Gå til innhold

Top 5 Games of All Time! =D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
...

 

Ports of Call (PC) - Finnes det noe bedre. Handelsveien Karachi <-> Vancouver slo alt annet.

Juhu... enig i det gitt... Installerte Ports of Call på iPod for et par uker siden... Godt å få mimre litt - selv om jeg må innrømme at det kanskje ikke var like fengende som det var på Amiga i sin tid...

Lenke til kommentar

fallout-3-ss-26.jpg

 

Fallout 3.

 

 

Spillet er jeg hektet av og handler mine actions i spillet som jeg ville gjort på ekte. Det er dødens rått å gå med hunden sin over wasteland og utforske og samle livsviktige ting. 10/10 period

 

the-legend-of-zelda-ocarina-of-time-2.jpg

 

 

The Legend of Zelda: Ocarina Of Time

 

Kjempe langt og drit bra spill med kjempe god gameplay og story. Var forbauset over hvor stort og langt spillet var når det var på en Nintendo 64 fra 1999. Aplaus til Nintendofolka

 

Hands down 10/10

 

 

 

ResidentEvil4_SS03.jpg

Resident Evil 4

 

Hva mer elsker man enn zombie slakting? Dette spillet holdt jeg på med lenge!

 

9/10

 

Orker ikke å skrive mer :) Desutten er det ikke så mange andre bra spill jeg har spilt

Lenke til kommentar

Mass Effect - Tøffere historie har jeg aldri spillt (noen som har tips?)

 

The Witcher - Historien og de moralske valgene man må ta som får følger for senere i spillet.

 

GTA San Andreas - Veldig gøyt

 

Return to Castle Wolfenstein - Kom jeg ikke igjennom fordi det var så skummelt. Men jeg spillte det på nytt for et år siden, da gikk det bedre.

 

Max Payne 2 - Stemningen :w00t:

 

Honorabel mensjon:

Etellerannet boksespill fra før '00 - Fordi det var det eneste spillet jeg eide fetteren min i (den gang).

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar

5.Half life.... rett og slett brilliant gameplay. revolusjonerende

4.Metal gear solid 2 sons of liberty.. historien og stemningen.. episk.

3.Guitar Hero.. Slått i hjel alt for mange timer her.. fortsatt skøy

2.

SNES_Super_MarioWorld.jpgkjempe gøy.. spilles fortsatt

1.

SMallstars.jpgDette er som en enorm gavepakke.. Fortidens orangebox.

Endret av mg_martin
Lenke til kommentar

5

ktrwtl5xftn2k92cwa1j.jpg

Age of Empires III: The Asian Dynasties Expansion

 

4

ssbb.jpg

Super Smash Brothers Brawl

 

3

933-1.jpg

Pokémon Crystal Version

 

2

200px_red.jpg

Pokémon Red Version

Kan vel egentlig ta Fire Red under samme plass, siden det er en remake. Foretrekker å spille Fire Red, men Red har gitt meg så mange flere timer med underholdning en Fire Red har.

 

1

Age_of_Empires_II_-_The_Conquerors_Coverart.png

Age of Empires: The Age of Kings The Conquerors Expansion

Lenke til kommentar
5

 

Age of Empires III: The Asian Dynasties Expansion

 

4

 

Super Smash Brothers Brawl

 

3

 

Pokémon Crystal Version

 

2

 

Pokémon Red Version

Kan vel egentlig ta Fire Red under samme plass, siden det er en remake. Foretrekker å spille Fire Red, men Red har gitt meg så mange flere timer med underholdning en Fire Red har.

 

1

 

Age of Empires: The Age of Kings The Conquerors Expansion

 

 

 

er en STOR fan a Pokemon ting generelt. det var en flott serie å vokse opp med på tv. og det var og ER noe av det mest uttenkte å perfekte "battle for fun" spill og serie som finnes.

hele konseptet er genialt^^ fange ukjente dyr. utforske grotter og huler. gjøre masse oppdrag, trene pokemonen, lære den special attacks,linke og trade pokemons, møte igjen gary hele tiden. alt er så godt uttenkt :D

 

Selv har jeg Pokemon stadium 1 og 2 og pokemon snap til N64, rød, gul, blå, crystal, gull, sølv til gbc. samt flere individuelle håndholde konsoller som kan kunne kjøpe til 50kr på bensin stasjoner osv før. hver av dem tok ca 1-2timer å runne^^ og jeg har 8 slike^^ husker godt jeg spilte dem masse i bilen på vei til sverige med sånn caps som ash hadde osv :p var / er en stor fan, og vil alltid være. forøvrig missliker jeg de senere sesongene av serien og egentlig spillene også. sesong 1, er den beste sesongen av noe noen sinne^^ men syns ikke det var rett å fylle lista mi med pokemon spill. siden det ble regnet som en "trend" før når jeg var mindre :D men tenker jeg tilbake.. kanskje jeg skulle satt pokemon yellow som nr 2. utallige timer med morsomheter:D

