Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Da har jeg sett dere stå sammen og prate :ninja:

:ph34r:

 

Da vil jeg be om en beskrivelse av meg selv, og tidspunktet du så meg på.

 

Det er vaktbytte to ganger om dagen (én gang i Flytoget), og vi er vanligvis fire eller fem kundeveiledere fra NSB, så det er mye mulig at du så en annen. Men hvis du så meg, er det bare hyggelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"You have to pay for those!"

 

Gamle mennesker på butikker er verst. De fleste er snille og greie, men kan jeg slippe å stå i en kø bak dem så gjør jeg nettopp det. Jeg skjønner ikke hvorfor de har så store problemer med å lære seg hva en cashguard gjør, og hvorfor de skal putte pengene i den istedet for å telle alle myntene for så å gi dem til kassearbeideren som igjen må pakke på cashguarden.

 

/rant

Endret av Dj_eLmO
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hos oss er det bare å slenge myntene oppi. Maskinen sorterer og fikser alt selv. Men de eldre står alikevel i evigheter og putter en og en mynt oppi til tross for at jeg forklarer at de bare kan putte alt oppi med en gang. Jeg tror faktisk enkelte av dem er redd for at de ikke får penger tilbake dersom de hiver på for mye.

 

EDIT: Folk hiver gjerne penger oppi, også spytter maskinen dem ut igjen. Så står de bare der og hiver oppi, hiver oppi, hiver oppi, osv, kun for å finne ut at de betaler med euro eller danske penger. :p

Endret av Olimaen
  • Liker 8
Lenke til kommentar

De fleste butikkene jeg har vært innom har bare den typen med én liten åpning, og ikke de som faktisk fungerer.

Noe som er ganske fantastisk da bankene vell har hatt denne super-teknologien i 20-30 år? Har også mast om de skålene siden Cash Guard først dukket opp, desverre er det ikke så mye de ansatte kan gjøre med det.

Endret av Vizla
Lenke til kommentar

Cashguard-systemet fungerer utmerket. Kundene putter på pengene, jeg trykker på "kontant", og vekslepengene kommer ut automatisk til dem. Jeg slipper å telle, og resten går som en drøm. Vi har maskinen der du putter en og en mynt på, men det går likevel fort og greit. Det går faktisk fortere enn den maskinen som sorterer alt for deg. Jeg har handlet på mange butikker som har den maskinen som skal være så "enkel". Den maskinen bruker lengre tid på å sortere og telle de ulike myntene enn det en vanlig, oppegående person bruker på å putte en og en mynt nedi den "elendige" maskinen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Takk til deg med full handlevogn for at du slapp meg med en pose potetgull og brus før deg! Det setter jeg stor pris på! ;)

 

I mitt nærområde så er det en Meny, Rimi og 2 Rema 1000 butikker, med andre ord så har jeg nok av steder å velge i mellom når jeg skal handle, men det er alltid en person i en av de 4 butikkene butikkene som skiller seg ut. Ho er alltid hyggelig og sier gjerne noen ord før neste kunde ekspederes. Koslig :wee:

Slikt setter ihvertfall jeg pris på, og dermed så ender jeg opp med å handle i den butikken når jeg kan :)

Endret av MarB
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...