Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Bowlingen jeg jobber i. Hun hadde jo selvfølgelig BH under, men var vanskelig å holde fokus på rett plass av kroppen når man snakket med henne uansett, når det var to piler som peiket nedover på begge skuldre :p Jeg høres ut som en kåt gris nå, men det får så være :p

 

De aller aller fleste menn er kåte griser. Trøst deg med at kvinnfolka ikke er noe bedre.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bowlingen jeg jobber i. Hun hadde jo selvfølgelig BH under, men var vanskelig å holde fokus på rett plass av kroppen når man snakket med henne uansett, når det var to piler som peiket nedover på begge skuldre :p Jeg høres ut som en kåt gris nå, men det får så være :p

 

De aller aller fleste menn er kåte griser. Trøst deg med at kvinnfolka ikke er noe bedre.

Det kommer tilogmed fra en jurist. Okei, mission accepted!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg jobber på Oslo S i forbindelse med at togene er innstilt i sommer.

 

I dag sto jeg på bussmottaket. Jeg hadde stått der i fem timer, og jeg kunne ikke få pause, for ingen hadde tid til å avløse meg. Så kommer en kar med en pose, snakker gebrokkent engelsk, og gir meg en is. Det var hyggelig.

 

Etter at jeg hadde blitt avløst og hadde tatt pause, sto jeg ved bussavgangen. Ei dame på 50-60 år kalte meg en drittsekk og sa at jeg skulle få svi for det jeg hadde sagt til henne, for hun var nemlig en heks. Etterpå sto hun utafor bussen hun skulle ta og stirret hardt på meg mens hun ristet av sinne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Ei dame på 50-60 år kalte meg en drittsekk og sa at jeg skulle få svi for det jeg hadde sagt til henne, for hun var nemlig en heks.

Hva da?

 

Jeg sa at hun skulle stelle seg i køen bak slusen for den togretningen hun skulle reise i. Det kunne hun ikke, for hun var angivelig astmatiker og holdt på å besvime. Jeg foreslo at hun satte seg på benken på området der de reisende egentlig ikke skal være, foran veien der bussene kom. Det var tydeligvis ikke bra nok.

 

Bussen kom to minutter etterpå. Det var da hun heller sto og kastet en forbannelse over meg enn å gå på bussen.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

I dag #4:

Sånne kunder har begynt å gå meg sånn på nervene at jeg kjenner det i magen hver gang det går sånne inn.

Ja, jeg kjenner til det, ser fort hvem som er "sånn" og ikke. Det er altså ikke noe rasistisk inne i bildet, før dere begynner å klage på det.

 

 

 

Edit: la noe i spoiler..

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Garanti/reklamasjon på hvitevarer med transport-/utpakkingsskader er normalt ikke noe problem hos oss. Det forekommer en gang iblant at kunder får med seg hvitevarer med stygge skader - også produkter som i utgangspunktet er emballert, men nettopp emballasjen gjør at man ikke ser skaden før den er pakket ut. Vi ordner nytt for kunden i slike tilfeller og er etter min mening svært medgjørlige, selv om enkelte kunder er furtne pga. den ekstra kjøreturen for å bytte. Noen ganger ordner vi riktignok også både henting og omlevering for egen regning, ettersom vi har den regionale distribusjonsavdelingen lokalt på huset.

 

Selvsagt gir det en ekstra trygghet å kjøpe en A-vare (selv om tryggheten noen ganger kan være falsk), men ettersom det var kampanjevare kunne vi ikke gå ned i pris på den spesifikke varen (som sagt selgers bord, ikke mitt). Poenget mitt i innlegget var uansett ikke prisen på utstillingsmodellen, men hvor ufyselig kunden oppførte seg. Tre ganger på det året jeg har jobbet i stillingen har tålmodigheten min hengt i en så tynn tråd at jeg har virkelig måttet styre meg for ikke å be kunden forsvinne. To av dem var i dag.

 

Og som jeg skrev, så endte det jo med at vi solgte med tap. Ja, det kostet varehuset penger å gi kunden komfyren. Det hadde vært billigere for oss å heve kjøpet, men vi skal jo holde maska. Problemet er at når det er manko på billigmodeller i den prisklassen kunden hadde bestilt, og du må opp i nesten dobbelt av prisklassen for de fleste av varene våre som har de samme vesentlige spesifikasjonene, er det plutselig langt mindre aktuelt. Heldigvis fant vi én modell kunden kunne godta, og tapet for å "blidgjøre" kunden (i den grad mannen kan kalles blid) ble akseptabelt.

Endret av srbz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...