Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Hos meg har det gått supert..

 

Starten av da spillet ble kjøpt: slet med å komme inn på servere, når jeg kom inn lagget det ekstremt. Tok da en pause i noen timer..

 

Etter pausen: Kom meg ikke inn på noen servere. Etter ca 30 min prøving kom jeg meg inn.. Ikke noe lagging.. da måtte jeg spise..

 

Etter jeg hadde spist: Kom meg inn på servere uten problemer.. uten lagging.. sånn fortsatte det utover kvelden.

 

Så hos meg har det verdt de 1200 ms pointsene. Er fornøyd hvordan spillet er.. Men det føles ikke ut som om det er et nytt spill, da det bruker samme spillmotor som BF: Bad Company..

 

Spillet får en 8/10 fra meg ;D

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna skuffa! Testa trialen i gårkveld, og den var jo strålendes! I morges kjøpte jeg hele sjiten for 1200 poeng, og nå kommer det bare network ERROR, får ikke spillt i det hele tatt. Alt annet funker å spille online, linja er i tillegg fiber og all kapasitet ledig. Har prøvd masse fixer som ligger ute på EA forum, bl.a. å laste ned facebreaker demo + lage figur som lastes opp, knytte EA-account til gamertagen... Ingenting funker

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke at vi ser forbedringer i dag, siden Twitter sier: "Update: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!"

Nekter å tro at dem prioriterer Xb360 brukere når den skal ha launch på PS3 idag.

 

Edit:

Det er jo helt klart at dem sliter, prisen på spillet er blitt satt til 90000 MS points for at ingen skal kjøpe det.

post-30694-1247122925_thumb.jpg

 

Bare sjekk selv, http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8025841097e/

Endret av Largie
Lenke til kommentar

Forbanna irriterende. Skjønner ikke hvordan de klarer å rote det slik til...

 

edit: nå får jeg hvertfall logga inn, og søker etter server, men får opp at det er connection problem still... Den rullende banneren på bunnen av skjermen sier at de sliter med fulle servere, men holder på å adde for harde livet

 

edit2: nå kom jeg inn, hurra! spiller for harde livet

Endret av bokfinn
Lenke til kommentar

Hi again XXXXXXXXX,

 

Thank you for providing us the requested information.

 

We are really sorry to hear about this happening to you.

 

In order for our servers to read your GamerTag I have deleted it from your EA account. Please go into the XBOX Marketplace and download the demo for the game "Facebreaker". After downloading the demo, please open the game and begin to play the opening stages. We are doing this because the game will transfer your GamerTag information to the EA Servers.

 

After running the demo for a few minutes please attempt to run the game. This should remedy the issue as your GamerTag will be re-applied to your EA account.

 

We hope this helps.

 

Should you have any further questions, please take a moment to review our Knowledge Base site at http://support.ea.com or let us know.

 

Thank You,

 

EARep Scarlett

EA Games support.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Tråder med samme tema er flettet sammen, dermed kan rekkefølgen på noen innlegg være noe endret.

 

(Ikke kommenter dette innlegget i tråden, reaksjoner på moderering taes via PM)

Lenke til kommentar
Tror faktisk ikke at vi ser forbedringer i dag, siden Twitter sier: "Update: Servers have been added, mostly in Europe, start trying to play!"

Nekter å tro at dem prioriterer Xb360 brukere når den skal ha launch på PS3 idag.

 

Edit:

Det er jo helt klart at dem sliter, prisen på spillet er blitt satt til 90000 MS points for at ingen skal kjøpe det.

post-30694-1247122925_thumb.jpg

 

Bare sjekk selv, http://marketplace.xbox.com/en-US/games/me...5-d8025841097e/

 

If you are logged in and a Gold Xbox Live member the 90,000 MS points will not appear.

Lenke til kommentar

Når de sier at spillet blir slippet ut en dag og jeg kommer hjem fra jobb i 4-5 tiden og er klart som ett egg til og slenge meg ned på senga og game 1943 så har de faen meg ikke klart og legge det ut engang? Er jo ikke vits og laste ned før i morr ahvis det kommer i dag i det hele tatt. Gidder ikke tenke på hvor JÆÆÆVLI serveren dems kommer til og faila når 100 000 logger inn på likt... Sikkert like feil som resten av FROSTBITE dritten. Lagg my ass to heaven when i game online.

 

På mange routere blir man logga av hvert 8-2minutt fra multiplayer i bf: bc. Hadde det problemet hjemme og frostbite failer failer faaaaiiiiilllleeeeer !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...