Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk litt bakgrunnsmusikk-feeling av den der. Litt for smooth eller streit. Intetsigende på en måte.

 

5/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Har aldri vært veldig glad i Mary J Blige, T.I. har jeg ikke et veldig forhold til. Sangen er veldig ensformig og jeg føler det er unødvendig mye effekter i lydbildet. Ellers så er det kanskje verdt å legge til at jeg ikke hører så alt for mye på hip hop, da er det vanligvis (finnes unntak) fra artister som trekker inn endel andre elementer annet en bare kjedelige mezzosopraner som Mary, (se: Common, Roots, Outkast, Black Violin, J Dilla, Q-Tip osv)

 

3/10

 

Edit: Skrev som om T.I. bare bruker mezzosopraner, kanskje litt feil..., men det gjelder denne sangen.

 

 

Phoenix - Love Like A Sunset Part II. Etter min mening den beste låta fra deres siste skive, bare synd den ikke er lengre enn knappe 2minutter.

Endret av macros.
Lenke til kommentar

The Who har aldri vært favoritten her i gården, men de viser med denne videoen en av årsakene til at de var og er så store.

 

--

 

Også poster jeg låta jeg postet i stad på nytt da DEADSTAR ikke klarte å poste videoer ordentlig, og ei heller klarer å se forbi sin egen nesetipp.

 

 

Phoenix - Love Like A Sunset Part II. Etter min mening den beste låta fra deres siste skive, bare synd den ikke er lengre enn knappe 2minutter.

Lenke til kommentar

Tøff og morsom sang med en fet video. 8/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Roger Waters - Towers of Faith.

 

For det første har jeg aldri vært noen fan av hverken Pink Floyd eller Roger Waters, og denne låta gjør ikke så mye for å forbedre situasjonen. Ganske stillestående bluesrock med en grusomt tråkig gitarsolo og pompøs trommelyd.

 

Karakter 4/10, passer best som heismusikk.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...