Gå til innhold

Mortal Online tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har tatt ned grind'en litt nå Gaarulf. Nå kan man tilogmed få trent noen magic abilities uten å måtte gå igjennom lesser og greater magic først.

 

Men dette er litt off topic. News from Henrik:

The shop is temporarily closed, it will not re-open today (Monday 20 July). More information regarding this will be posted here soon, together with a new opening date and time.

 

You are able to create a Mortal account but not to place an order till we have an update on the shop from our partner, GlobalCollect. We still need to solve a few issues before we open the shop again for new purchases and digital download only.

 

This does not mean we have postponed any beta. We do need to solve the block A status as you are aware of we have hade some problems with that, and this is all tied into GlobalCollects system. We will soon post an update on the block A beta status. We are working as hard as we can at the moment.

Lenke til kommentar
We are still here, working guys. Just hang in there we will release the client download and info as soon as we are finished here which shouldn't be to long now I hope..

We have probably solved the Block issue now, and to compensate for some people getting wrongly pushed forward from block A we will accept 2600 players instead of 2000, we really had no better solution, so I guess the server will be even more stressed at the first phase...

So if you have status block a now you are rightfully to logon the first beta phase.

Lenke til kommentar
Starten av Darkfall var jo faktisk veldig morsomt da Crispin.

 

Det var litt seinere at jeg falt av ettersom jeg bruker PC'en til andre ting enn å måtte bruke den for å kjøre macro programmer til spillet 24/7.

 

Gjør som en kompis av meg: Kjør det i virtualbox/vmware eller lignende :)

Han har en konto der, og en konto på vanlig for å kjøre macroer effektivt.

 

Må komme tilbake til guilden oophus! Nå har shock og gjengen skaffa oss seriøs by og greier :)

Lenke til kommentar
synes hele darkfall opplegget er veldig suspekt. Ingen av de som lager spillet har jo noe egentlige erfaringer og de lyver så det renner av dem i de finansielle rapportene sine.

Regner med du mener Mortal, siden det er dette spillet tråden handler om. Jeg er også litt suspekt, men på leting etter et perfekt sandbox FFA pvp med free loot så kjøpte jeg det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Så langt funnet bare 1 tråd om MO.

På tilsvarende stadiet i feks. Darkfall var det veldig mange, og mye fanbois.

 

Ser ikke Mo mer lovende ut enn Darkfall? Og er det ihvertfall ikke i forhold til Darkfall noen klyper salt å spore?

 

Noen grunn til denne velkomne nøkterheten?

 

Uansett bra at folk har lært etter diverse hypete utgivelser.

 

Selv mente jeg at mens MO kun var på tegnebordet at det hadde like mye potensiale som AoC. En combat video fra dev'ene fikk det elelrs vakre spillet til å se fælt og sluggish ut. jeg begynte derfor å tvile veldig på spillet og begynte å nikke gjenkjennende til andre MO'er vi har sett i det siste påp vei fra tegnebrettet til ingame gamemekanikk.

 

Siste "leaks" fra devene viser dog at det har forbedret combaten endel....

Lenke til kommentar

Combaten i Mortal Online er det ikke noe å si noe på. Den er bedre enn Darkfall sin, hvertfall når man tenker på melee og ranged archery. Magic har man ikke fått testet ennå.

 

Crafting mulighetene ser også ut til å være dypere i MO kontra DF.

 

Men med UE3.5 som motor så vil jeg tru at de har noen restriksjoner der kontra DF som jo tåler enorme kamper uten at FPS'en går at skogen med en gang, serverne takler det jo også så det kan bli spent å se hvordan en "open world" løsning vil fungere i MO.

Lenke til kommentar
Oppsummert: Full pvp, full loot, no levels, sandbox. Veldig inspirert av Ultima Online :)

 

Hahaha, da jeg leste sammendraget tenkte jeg på at det kanskje hadde vært morsomt å prøve Ultima Online igjen, og når du så sammenlignet Mortal Online med Ultima Online skiftet jeg plutselig fokus. Godt gjort. ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...