Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:sandinista - videoen din har ikke rikitg url.

 

Uansett: ^^Et av verdens beste band spiller her en av sine beste sanger under det som blir regnet som en av de største konsertene som noen sinne er spilt... hva mer er det å si? 10/10

 

Se filmen hos Youtube

 

Ulver - I Troldskog Faren Vild. Ikke mer Indie/Electronic fra meg for øyeblikket...

Endret av macros.
Lenke til kommentar

Justice er det eneste elektronikabandet jeg liker, og phantom er min yndlingssang av dem. 8/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

En ganske kjedelig låt spørr du meg, en i mengden. men forsatt ikke dårlig. 5/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Trår til med en av mine favoritt jokke-låter :)

Lenke til kommentar

Helt grei sang den og, men har aldri vært noe fan av Jokke. Tekstene er vel kanskje det eneste som er bra.

6/10

 

2. versjon av sangen, men min favoritt. Elsker teksten :cool:

 

Yesterday as I went out of the house

 

I saw a body lying down quiet as a mouse

 

She was lying face down in the sewer

 

What you do-I got up closer and realized that I knew her

 

What you see-All her organs comingfrom her inside

 

That's nasty-Slashed up skin, sliced-up hide

 

Tell me some more-Turned her over and saw the tire tracks on her head

 

Then what-That's when I realized she was dead

 

 

 

CHORUS

 

Twisted body, chopped-off feet

 

her body was minced meat

 

Bust crawling on her arms

 

She's dead can't do no harm

 

Gnarled-up legs, broken and bent

 

Her last breath has been spent

 

 

 

I wonder how much you had to pay

 

To get your mom killed in such a bloody way

 

 

 

I saw your mommy and your mommy's dead

 

I watched her as she bled

 

Well she had-Chewed-off toes on her chopped-off feet

 

Say what?-I took a picture 'cause I thought it was neat

 

That's cold-But the thing I like seeing the best

 

What's that-Was the rodents using her hair as a nest

 

Damn-I saw your mommy and your mommy's dead

 

I saw your mommy and your mommy's dead

 

 

 

CHORUS

 

 

 

I know it is your allowance that you'll really miss

 

But make it look good at her funeral and give her a kiss

 

 

 

I saw your mommy and your mommy's dead

 

I saw her lying in a pool of read-And she doesn't know how to swim

 

I think it's the greatest thing I'll ever see-What's that?

 

Your dead mommy lying in front of me

 

I'll always remember her lying dead on the floor

 

I hope she dies twenty times more

 

 

 

I saw your mommy and your mommy is dead

 

I saw your mommy and your mommy is dead

 

I saw her, I saw her...mommy

 

I saw your mommy

 

Sangen er 100 ganger bedre hvis du kjøper/laster ned sangen og spiller på full guffe på et bra anlegg.

 

Den originale:

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

HYPA HYPA! Nei, Scooter skulle aldri ødelagt denne flotte sangen. Den låten her står fjellstøtt i meg uansett hvor ofte jeg skulle komme til å se/høre H.P. Baxxter synge til denne melodien. Flott sang, og en bra video som viser hvor store de en gang var.

9/10

 

 

The Juan MacLean - By the time I get to Venus. Dette er min type house/electro whateva.

Endret av Kavinsky
Lenke til kommentar

Dette er en av de Opeth-låtene som nesten klarer å rive meg med. Jeg liker godt tyngden i starten, og forsåvidt det meste av det instrumentale, men det er growle-vokalen som gjør at jeg faller litt av. Og ja, vokalen er jo ganske dominerende, så:

 

5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Herleg bra. Rory Gallagher må ver ein av verdens mest undervurderte gitarister. Ikkje bare er han ein sykt god gitarist, men han har også faktisk ein sykt bra vokalist. I tillegg til dette så har han med seg tre andre gode musikere på bass, keyboard og trommer. Hadde eigentleg sjølv tenkt til å leggje ut noko med Rory Gallagher her, men sidan du kom meg i forkjøpet så får det vente litt.

 

10/10

 

Istedenfor leggjer eg ut noko av Free.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...