Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker bra på en fest men blir litt for slitsomt å sitte å høre på til vanlig 5/10

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Oi oi, dette var artig musikk! Har faktisk aldri hørt om Dog Fashion Disco før, men dette likte jeg godt. Men jeg føler meg kanskje en smule schizofren etter å ha hørt på denne en stund, og jeg tror den er best å høre på mens man driver med noe. Kan ikke sette den på bare for å høre på, det blir for intenst for meg i hvert fall. Men fet låt.

 

8/10

 

 

Mr. Scruff - Spandex Man:

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Ojoj! Denne likte, jeg. Aldri hørt den før, men jeg falt pladask. Kommer nok til å høre denne sangen samt å sjekke opp i flere sanger av samme artist.

Føler jeg ikke kan gi den så alt for høy karakter før jeg har hørt den et par ganger og blitt kjent med sangen, men tror jeg kommer til å like den bedre og bedre.

 

8/10

 

 

Edit: jeg ratet feil sang i forrige post. fikset nå :)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Black Sabbath treffer meg som vanlig midt i rockehjertet. Men denne er ikke mer spesiell enn at den går litt inn i den store massen av alt annet jeg har hørt fra dem. God låt, men ikke minneverdig for min del.

 

5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

(Tullevideo, I know :b)

Lenke til kommentar

5/10 Kjedlig sang, med kjedlig vokal. Gitarsoloen løftet helhetsinntrykket noe.

 

En av mine favorittsanger noen sinne. Riffet er til å dø av og sangen gir meg frysninger nesten hver gang jeg hører den :) Beste sangen fra første halvdel av 90-tallet.

Se filmen hos Youtube

 

Ikke så værst live versjon

Se filmen hos Youtube

Endret av Sindre :)
Lenke til kommentar

Black Stone Cherry var helt grei, egentlig. Masse energi, da. Det likte jeg. Og catchy nok melodi, men ikke noe som festet seg permanent.

 

5/10

 

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

">

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...