Gå til innhold

Akambrukernes bilder - juni 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Zaft

 

Lite å ta bilder av på Hvaler? Tøv.

 

Det er masse å ta bilder av overalt, selv her på Nordfjordeid. Problemet er bare at vi ikke ser det, fordi vi har sett det samme før, tror vi. Det handler om å åpne øynene.

 

Prøv å se ting med friske øyne. Innbild deg at du er tysk turist, nyfødt unge, eller marsboer. Får du til det, da vil du oppdage at du tar feil. Garantert.

Lenke til kommentar
Hei!

 

er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:)

Hei og velkommen.

 

Dette er egentlig ikke en kritikktråd. Så her blir de fleste enten ignorert, eller får et "kult bilde" eller to.

Men siden du er friskt blod får du litt mer av meg nå. Likte komposisjonen i bildet ditt. Passer egentlig bra med litt mer forgrunn enn det mange andre ville valgt. Horisonten virker litt skeiv.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Hei!

 

er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:)

 

Motivet og komposisjonen er veldig bra, men du har dradd litt hardt i HDR spakene.

HDR er penest når man ikke kan se det:-)

Personlig er jeg helt enig i det Petter sier her. Men dette er en smakssak.

 

Når vi kritiserer på grunnlag av smakspreferanser, syns jeg det er ryddig å være helt klar på at det er det vi gjør.

 

Spesielt overfor nykommere kan det være greit å holde egen smak mest mulig for seg selv. Syns jeg :)

Lenke til kommentar
Hei!

 

er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:)

Hei og velkommen.

 

Dette er egentlig ikke en kritikktråd. Så her blir de fleste enten ignorert, eller får et "kult bilde" eller to.

Men siden du er friskt blod får du litt mer av meg nå. Likte komposisjonen i bildet ditt. Passer egentlig bra med litt mer forgrunn enn det mange andre ville valgt. Horisonten virker litt skeiv.

 

Takk skal du ha:)

 

dette var mitt første HDR bilde, så ble sikkert litt for mye av d "gode" :p

Lenke til kommentar
Hei!

 

er nybegynner på photo, så ikke vær for hard på kritikken, hehe:)

Hei og velkommen.

 

Dette er egentlig ikke en kritikktråd. Så her blir de fleste enten ignorert, eller får et "kult bilde" eller to.

Men siden du er friskt blod får du litt mer av meg nå. Likte komposisjonen i bildet ditt. Passer egentlig bra med litt mer forgrunn enn det mange andre ville valgt. Horisonten virker litt skeiv.

 

Takk skal du ha:)

 

dette var mitt første HDR bilde, så ble sikkert litt for mye av d "gode" :p

 

Det er helt riktig det Fototim sier at alt ender opp som en smakssak.

Det gjelder i grunnen bare å finne sin egen stil, noe som er lett for noen, mens andre bruker mange år på å finne ut av.

Ønsker deg uansett lykke til og er spent på¨å se flere av bildene dine:-)

Lenke til kommentar
@Zaft

 

Lite å ta bilder av på Hvaler? Tøv.

 

Det er masse å ta bilder av overalt, selv her på Nordfjordeid. Problemet er bare at vi ikke ser det, fordi vi har sett det samme før, tror vi. Det handler om å åpne øynene.

 

Prøv å se ting med friske øyne. Innbild deg at du er tysk turist, nyfødt unge, eller marsboer. Får du til det, da vil du oppdage at du tar feil. Garantert.

 

 

er på en liten øy med 60-80 fastboendes, men ja jeg ser nok ikke alle mulighetene, jeg har egentlig ALLTID sleti med å se muligheter:/

 

for dere lokalkjente: er på "Søndre Sandøy" (Nedgården)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...