Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ganske så grei sang. Digger Wolfmothers riff, men hater vokalisten, sorry. Synes han har en klagestemme, og ikke en sangstemme. Argh, jeg VIL like dem, men går bare ikke... 5/10 = +10 for musikk -5 for vokal.

 

 

 

 

Jeg skulle gjerne vurdert Wolfmother, men jeg aner ikke hvordan en legger innpå youtube-videoer på diskusjon. Kan noen fortelle?

Du skriver:

[youtube]YOUTUBE ID[/youtube]

Hvorav YOUTUBE IDEN er de siste bokstavene i en YouTube link, f.eks: http://www.youtube.com/watch?v=A3Txvt6tTKo

Lenke til kommentar

Pantera: Pantera har dessverre gitt ut ALT for mye drit opp gjennom tidene, noe 5 minutes alone er ett levende bevis på. Samme jævla riffet gjennom hele låta, sitter og venter på at det skal komme en supersolo fra Dime, men den kommer heller ikke, bare en masse tåpelig gitarstøy. Teit låt fra ett teit album, fòr meg heller med noe fra Cowboys From Hell eller en sløy gitarsolo fra superskiva Power Metal. Der har du Pantera på sitt beste! Og, btw: R.I.P Dimebag.

 

Jeg velger å fortsette med en video fra det herlige 70-tall:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Den var helt konge! Lagret i favoritter. 10/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...