Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zombiflied!

Planen var å herme etter Anew med humle kommende inn for landing, men humlene her nekter å fly noe saktere enn i mach2, så null som var skikkelig i fokus, istedet så jeg en flue sittende på en løvetann og tok et kjapt bilde av den.Bare meg som synes den ser litt ut som en zombie-flue? :p

 

100mm, f/5, 1/400s, ISO 100

post-15829-1244423532_thumb.jpg

 

Fullversjon av den finnes her

 

Jeg hater forresten batterigrepet til 1000D'n (låner et), det er skikkelig vondt å holde i, og føles hardt og firkanta, men verste er at jeg vil ha et, bare så jeg får mere støtte når jeg holder normalt og mere vekt, menmen, det koster flesk så blir vel ikke noe kjøp :p

Endret av arthoz
Lenke til kommentar
Etter en fototur fra gruveruinene (etter krigens ødeleggelser) i Kåfjord, Alta. :) Jeg har en liten serie med bilder, men på dette var jeg litt usikker på om har beskjært bildet feil?

 

Du kan jo sende en kvist til museet i tromsø, botanisk avdeling, hvis du vil ha dette identifisert. Kjenner enkelte der som sikkert ville tatt en lang titt på den kvisten der. :)

 

Sånn komposisjonsmessig savner jeg litt en motvekt til den sterkt fargete soppen, for å få balanse i bildet. Usikker, men tettere komponering kunne vært prøvd. Interessant motiv i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...