Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tinchy stryder - Number one

 

Begynde med det positive, ganske så fet og orginal beat.

Men ellers vet jeg ikke hva jeg skal si. Jeg vet ikke om den sangen der skal være en spøk eller om det er serriøse artister.

Men for meg vil alltid Hiphop bare være tull.

Gir den 3 av 10 for beaten.

 

3/10

 

Neste:

 

Gravde i minneboksen idag. Og fant igjen et band jeg hørte på når jeg var yngre.

 

Cradle of Filth - Gilded Cunt

(denne videoen er stemt ned, fant ikke den orginale..)

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Orginalen på spotify?

Cradle of Filth - Gilded Cunt

Lenke til kommentar

Cradle of Filth - Gilded Cunt

 

Likte det instrumentale godt. Trommene var en klar favoritt, skikkelig bra trøkk og driv. Samspillet i bandet er også ganske bra og føler at det musikken passer veldig bra inn med vokalen. Er egentlig ikke så veldig glad i metal, men dette her var ganske bra. 7/10

 

Et band jeg hørte på månefestivalen:

 

Death By Unga Bunga - Don't Go Looking For My Heart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...