg har inntrykk av at dette ofte gjøres for å få en stopp i spillet slik at spilleren som ligger nede kan bli tatt av. I så måte så fikk vi jo en stopp i spillet ved at det ble scoret.
Lenke til kommentar
Nå kan vel Kovacs tenke selv og foreta etiske valg, eller skal spillere aldri gjøre det? Konseptet med å spille ballen ut over sidelinjen, som gjøres endel ganger hver serierunde, er det noe som ikke er greit?

 

Det får spilleren som er oppi sitausjonen avgjøre. Det å spille ballen utover sidelinjen får være helt opptil spillerene selv, så lenge ikke dommeren blåser av kan spille fortsette.

Endret av trra
Lenke til kommentar
Nå kan vel Kovacs tenke selv og foreta etiske valg, eller skal spillere aldri gjøre det? Konseptet med å spille ballen ut over sidelinjen, som gjøres endel ganger hver serierunde, er det noe som ikke er greit?
Jeg har inntrykk av at dette ofte gjøres for å få en stopp i spillet slik at spilleren som ligger nede kan bli tatt av. I så måte så fikk vi jo en stopp i spillet ved at det ble scoret.

Syntest det blir feil av deg å si det med at vi fikk en stopp i spillet ved at det ble scoret. Det er langt ifra fairplay.

Lenke til kommentar

Det er flaut. Rett og slett. Enda verre at både han, treneren og 20 personer på dette forumet forsvarer scoringen. Fotball har mye å lære av sykkelsporten på dette området. Gleder meg til neste gang Kovacs besøker Brann Stadion, jeg stiller gjerne opp og gir pipekonsert hver gang han er borti ballen.

Lenke til kommentar
Han sparka ikke med foten han har strekk i, den foten lå stille da han sparket med venstrefoten.

 

For han rulla ikkje over på foten som han hadde strekken i heller?

Greitt Kovac var ikkje fair play, men det er heller ikkje fair play og forsøke å spenne ned Kovac av Opdal heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...