Lenke til kommentar

Liker egentlig ikke å rangere spillene jeg er glad i :)

 

 

1. Zelda spillene

cover_large2.jpg

cover_large1.jpg

cover_large.jpg

evolution-of-link1.jpg

 

2. Battlefield 1942

256px-BF1942box.jpg

 

3.Age of Empire 2 (The Conquerors)

196-8.jpg

Age%20of%20Empires%202.jpg

 

4. Rome/Medieval 2 Total War

rome-total-war.jpg

3.jpg

1163604924000_medi-cover_1021597298x510r.jpg

0265.jpg

0334.jpg

0332.jpg

 

5.Day of the tentacles

2001748184083119450_rs.jpg

 

Resten av favorittene

 

Full Throttle

250px-full_throttle_cover.jpg

Full_Throttle_kuvakaappaus.png

 

Civilization II

civilization2.jpg

norwich.jpg

 

Super Mario 3, 64 og Mario Kart

SuperMarioBros3.jpg800px-Super_Mario_64_box_cover.jpg

super-mario-kart-500x375.jpg

 

Stalker: Chernobyl

256px-shadow_of_chernobyl_cover_0e1fb05d.jpg

stalker_wp_01_1600.jpg

 

Golden Eye

GoldenEye007box.jpg

 

Star Wars Galaxies

4552.jpg

491742794_ab74daaae7.jpg

screenShot0771.jpg

Pokemon Rød, Blå, Sølv og Gull

200px_red.jpg200px_blue.jpg

200px_silver.jpg200px_gold.jpg

bulbasaur_pokemon_red.png?w=160&h=144

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Mine topp 5 spill gjennom tidene må være:

 

1. Alle pokèmon-spillene til gameboyene. Fy faen så mange timer jeg brukte på de når jeg var liten! Kunne ikke et ord engelsk, men rundet alle og fant ut alt for mange ting som jeg ikke har peiling på hvordan jeg klarte å finne ut uten å skjønne bære av noe som stod der.

 

2. Battlefield 2. Det er sinnsykt gøy å spille med noen venner og jeg har stoore forventninger til Battlefield 3! :D

 

3. Sly 2. Jeg husker jeg skulle få velge et spill til jul av min søster. Det stod mellom Sly 2 og et eller annet Fifa-spill. Når jeg prøvde det var jeg utrolig glad for at jeg valgte det og kjøpte 3'eren med en gang det kom ut (noe mange av vennene mine som hadde prøvd 2'eren hos meg også gjorde) Men 3'eren var skuff.

 

4. Need for speed: Most wanted. Dette kjøpte jeg aldri selv, men spilte det utrolig mye hos en kompiss. Har fortsatt ikke prøvd et bedre bilspill.

 

5. Skate 2. Jeg ventet utrolig lenge på dette spillet etter at jeg hadde prøvd skate 1 demoen (skjønner egentlig ikke hvorfor jeg ikke kjøpte skate 1 når jeg likte demoen så godt) Til å begynne med var jeg ikke sikker på om det var verdt all ventingen, men så ble det gøyere og gøyere når man begynte å klare alle triksene man prøvde på i stedet for å bare ta spaken i en eller annen retning.

 

Edit: Hvordan klarte jeg å glemme GTA: San Andreas? Det er et av de feteste spillene jeg noen gang har prøvd. Har solgt alle ps2 spillene mine bortsett fra det og God of war II.

Endret av Naiits
Lenke til kommentar

1. Splinter Cell

 

2. Super Mario Kart

 

3. Burnout 3: Takedown

 

4. Might and Magic VI

 

5. Street Fighter IV

 

-------------------------

 

+ Zelda: A Link To The Past

- Anno 1602

- Probotector: Alien Prebels

- Monkey Island

- Super Smash Bros.

- Street Fighter Alpha 2

Lenke til kommentar

(har vist ikke lov å bumpe mer:P så da skriver jeg noen fullstednige settnigner. For det ER LOV.)

 

 

ser mange velger å sette opp zelda i sin top 5 liste^^ :thumbup:

skulle øsnke de kunne rekonstruere: The legend of Zelda - Ocarina of time til Wii^^

det hadde vært ganske fun å spilt igjen^^ har dessverre mista mitt orginale spill men :( .

Keep it up:D

Endret av TraXor1502
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...