Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Van Halen er helt klart talentfull, og det er en grunn til at Eruption er såpass priset som den er. Desverre synes jeg ikke alltid sykt gitarspill som det der nødvendigvis høres særlig fint, men det er i allefall fascinerende. 8/10.

 

Major Parkinson - 197

Endret av Serjiously
Lenke til kommentar

Likte den sangen veldig godt. Orginalt, fengende og veldig melodisk, vel å merke. Likte fløyta :)

 

9/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av fuzzyboots
Lenke til kommentar

The Coral: Klassisk popmusikk, men vokalisten har en bra nerve i stemmen, og låta fungerer godt selv om man egentlig føler at man har hørt den, eller noe veldig likt, fra første sekund. Veldig sympatisk musikk er det nå uansett, så jeg triller en d10 til 8. Whoa, ny rekord!

 

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar

Har prøvd utallige ganger å høre skikkelig på Mudhoney. Har tilogmed en plate. Allikevel blir jeg aldri helt overbevist slik som så mange andre. Denne låten likte jeg derimot, særlig når gitarspillinga tok seg opp etter cirkus 1:30.

 

7.5/10

 

Se filmen hos Youtube

Ingen synlig video, bare pur digg musikk.

Sikkert mange som kjenner den igjen fra en viss TV-serie ved navn Mad Men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...