Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

At han ikke vet hvor toget ditt går ifra er da helt ok og null å niks å klage på. Hvordan han uttalte seg om det skal jeg ikke si så mye om da jeg ikke var flue på veggen, det kan hende han faktisk hadde det litt hektisk han også - og at du mistolket det som frekkhet siden han samtidig ikke kunne svare deg.

 

Men vi som jobber i servicebransjen har tydeligvis behandlet deg godt, siden det der var den verste servicen og folkeskikken du har opplevd :)

Som sagt, jeg synes det er greit at han ikke visst hvor toget mitt var. Men han sto der og flirte av meg, og det verste var at han ikke hadde dårlig tid. Han sto der lenge, og hadde tilsynelatende ikke så mye å gjøre.

 

Jeg jobber i servicebransjen selv, og å oppleve slikt er veldig lite hyggelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At han ikke vet hvor toget ditt går ifra er da helt ok og null å niks å klage på. Hvordan han uttalte seg om det skal jeg ikke si så mye om da jeg ikke var flue på veggen, det kan hende han faktisk hadde det litt hektisk han også - og at du mistolket det som frekkhet siden han samtidig ikke kunne svare deg.

 

Men vi som jobber i servicebransjen har tydeligvis behandlet deg godt, siden det der var den verste servicen og folkeskikken du har opplevd :)

Som sagt, jeg synes det er greit at han ikke visst hvor toget mitt var. Men han sto der og flirte av meg, og det verste var at han ikke hadde dårlig tid. Han sto der lenge, og hadde tilsynelatende ikke så mye å gjøre.

 

Jeg jobber i servicebransjen selv, og å oppleve slikt er veldig lite hyggelig.

 

Var ikke imponerende service nei. Selv om man ikke kan forvente at han skulle vite hvor toget ditt sto så kunne han i det minste henvist deg enten i retning Flytog-terminalen eller den store tavla i hallen som viser alle avganger og sporene de går ifra.

 

Å stå der og flire samt si at man har dårlig tid når man står stille sier mer om at NSB har et holdningsproblem blant konduktørene sine. Er jo de som har den daglige kontakten med kundene.

Endret av janingar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Selvfølgelig var han en idiot, men du sender noen idiotiske signaler ved å avvise den første som kommer, for så å servere en annen som kommer MENS han første står der. Greit nok, maskinen var i ferd med å bli vasket, men det kunne jo ikke den første kunden vite. Du skulle bare ha dratt en hvit løgn og sagt at du hadde tømt ut resten av kannen.

 

Her dreit du deg ut, Eplefe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal synes om dette. Det er jo best service å hjelpe all man kan hjelpe, på en måte, sånn sett gjorde Eplefe en god jobb. Ellers virker det jo litt overkjørende ovenfor kunde nr. 1 å hjelpe kunde nr. 2 i denne situasjonen. Kunne kanskje vurdert å nekte ham også kaffe av prinsipp.

 

Uansett, haha, er ikke meningen å dømme deg Eplefe, jeg synes du gjorde en god jobb ^^,

 

Edit: Makan til rasisme..

Endret av Sitronsaft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...