Gå til innhold

Peter Kovacs målet - Toppen av usportslighet?


Dotten

Riktig av Kovacs å score?  

251 stemmer

  1. 1. Riktig av Kovacs å score?

    • Ja
      93
    • Nei
      135
    • Vet ikke/ingen formening
      23


Anbefalte innlegg

Det er flaut. Rett og slett. Enda verre at både han, treneren og 20 personer på dette forumet forsvarer scoringen. Fotball har mye å lære av sykkelsporten på dette området. Gleder meg til neste gang Kovacs besøker Brann Stadion, jeg stiller gjerne opp og gir pipekonsert hver gang han er borti ballen.

 

Så de burde begynne med doping istedet?

 

Han gjør helt klart at han mener med sportsligheten, med setningen "på dette området." Så kanskje du heller skal lese innleggene nøye enn å komme med tullete kritikk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brann hadde gjort det samme, ihvertfall hvis de hadde gjort som tidligere i historien, sjekk det ut her:

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tippeliga...icle2850139.ece

 

Soltvedt er ikke synonymt med Brann (Han fikk jo til og med fyken fra klubben, grunnet umoralsk oppførsel ^^). Jeg tror heller ikke alle på Odd ville gjort som Kovacs, det kunne man se i øynene på en del av dem. Det ble jo også diskusjon, så tydeligvis at enkelte av dem ikke var komfortabel med dette.

 

Og Fagermo selv har uttalt at om Opdal har full kontroll så burde ikke Kovacs ha scoret (men merkelig nok mener Fagermo at han ikke hadde det?).

Lenke til kommentar
Det er flaut. Rett og slett. Enda verre at både han, treneren og 20 personer på dette forumet forsvarer scoringen. Fotball har mye å lære av sykkelsporten på dette området. Gleder meg til neste gang Kovacs besøker Brann Stadion, jeg stiller gjerne opp og gir pipekonsert hver gang han er borti ballen.

 

Så de burde begynne med doping istedet?

 

Han gjør helt klart at han mener med sportsligheten, med setningen "på dette området." Så kanskje du heller skal lese innleggene nøye enn å komme med tullete kritikk?

 

Vel nå mener jeg at doping ikke er spesielt sportslig det heller, men kanskje du er av en annen oppfatning..

Endret av mrjazz
Lenke til kommentar

Dere sofasupportere vet ikke hvor intenst dette er. Kovacs er oppdratt til å score mål, og det er opp til dommeren å blåse. Slutt gå grine da! Selv Rune belaster ikke Kovacs for dette:

 

 

Branns assistenttrener Rune Skarsfjord er ikke i tvil:

 

- Det er et type mål som hverken vi eller Odd ønsker å score. Det er en spiller som blir stygt skadet, men Péter Kovács kan ikke lastes. Han gjør bare jobben sin. Det er dommeren som burde stoppet spillet og gitt Opdal behandling, sier han til TV 2 Sporten.

Lenke til kommentar

Er koseligere med Touren, syklister som ikke prøver å spurte fra om en av lederne punkterer eller får andre sykkelrpoblemer.

 

- Det er en akutt skade, og da skal spillet stoppes. De (dommerkvartetten) skylder på at det var noe feil med utstyret på øret, men ifølge Erik Hamrén spiller de bare musikk, så det har vi ikke noe bruk for uansett

 

Steinar Nilsen :wee:

Lenke til kommentar
Odd Grenland har alltid bestått av usympatiske idioter, dette er ikke noe nytt fra deres side.

 

At jeg skulle være med Steinar Nilsen og Erik Bakke er noe jeg ikke kunne forutse.

 

Bytt ut Odd med hvilken som helst annen klubb, blir like håpløst ;)

 

- Det er en akutt skade, og da skal spillet stoppes. De (dommerkvartetten) skylder på at det var noe feil med utstyret på øret, men ifølge Erik Hamrén spiller de bare musikk, så det har vi ikke noe bruk for uansett

 

Steinar Nilsen :wee:

 

Merkelig det der, når man får litt motgang skal man skylde på alle andre enn seg selv....

Lenke til kommentar

La erik bakke få samme situasjon på motsatt side så hadde han satt ballen, skalla ned arason, og så sparket stakkaren i magen. Bakke er 10x så usportslig som det kovacs var i dag. Når det er sagt skulle jeg ønske han hadde plukka ballen, men skjønner hvorfor han gjorde det.

Lenke til kommentar

Skjønner virkelig at dette får mye fokus, en morsom situasjon. Kovacs gjør alt rett, ingenting usportslig, det her er dommerens feil. Den som virkelig er en idiot her er jo Bakke. Makan til møkkaspiller finner du ikke i Tippeligaen. På tiden at den dusten blir bortvist fra all norsk fotball, er faen ikke lenge til han ødelegger en fotballkarriere!

Lenke til kommentar

Det tar litt tid for dommaren å reagere på alt som skjer. Ikkje sikkert han såg i farten om Opdal falt eller sklei. Kovacs veit at Opdal er skada, ser til og med tilbake før han setter den i mål. Må være lov å tenke litt sjølv, ikkje skulde dommaren for sånt.

Lenke til kommentar
Det tar litt tid for dommaren å reagere på alt som skjer. Ikkje sikkert han såg i farten om Opdal falt eller sklei. Kovacs veit at Opdal er skada, ser til og med tilbake før han setter den i mål. Må være lov å tenke litt sjølv, ikkje skulde dommaren for sånt.

 

Ifølge Kovacs visste han ikke at Opdal var skadet.

 

- Ja, men i den situasjonen visste jeg ikke at han var skadet. Det hele skjedde på ett sekund og jeg måtte tenke raskt

 

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=566077

 

Jeg vil tørre å påstå Kovacs her lyver, for han ser jo at han faller og ser seg til og med tilbake etterpå. Var forøvrig litt av et langt sekund det der....

 

Edit: Og hva ville Brann-treneren gjort om en av hans spillere gjorde noe slikt?

 

- Da hadde jeg kalt ham bort til sidelinjen og skjelt ham ut. Slikt hører ikke hjemme noe sted

 

http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=566086

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Jeg som Odd supporter må si at jeg ikke akkurat var i 100 etter denne scoringa. Jeg skulle helst sett at han skøyt ballen ut av spill på en annen måte enn i mål etter at jeg har sett reprisene. Men tenk, det er kvartfinale i cupen, en 2-0 ledelse er mye bedre enn 1-0, hva vet vi om hva som skjedde i hodet til Kovacs? I fotball går ting fort, og du må greie å takle mange forskjellige situasjoner, noen ganger takler man de feil.

 

Usportslig? Ja.

Burde han bli hata for det? Nei.

 

Når Bakke først skulle få rødt kort kunne han ha grisetaklet kovacs så han ble ute til neste kamp

 

Voks opp, da.

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...