Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Åh, dette var utrolig GØY å lese! Hyggelig å høre at du ble så fornøyd - og ikke minst at du sier det. Tusen takk for ett flott innlegg!

 

Mvh.

Hilde, "jenta bak disken" :)

Det var det minste eg kunne gjøre. Hyggelig å se at du ikke tok det ille opp at eg lagde et innlegg om "hendelsen" :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gud hvor mange tilfeldige folk som er på Diskusjon egentlig! To stykker fra Japan Foto har tydeligvis vært her lenge, og omgått med andre folk i samme by uten å vite det. Morsomt å se :)

 

Hehe, tror nok ca 70% av Japanphotoansatte har konto her.

 

mvh

ET

nylig exJapanphotoansatt

Endret av ET!
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Gud hvor mange tilfeldige folk som er på Diskusjon egentlig! To stykker fra Japan Foto har tydeligvis vært her lenge, og omgått med andre folk i samme by uten å vite det. Morsomt å se :)

Verden er ufattelig liten, og tilfeldig. Hadde det ikke vært for at sjefen i Japan Foto skal gifte seg(og derfor hadde tilbud på akkurat det kameraet eg ønsket meg) hadde eg ikke blitt oppmerksom på at de har en butikk i nærheten. Og hadde det ikke vært for at eg er så distre som eg er så hadde eg ikke glemt PIN koden på kortet mitt, og da hadde eg ikke innlegget om den gode servicen eg fikk :)

Lenke til kommentar

På grunn av lynnedslag var bankterminalene ute av drift. Vet ikke hvordan men forbindelsen til banken ble ihvertfall brutt, slik at terminalene sto på reserveløsning. Veldig stress at det tar 1 minutt for hver kunde å betale + skrive under kvittering... Vanligvis tar det noen sekunder. Ble litt kø kan man si...

Lenke til kommentar

Jeg var en tur på min lokale Post i Butikk for å hente ut en pakke. Klokken var nyaktig 2055 da jeg gikk bort til skranken og sa at jeg skulle hente en pakke. Jeg hadde sporingsnummer klart og jeg skulle ikke betale noe, likevel blir jeg møtt med at jeg må komme tilbake i morgen ettersom "systemene holder på med en oppdatering". Greit nok, jeg var der kun 5 minutter før stengetid, men det hadde tatt maksimalt 2 minutter å hente fram min pakke, sjekke ID og signatur. Hvorfor begynne med oppdatering fem minutter før stengetid?

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

Etter morgen- og formiddagsvakter under sommerferien, må jeg si jeg begynner å bli alvorlig lei av unger som nærmest bor i butikken. Det er 57 runder med "Kan du se hvor mye denne koster?", før de etter hvert lar valget falle på hver sin ting til 10 kroner. Gjerne skal de på toalettet et par ganger under det lange besøket også, og når de først har valgt ut en småting de skal ha, da mangler de én krone, eller betale med en haug pantelapper á 1,00 krone. Og ser naturligvis helt uforstående på deg når du ikke gir dem sjokoladen allikevel. :thumbup:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

På grunn av lynnedslag var bankterminalene ute av drift. Vet ikke hvordan men forbindelsen til banken ble ihvertfall brutt, slik at terminalene sto på reserveløsning. Veldig stress at det tar 1 minutt for hver kunde å betale + skrive under kvittering... Vanligvis tar det noen sekunder. Ble litt kø kan man si...

Safari, Lagunen?

Lenke til kommentar

Jeg var en tur på min lokale Post i Butikk for å hente ut en pakke. Klokken var nyaktig 2055 da jeg gikk bort til skranken og sa at jeg skulle hente en pakke. Jeg hadde sporingsnummer klart og jeg skulle ikke betale noe, likevel blir jeg møtt med at jeg må komme tilbake i morgen ettersom "systemene holder på med en oppdatering". Greit nok, jeg var der kun 5 minutter før stengetid, men det hadde tatt maksimalt 2 minutter å hente fram min pakke, sjekke ID og signatur. Hvorfor begynne med oppdatering fem minutter før stengetid?

