Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En annen glitch som kan være irriterende er når ballen havner i mellom to spillere og den fyker avgårde uten at noen skyter. Har skjedd noen ganger hos meg, men den havner som regel utenfor mål. Men det skjedde jo også så klart i en finale jeg spilte i en kompisturnering. Det var en ganske jevn kamp, også plutselig skyter ballen fart rett i mål uten at det var noen sjanse egentlig. Tapte jo den kampen så klart.

 

Er vel fysikken som er litt bugga. Men ellers så synes jeg Fifa09 er ganske plettfritt. Ser for meg at Fifa10 blir ren elsk.

Lenke til kommentar

Er det noe jeg håper at blir forbedret så er det ALT som har med innlegg å gjøre, jeg og kompisen min kan kombinere fint, legge ut på kanten, kjøre tvers over, vende spillet, you name it.. Men hva hjelper vell det når innleggene kommer på helt ulogiske steder i feltet, da gjerne langt bak hvor spillerne i 9 / 10 tilfeller skal absolutt nikke den mot mål som i 99% av tilfellene blir keepermat?

 

 

Det er vell for mye å håpe på at det skal bli en skikkelig editor modus på Xbox360 / PlayStation3 utgaven?

Tiden hvor du kunne endre, redigere, opprette og fikse slik som du selv ønsker er tydeligvis forbi på konsoll?

 

 

Savner også muligheten for å spille flere på samme maskin online?

Hvorfor kan ikke to kompiser, eller en liten vennegjeng sitte sammen og spille mot andre online?

 

 

Må ikke glemme en god trenings modus, husker ikke hvilket PES spill det var, tror det var PES2 eller noe sånt som hadde en helt vannvittig bra treningsdel, hvor du kunne drible gjennom kjegler og det hele, hvorfor forsvinner slike ting plutselig?!

Lenke til kommentar

Det jeg håper mest på i Fifa 10 er egen trenings modus, husker ikke om det var fifa 08 eller o9 på pc, da blir det mer realistisk å øve seg på frispark o.l.

å score på frispark i 09 versjon er jo null problem når en er alene mot keeper. under kamp har jeg til dagsdato klart å score 1 gang, å det var mot en kompis som ikke kan dette spillet å bare trykte vilt.

 

ellers er det veldi mange feil som burde være bedret i den nye utgaven.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Har du fått tak i FIFA10 altså?

 

Nei det er ikke gøy i det hele tatt. Når du vinner 24-5, så har ikke begge gjort sitt beste, skjer ikke at det scores nesten hvert 3. min, med mindre du spiller lengre omganger da. Jeg kan skryte av å knuse lillesøstera mi, eller Raste for den del, men ser ikke helt poenget, da seieren er min før kampen har begynt. Samebror må forøvrig være totalt ræv, siden han såvidt klarer å slå pasninger, før du scorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...