Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ved nærmere utprøving, så er det faktisk 16 retninger.

 

Jeg filmet det, her er beviset. Åpne i VLC e.l.

 

Hvis du leser linken til ErlendRU som er postet rett over innlegget ditt så kan du lese at utviklerne selv sier at det kun er 8 retninger. Men du kan jo alltids argumentere mot utviklerne og si at det faktisk er 16 retninger og slenge frem ditt eget "bevis"...

Og hvis du leser innlegget under mitt så kom det fram at jeg hadde misforstått og at det var snakk om driblinger og ikke generellt.

 

Det er kun 8 retninger generelt når du løper. Det var det jeg mente når jeg postet mitt forrige innlegg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Mener keeperen, forsvarerene får rødt når de fortjener det, men av og til slipper man unna med ingenting. Dette er nok kun lurt å gjøre mot dårligere motstandere hvor du går for clean sheet, eller det er mindre enn 20min igjen.

Spesielt dette har irritert meg, også sammen med en del feildømming på offside.

Men det aller verste er bytting av spillere. Plutselig får jeg en spiller som er 50 meter unna ballen å må trykke som en gal for å få riktig spiller.

Lenke til kommentar
Det med bytting av spelarane kan du stille inn i innstillinger på Fifa 09. Det er vel ikkje alt for store forandringer på Fifa 10. Det eg kommer på i farta: finte ut keeper, meir aggresiv keeper, betre managermodus, 360 graders bevegelse og selvfølgelig oppdaterte overganger.

Takker :)

 

Ang. keeper er denne vertfall håpløs i 09, han kommer ut alt for tidlig, da er det enkelt og greit bare å vippe ballen over :p

Lenke til kommentar

Keeperen på Fifa 09 er ganske dårlige med tanke på posisjonering og å avverge gjennombruddspasninger. Har erfart at det fleire gonger blir slått innlegg mot bakrestolpe, mens keeperen bare forflytter seg havner ballen ein halvmeter foran keeperen og angriparen kan bare plasere den i mål. Bruker vanligvis Y (Xbox 360) til å kontrollere sjølv når keeperen skal gå ut, viss ikkje så går han ikkje ut i det heile tatt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det er besluttet at tråder rundt fotballspill skal ligge i spillforumet. Tråden er derfor flyttet fra sportsforumet til Generelt om spill.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...