 

Kan informere at idag var det system oppdatering på alle Post i Butikk ivertfall og muligens postkontor så alt sammen måtte være ferdig FØR 21.00 for alle Post i Butikkene. Dette skulle egentlig bli gjort igår, men ble flyttet til idag av ukjente årsaker. Men jeg kan informere at om denne Post i Butikken har en av de nye håndterminalene vi i Posten bruker så _kan_ vi utlevere pakker på dem, men det er ikke alle Post i Butikker som har det for øyeblikket (utrullingen startet med de 200 mest populære PiB også fortsetter det videre med de mindre populære) og ikke alle vet heller hvordan dette gjøres :)

 

På den andre siden idag har jeg hatt innom noen storgamblere er jeg fast bestemt på....han ene kom med en litt under 1,5cm tykk bunke med Viking Lotto lapper, og til spørsmålet "Jaha, du satser nå ja? thumbup.gif" så sa han at dette gjør han hver Onsdag og Lørdag. Forøvrig kom beløpet på nesten 3000kr... Hadde også et par andre bunker på nesten 1cm og en halv cm så ja...tydeligvis noen som ønsker å vinne penger, og har håpet oppe rolleyes.gif

Lenke til kommentar

Etter morgen- og formiddagsvakter under sommerferien, må jeg si jeg begynner å bli alvorlig lei av unger som nærmest bor i butikken. Det er 57 runder med "Kan du se hvor mye denne koster?", før de etter hvert lar valget falle på hver sin ting til 10 kroner. Gjerne skal de på toalettet et par ganger under det lange besøket også, og når de først har valgt ut en småting de skal ha, da mangler de én krone, eller betale med en haug pantelapper á 1,00 krone. Og ser naturligvis helt uforstående på deg når du ikke gir dem sjokoladen allikevel. :thumbup:

 

Slapp av, du har vært der selv en gang. Barn er vimsete, men ikke irriter deg over barns væremåte. Å handle i butikken er som et lite eventyr for dem, særlig når de er der uten foreldrene. La barn være barn, ikke irriter over det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Sjefer på jobben min. Som skriver vaktliste som vi alle tar med oss hjem. Som har gjort feil og satt opp en som egentlig har ferie. Som da bare bytter ut hans navn med mitt på sin egen liste, men ikke sier ifra til meg. Som ringer og lurer på hvor i alle dager jeg er og om jeg har "glemt" at jeg skal jobbe. Som (uten å si fra) setter meg opp til 2330 om kvelden, selv om jeg (også på opprinnelig liste) skal på jobb 0700 dagen etter. Aj aj aj så godt det er å være tilbake på jobben igjen :fun:

 

Er ikke slike ting hærlig vel?

 

Jaja, nyter ferien så har ingen kundehistorier å komme med, men kommer vel etter ferien tenker jeg.

Lenke til kommentar

På grunn av lynnedslag var bankterminalene ute av drift. Vet ikke hvordan men forbindelsen til banken ble ihvertfall brutt, slik at terminalene sto på reserveløsning. Veldig stress at det tar 1 minutt for hver kunde å betale + skrive under kvittering... Vanligvis tar det noen sekunder. Ble litt kø kan man si...

Safari, Lagunen?

 

Herregud, Fanafolk! Skummelt.

 

On topic:

*meg i hobbybutikk*

Meg: Øøh, jeg skal ha en god del svart filt.

Dame: Ja, ca. hvor mye da?

Meg: Mmmm, eh, tror 2-3 meter skal holde, jeg har ikke regnet ut 100 % hvor mye jeg trenger.

Dame: Hva skal du lage da, kanskje jeg kan hjelpe?

Meg: Eh, nei, jeg og lillesøsteren min spiller ett spill, og hovedpersonene der har flosshatt, så vi tenkte å lage oss noen sånne...

Dame: :ermm:

 

Historien ender med at jeg kjøpte alt for mye filt og fortsatte ut i regnet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Safari, Lagunen?

Nope! :p Men ifølge butikksjefen så var visst hele vestlandet rammet...? Tror Lyse fikk seg en smell... Veldig mye styr med tv og internett ihvertfall...

Har vært borti det før og det er kjipt, men vil påstå at du likevel ikke har noen grunn til å klage akkurat i dag! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...