Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og her er noen fler :D

 

 

Tom

 

Nå,en fototur til Øra,mye fine motiver der.

 

Et tips til deg.

På gamle Fr.stad mek.Ta til venstre når du kommer på området,kjør opp bakken rundt alle bygningene og helt bort til enden,så langt du kommer med bil,gå så litt vidre og til høyre.Da kommer du på oppsiden av dokka hvis du går til enden av kranbanen finner du gamle DS"Høvding" strandsatt,ligger litt ned imellom kranbanen og en annen kant,litt vanskelig og finne.et nydelig "vrak" laget på samme kjøl som DS"hvaler"

 

Hvis du går til venstre der du parkerer finner du en stor grotte/hule.

 

Har aldri klart og rote meg bort og ta bilder der ennå.

Lenke til kommentar
Nå,en fototur til Øra,mye fine motiver der.

Faktisk ikke Øra; disse ligger på høyre side av veien inn mot Fredrikstad (fra Råde).

 

Et tips til deg.

 

...

Takk for tipset - har faktisk allerede vært der ute (link link link og link).

 

Har aldri klart og rote meg bort og ta bilder der ennå.

Kan anbefales - men det er visstnok en del skilt som indikerer at adgang ikke helt lov....

 

Tom

Lenke til kommentar
Faktisk ikke Øra; disse ligger på høyre side av veien inn mot Fredrikstad (fra Råde).

 

Tenkte det var rester etter den gangen havnevesnet spuntet den nye sørbrygga på øra.

 

Kan anbefales - men det er visstnok en del skilt som indikerer at adgang ikke helt lov....

 

Tom

 

Kanskje ikke lurt og bevege seg rundt der natterstid med et brekkjern,men dagtid skulle ikke by på problemer,er mange bedrifter der.Så helt stengt er det vel ikke for "besøkende".

 

Er mange fine motiver å finne der ja,får få ut fingeren og ta meg en tur dit snart før alt det nostalgiske blir fragmentert.

Lenke til kommentar
Dette liker jeg! Fargene er litt filmaktige :).

 

Det eneste jeg ikke liker er stolpene som skimtes i bildet.

 

Francis

 

F**n! Du la merke til det. Hadde tenkt å klone de bort, men de var såpass langt vekk i bakgrunnen at jeg droppet det. Får bruke clone-tool neste gang jeg har samme tanke ;)

 

Edit: Takk for tilbakemelding.

Endret av NorthPentax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...