Gå til innhold

Hvilken Anime/Manga holder du på med nå?


Anbefalte innlegg

Ja, ingenting er som fiin og åpen-endt animè! :wee:

 

Det jeg likte med NHK var at alt var åpent nesten til siste slutt. Det var ikke før de siste par episodene at man skjønte hva jenta med paraplyen gjorde der, hvem nabogutten virkelig var, og ja, hva som må til for å virkelig kunne bevege seg videre med seg og livet sitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Likte denne veldig godt, men savnet en litt mer romantisk slutt. Ikke at jeg er så into romanse, men det var bare veldig irriterende hvor treig MC var til å "make a move" :p

Hadde vært koselig med en romantisk slutt ja, men slutten på animen var veldig åpen og fin.

 

De viket allerede nok fra kjernemateriale med den slutten der. Kjernematerialet er deprimerende som fy.

Lenke til kommentar

Har sett ferdig mye spennede serier i det siste; Kuroko no Basket, Code Geass: Hangyaku no Lelouch, Angel Beats, Hyouka, Natsuyuki Rendezvous, Suzumiya Haruhi no Yuuutsu serien (inkludert filmen) og K-On! Filmen :)

Code Geass var utrolig bra (som forventet i grunn), har begynt med "R2" og storkoser meg så langt.

 

Natsuyuki Rendezvous var i grunn en serie som skuffet litt for min del, den begynte utrolig bra, men følte den daffet litt av mot slutten (uten å røpe for mye), men fremdeles en helt grei serie.

Ellers må jeg si meg enig i hva Occi sier om Hyouka, elsket karakterene, selv om historien ikke var det helt store til tider.

 

Suzumiya Haruhi no Yuuutsu var i grunn også som forventet, fin blanding av Slice of Life og Mystery sjangeren, filmen var også utrolig bra (dog forvirrende som fy til tider..).

Fikk også tvunget på meg Kuroko No Basket og Angel Beats, hvorav førstnevnte var knallbra (er i grunn ikke noe stor tilhenger av basket, men dette fenget skikkelig hos meg), mens Angel Beats var sånn midt på treèt.

 

Er vel heller ikke så mye å si om K-On! Filmen, K-ON! Serien i seg selv er en serie du enten hater eller elsker, selv så ender jeg opp med sistnevnte :)

 

Skal begynne å ta opp igjen One Piece, samtidig som jeg har begynt på Beelzebub og følger spent med videre på Sword Art Online :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...