Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Håper så indelig at keeperene blir endret. Har skjedd meg mer en én gang at keeper har taklet meg som bakerste mann, ødelagt hele sjangsen og går ustraffet (har bare én! gang sett at keeper har fått gult kort). Samt at keeperen bør kunne bli skadet.

 

Gleder seg *mine innlegg*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet dere om de har fikset den buggen hvor du lobber keeperen og blir felt etter lobben? Du får da frispark og målet blir annulert, selv om ballen går i mål. Det er helt sinnsykt irriterende. Flere kamper hvor det har blitt uavgjort selv om jeg scorte i sluttminuttene, fordi han jeg spiller mot utnytter bugen og bare får en utvist i det 89. minutt.

Lenke til kommentar

Død over roboten. Får nesten lyst til å quitte hver gang noen feirer med den på Live. Helvete så irriterende dårlig og uutholdelig lang den er :realmad:

 

Håper på noe nytt på feiringsfronten. Noe som involverer publikum eller medspillere hadde vært helt fantastisk. Å gi en klem til pasningleggeren etter en fenomenal assist eller løpe inn i Stretford Ends åpne armer for å motta hyllesten etter å ha senket Liverpool på overtid. Drømmescenario.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...