Gå til innhold

FIFA 10: Den Gigantiske Tråden


Hvilken versjon skal du ha?  

490 stemmer

  1. 1. Velg blant alternativene under

    • PlayStation 2
      6
    • PlayStation 3
      239
    • PlayStation Portable
      1
    • PC
      22
    • Wii
      3
    • DS
      1
    • Xbox 360
      176
    • Mobil
      1
    • Skal ikke kjøpe FIFA10
      41


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leser noen linkene eller? :p Pdd. sier jo de som har prøvd spillet 60% ferdig at det er en treningsmodus. Det eneste jeg tenker på er om det kommer flere gode finter. 360 graders dribling er supert og forhåpentligvis blir ikke forsvar for hardt med tanke på at det ikke bare skal være mulig å holde X inne lenger, men spillet blir ikke like "arcade" som 09 så det er supert.

Lenke til kommentar

Neinei. Det skjer ikke, de gir ikke spillet ut samtidig som PL er i gang igjen. Det sier seg selv at det ikke skjer, da f.eks transfer update hadde ikke vært klar en gang. Det er sikkert nedtelling til dette som jeg leste på EA forumet:

 

"Full details announced on August 19th comes out on October 2nd"

 

Pluss, hvis du går på pre-order, står det at det er klar for shipping i oktober. Vi får se. Det er ihvertfall ikke spillet.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ahh... svarte danse... har gått å trodd i hele dag de endret lanseringsdatoen :)

Du har sikkert rett, tipper det er noe annet ja. Får sikkert en demo tidlig september da forhåpentligvis. Hadde vært fett om de har med litt flere lag en i fifa 09 demoen, og litt flere funksjoner. Folk kjøper jo fullversjonen uansett.

Lenke til kommentar

Jeg håper på en demo med en vanlig kamp 5 x 2 og straffekonk hvis det skulle ende uavgjort. Forresten litt OT: 09 får ikke sommertransferupdate, right? Jeg gleder meg enormt til 10 nå, og skal sørge for å slå alle med ps3 etter at jeg låser meg inne i et par dager og spiller i 20 timer hver dag.

 

SICK:

 

Du kan også bytte mellom hvilken fot du fører eller skyter med på et øyeblikk, noe som er en viktig nyhet, sier FIFA-produsent David Rutter.

 

Slik sett er det lett for angriper å kjøre finter med kroppsbevegelser som gjør at forsvareren rett og slett selger seg. Han blir satt ut av spill dersom han ikke er kald nok som førsteforsvarer.

 

Det virker også som hele spillet generelt blir mye mer basert på skills nå:

 

– Vi var veldig bekymret for å bruke ny dribling som skulle bli for mektig, men man må balansere. Man kan drible bedre, og da må forsvarerne bli bedre. I fjor var forsvarere for mektige, i år føler vi at balansen er mye bedre mellom lagdelene. Timing er mye viktigere i år, og du kan takle på et større område. Likevel er det lettere å selge seg, slik at man må tenke litt mer igjennom forsvarsarbeidet, forteller produsenten.

 

Forresten ikke noe mer at superaske spisser skal få løpe fra meg i skulder mot skulder dueller :) :

 

Forsvarere er også mer på hugget, og vil blant annet forsøke å avskjære pasninger i større grad. Videre har det fysiske i løpsdueller og ved dødballer blitt viktigere, du kan bruke kroppen til din fordel i større grad.

 

:):

– Filming kunne vi for eksempel hatt med, men vi føler det er helt feil. Det er en stygg del av spillet.

 

Dette trenger de:

– Frisparkene skal muligens endres. For meg er frispark og cornere noe av det mest skuffende i spillet. Jeg sliter selv med å få dette til skikkelig. Vi skal definitivt se på dette i fremtiden, avslutter Leicester-supporteren.

 

Det høres for meg ut som FIFA 10 kommer til å bli fantastisk for meg. Jeg er vel en av de få som konstant prøver å bruke dribleferdighetene i spillet og prøver å bygge opp spillet roligere.

 

EDIT:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg:

 

Before I go on to the other things, I just want to say that this year the game play feels organic. What I mean is that if you want to "play" you can if you want to change the tempo in a game its up to you.

 

Now a big question is game speed. Well its probably a little quick but its reactive to you. If you play slower then the game will go slower. If you want to play fast counter then you can. Next year there will be subtle changes in player speed brining the difference closer. What this means that under the right circumstances CR will skin a defender and get a yard or two but in an out an out race the defender is there or there abouts. Depends on the defence though

 

The defence line. Hmmm this is an interesting one, is it better yes would I say its the best it can be well time will tell. I still felt it played a little too high. That said its much harder to run from the kick off and because of the new defensive AI and reducing the speed differential between attackers and defenders through balls arent easily spammed.

 

Midtbanespillere som er midtbanespillere :):

 

Midfield. Well the pitch size hasnt increased but the game play has. You now really need to use the midfield if you want any sort of attack other than the odd attempt at quick countering. Using the midfield is more of my normal style anyways but the way they will call for a ball (not shooting off making random runs but looking for it to feet) really makes the game feel better. This needs work and is on the "things to get done list" but in its current incarnation I am pleased with the way it is going.

 

Det står endel her:

 

http://forums.electronicarts.co.uk/fifa-10...n-part-1-a.html

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Ved nærmere utprøving, så er det faktisk 16 retninger.

 

Jeg filmet det, her er beviset. Åpne i VLC e.l.

 

Hvis du leser linken til ErlendRU som er postet rett over innlegget ditt så kan du lese at utviklerne selv sier at det kun er 8 retninger. Men du kan jo alltids argumentere mot utviklerne og si at det faktisk er 16 retninger og slenge frem ditt eget "bevis"...

Lenke til kommentar
Ved nærmere utprøving, så er det faktisk 16 retninger.

 

Jeg filmet det, her er beviset. Åpne i VLC e.l.

 

Hvis du leser linken til ErlendRU som er postet rett over innlegget ditt så kan du lese at utviklerne selv sier at det kun er 8 retninger. Men du kan jo alltids argumentere mot utviklerne og si at det faktisk er 16 retninger og slenge frem ditt eget "bevis"...

Og hvis du leser innlegget under mitt så kom det fram at jeg hadde misforstått og at det var snakk om driblinger og ikke generellt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...