Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tom Waits, en fantastisk artist, med MYE forskjellige sanger. Jeg er en av de som kanskje heller ville foretrukket albumet Real Gone, eller Mule Variations, synets de kler ham bedre, spesielt Green Grass og How's It Gonna End. 7/10.

 

 

Må bare legge til noe til den låta! Utrolig stemmningsfull, man hører nesten at dette er en artist på kanten som skildrer fra sitt eget liv! (dette var en av hans tre siste sanger hvis jeg ikke husker feil)

Lenke til kommentar

Siden det ikke ble foretatt noen anmeldelse av Burial over her, har jeg bare en ting å si: macros., JEG ER SÅ ENIG MED DEG

10/10

 

Jokke - Narkoman

Har ikke det største forholdet til Jokke, men som den nordmannen jeg er har jeg da fått med meg en del. Er veldig enig i det du sier ang. at det er en artist på kanten som skildrer livet. God tekst, så absolutt.

7/10

 

 

Queens of the Stone Age - Feel Good Hit of the Summer

Se filmen hos Youtube

c-c-c-c-cocaine

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Aldri hørt om bandet eller sangen før. Førsteinntrykket gir meg følelsen av at dette er typisk amerikansk high school rock. Helt grei, digg slækk melodi. Minner meg litt om Everlast - What It's Like. Kjedelig og lite fengende refreng. Ikke noe riff eller noen fengende melodi som jeg kommer til å huske.

 

6/10

 

Lenke til kommentar

Tom Waits - The Long Way Home minner meg om å rusle gjennom byen i sin egen verden mens alle andre stresser forbi. Sikkert en veldig ålreit låt hvis man trenger å koble av og gå litt i seg selv, men for min del blir den så rolig at jeg ikke helt klarer å finne noe å ta tak i der. Det blir vanskelig å holde oppmerksomheten på den, egentlig. Veldig karakteristisk stemme, da. Det er et pluss.

 

6/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

The Shins ja <3 Hørte på dem så mye en periode at jeg måtte vente over et år før jeg klarte å høre på stemmen til James Mercer igjen. Et virkelig feel-good-band med 2(3) svært sterke plater. Sea Legs er ikke min favoritt fra deres siste album, men den er fortsatt svært bra.

 

8.5/10

 

 

Of Montreal - The Past is a Grotesque Animal. Virkelig fantastisk sang på nesten tolv minutter. Gjør du som meg vil du forsvinne inn i sangen; !!! (En kan ikke helt si at youtube rettferdiggjør sangen men, det mangler nesten to minutter...)

Endret av macros.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...