Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

4/10

 

Til tross for at jeg liker 70-tallet, er jeg ikke den største fan av eksperimentell og psykedelisk rock.

 

 

Denne har ihvertfall jeg fåft dilla på. Brukes i intro til "69 frågor om 6".

 

Edit: Den kan nok bli ganske kjedelig i lengden for de fleste.

Endret av Deleted
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg er godt over gjennomsnittet glad i musikk som av de fleste oppfattes som repterende, men denne låten her opplevde jeg ikke hadde noen form for utvikling underveis - og da blir det repeterende tilslutt bare irriterende. Men: utrolig fengende til å begynne med, så gir den 6.5/10.

 

https://www.youtube.com/watch?v=M5gQidrzojU

 

Over til mer repeterende musikk, sterkt inspirert av Talking Heads (og kanskje spesielt This must be the place). (Han har vel strengt tatt låter som er mye mer repeterende enn dette, spesielt fra det første albumet, men dette er kanskje repeterende nok for de fleste...)

Endret av blured
Lenke til kommentar

Cancer Bats fenger, selv om de etter min mening kanskje blir hauset opp for mye. Ikke deres beste låt, men den er absolutt kul. Tung, riffbasert hardcorelåt, som kanskje blir noe ensformig til å være så lang. De kunne godt hatt noen flere temposkifter eller lignende. Men, man liker dette. 7/10

 

Lenke til kommentar

Litt for simpelt, minner mest om et skoleinnslag til en åttendeklasse.

 

Most epic OSTs: Hører virkelig folk på sånt? Hadde du vært her skulle vi virkelig diskutert! 0/1

Tenkte bare å nevne at ikke alle alltid hører på musikken de legger ut her, det er i alle fall ikke ofte slik med meg.

 

Endret av sevs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...