Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slet lenge med å få synket over mitt favorittlags kampoppsett fra Google kalender til min HTC Hero. Alt annet synket over, men ikke kampoppsettet. Etter å ha lest litt rundt omkring, så er det visstnok ikke mulig. MEN... hvis man laster ned kampprogrammet fra http://www.sportcal.telegraph.co.uk/calendar/sport:football/ , og legger denne til Google kalenderen, så synker kampene perfekt over til Heroen :D

 

Velg ønsket lag, og trykk på "Download to Outlook" (til høyre på skjermen). Deretter kan du velge å legge den til i Google kalenderen.

Lenke til kommentar
Slet lenge med å få synket over mitt favorittlags kampoppsett fra Google kalender til min HTC Hero. Alt annet synket over, men ikke kampoppsettet. Etter å ha lest litt rundt omkring, så er det visstnok ikke mulig. MEN... hvis man laster ned kampprogrammet fra http://www.sportcal.telegraph.co.uk/calendar/sport:football/ , og legger denne til Google kalenderen, så synker kampene perfekt over til Heroen :D

 

Velg ønsket lag, og trykk på "Download to Outlook" (til høyre på skjermen). Deretter kan du velge å legge den til i Google kalenderen.

 

Eller bruk Scoreboard (program fra Google på Market)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

For de som har rootet: Hvilken rom bruker dere? Hva er egentlig forskjellen på Modaco og stock? Merker jo at modaco er raskere og greier men ja.. den må ha da noen mangler?

 

Ser etter en 2.x+ rom som er stabil :) Liker ikonene o.l

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f
Ettersom 2.1 er rett om hjørnet (forhåpentlegvis), gjer du ikkje lurt i å legge inn denne utan å tenkje deg om. Den har mest sannsynleg ein SPL som låser telefonen for seinare flashing av custom roms. Vent til f eks Modaco-teamet gir ut ein modifisert versjon.

 

Ref: http://android.modaco.com/content/htc-hero...-to-install-it/

Ja hehe, leste det istad. Muligens spørsmålet mitt var misledende, men jeg tenkte på hvilken rom dere som har rootet bruker. Og hva som er forskjellen på Modaco 3.1 og den du får med Hero'n. Bortsett fra at Modaco er raskere, hvilke mangler har den?

Lenke til kommentar
Ettersom 2.1 er rett om hjørnet (forhåpentlegvis), gjer du ikkje lurt i å legge inn denne utan å tenkje deg om. Den har mest sannsynleg ein SPL som låser telefonen for seinare flashing av custom roms. Vent til f eks Modaco-teamet gir ut ein modifisert versjon.

 

Ref: http://android.modaco.com/content/htc-hero...-to-install-it/

Ja hehe, leste det istad. Muligens spørsmålet mitt var misledende, men jeg tenkte på hvilken rom dere som har rootet bruker. Og hva som er forskjellen på Modaco 3.1 og den du får med Hero'n. Bortsett fra at Modaco er raskere, hvilke mangler har den?

 

Svaret mitt var eigentleg ikkje retta til deg...

 

Eg har prøvd massevis av ROMs, men vender tilbake til MCR pga stabilitet. Har også prøvd 2.1-roms, men syns dei blir for ustabile, og mi meining er at MCR er ytelsesmessig på lik linje. Ventar på Modaco ROM-en som er basert på den nye HTC-releasen.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f
Svaret mitt var eigentleg ikkje retta til deg...

 

Eg har prøvd massevis av ROMs, men vender tilbake til MCR pga stabilitet. Har også prøvd 2.1-roms, men syns dei blir for ustabile, og mi meining er at MCR er ytelsesmessig på lik linje. Ventar på Modaco ROM-en som er basert på den nye HTC-releasen.

Ok daså :) Trodde det var til meg. Min feil!

Har prøvd CyanogenMod 1.0/1.1 for HTC Hero og den funket jo bra, men mange klager over dårlig batteritid og den begynte å lagge litt helt plutselig og jeg fikk aldri fjernet den laggen..

Tror jeg skal prøve AOSP Eclair 2.1 4r/5r. Får gi den et forsøk før jeg retunerer til Modaco :p

Endret av Slettet+23asd4f
Unødvendig mye sitering.
Lenke til kommentar

Har litt problemer med når jeg legger heroen på siden for å få snudd bildet så jeg for større tastatur når jeg skriver meldinger osv. Noen ganger så reagerer den ikke og bildet vil ikke snu seg, mens noen ganger så reagerer den med en gang.

Jeg har ikke vært borti noen innstillinger for å få den til å funke, den bare kommer tilbake etterhvert.

 

Er det noen fler som har hatt det slik eller er det faktisk noe jeg har vært borti uten å vite omdet selv?

Lenke til kommentar
Ok daså :) Trodde det var til meg. Min feil!

Har prøvd CyanogenMod 1.0/1.1 for HTC Hero og den funket jo bra, men mange klager over dårlig batteritid og den begynte å lagge litt helt plutselig og jeg fikk aldri fjernet den laggen..

Tror jeg skal prøve AOSP Eclair 2.1 4r/5r. Får gi den et forsøk før jeg retunerer til Modaco :p

 

Ikkje rart du trudde det var til deg mtp korleis eg skreiv. :)

 

2.1-romsa fungerar overraskande greit, men slit med skikkleg støtte for kamera bl.a., og basert på eigne erfaringar er dei ikkje raskare enn MCR3.1. Dei har dog eit mykje meir tiltalande tema og lockscreen f eks.

 

Den eg likte best av dei eg har prøvd var nok KaguDroid 1.2.1.

Endret av Skagen
Unødvendig mye sitering.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f
Har litt problemer med når jeg legger heroen på siden for å få snudd bildet så jeg for større tastatur når jeg skriver meldinger osv. Noen ganger så reagerer den ikke og bildet vil ikke snu seg, mens noen ganger så reagerer den med en gang.

Jeg har ikke vært borti noen innstillinger for å få den til å funke, den bare kommer tilbake etterhvert.

 

Er det noen fler som har hatt det slik eller er det faktisk noe jeg har vært borti uten å vite omdet selv?

Hvis du har en del programmer som kjører 'samtidlig', spesielt da nettleseren gjør at telefonen blir litt tregere før du slutter å bruke den mener da jeg. Det er hvertfall mitt inntrykk. har vært borti noe sånt :)

 

Ikkje rart du trudde det var til deg mtp korleis eg skreiv. :)

 

2.1-romsa fungerar overraskande greit, men slit med skikkleg støtte for kamera bl.a., og basert på eigne erfaringar er dei ikkje raskare enn MCR3.1. Dei har dog eit mykje meir tiltalande tema og lockscreen f eks.

 

Den eg likte best av dei eg har prøvd var nok KaguDroid 1.2.1.

Skikkelig lockscreen fra Flan er det som lokker meg hvertfall :)

Google voice input eller noe er awesome! Skriver melding ved å snakke! Så synd den ikke funker på norsk! Fader ta meg som ikke bor i england eller noe :(

Endret av Slettet+23asd4f
Unødvendig mye sitering.
Lenke til kommentar

Kjøpte min Hero for 1 1/2 uke siden.

Men har hatt noen små problemer med den.

Får ofte opp at jeg må legge inn pin kode.

Idag fikk jeg etter å ha lagt inn pin koden opp at jeg måtte legge inn tids sonen på nytt.

 

Fikk nytt SIM kort når jeg kjøpte telefonen, og jeg har allerde byttet SIM kortet 1 gang

 

Har noen vært borti dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...