Gå til innhold

Battlefield 1943 - Fakta, Videoer og Diskusjon


Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

ok :) men dere kommer in på serverne? bare det tar litt tid?

 

Altså i går var det umulig, i dag har jeg fått spilt noen timer frem til touren startet.

Om befolkning av serverene utover kvelden får det til å knele igjen skal ikke jeg gå god eller ikke for.

 

Synes det er kjempeartig jeg, og skjønner fortsatt ikke hvordan det skal være avgjørende at det kun er 24 i dette spillet slik de 3 mapene er i dag.

Ikke noe problem å bli drept eller finne fiender å drepe i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har ikke hatt mer problemer enn at man må forsøke et par ganger før man kommer inn i dag jeg.

Har ikke vært lagg mens jeg har vært inne på serverene i dag heller.

samme med meg.. kommer meg inn på servere nå, man må bare prøve litt.. og det lagger ikke..

 

Være med å krige litt senere eller?

Tror nok jeg og Fistepot skal prøve oss igjen i kveld :)

Lenke til kommentar
Har ikke hatt mer problemer enn at man må forsøke et par ganger før man kommer inn i dag jeg.

Har ikke vært lagg mens jeg har vært inne på serverene i dag heller.

samme med meg.. kommer meg inn på servere nå, man må bare prøve litt.. og det lagger ikke..

 

Være med å krige litt senere eller?

Tror nok jeg og Fistepot skal prøve oss igjen i kveld :)

greit for meg.. bare send invite. :)

Lenke til kommentar
Synes det er kjempeartig jeg, og skjønner fortsatt ikke hvordan det skal være avgjørende at det kun er 24 i dette spillet slik de 3 mapene er i dag.

Ikke noe problem å bli drept eller finne fiender å drepe i hvertfall :)

Helt enig. Syntes antallet spillere er godt balansert med størrelsen på kartene. :) Vet at få spillere (rundt 24) kan være utrolig frustrerende på f.eks. BF2, siden kartene er så pass mye større der. Derfor joiner jeg kun kamper med over 50 spillere når jeg spiller BF2. :)

Lenke til kommentar
Til dere som har kjøpt det på ps3, gidder dere skrive litt utover kvelden hvordan det går med serverne? Gidder ikke kjøpe det hvis det skjærer seg som med xbox...

 

will do.. kjøpte det nettopp.. ingen skal klage på PSN-store serveren hvertfall, tok cirka 5minutt å laste ned :) Lets hope spillserverne til Dice/EA holder koken

 

edit: ugh.. tar lengre tid å installere enn å laste ned..

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
Fikk ikkje spillt noe i går, og ei før eg stakk på jobb i dag. Og fra i morra av jobber eg 18:00 - 06:00 frem tom. søndag...så blir lite spiling på meg ihvertfall...med mindre ting er på stell i natt ^^

 

Har vært greit å finne game hittil i dag i hvertfall.

Bare søke et par ganger så er man inne :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Trykk L3 mens du går forover med den. Bare trykk du må ikke holde nede som på BF: BC.

 

 

Gadd ikke vente på at den skulle komme ut så jeg lasta ned den Japanske og det var evig fett :) Snakker om PS3 versionen altså.

Er akuratt samma dritten som bad company bare lit ny eviorment og andre våpen. Har så vidt mini lagga mens jeg har spilt, men ikke sånan lange laggs. Kom inn på en mapp hvor det lagga med en gang jeg satt meg i en bil men var over etter 10 sek og ikke mer lagg i dag :p

Var veldig fornøyd med spillet, kanskje litt "kjedelige" map etter min mening, men gøy foreom. Du kan snike rundt i busker og headshote alle noobsa som røper rett fram uten og tenke. Ranka 3 ganger på halvtimen noe jeg syntes var overdrevent fort siden jeg hadde ikke mye poeng en gang. Hadde vi snakka bf bc style hadde jeg ranka 3 ranks på 10 min med min spillemåte :D

 

Lurer litt på om jeg skal finen noen og tigge til siden jeg ikke har fylt atten og ikke har visa :(

Men hva får man ved og oppgradere? Si alt takk :p

Regner med at dette bare er en proloug bare? Komemr vell større version eetterhvert med singelplayer og tonn flere med maps og speccs. Ellers skal jeg ikke ha det...

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, men hvorfor sier det invalid email adress når jeg skal spille?

 

 

Tror du må registrere bruker på eagames sin nettside .

 

Ser ut som de har laga 1943 som en ventepresang mellom bad company 1 - 2. Lager spill med et par maps og så tjener de masse penger på upgrades. Så når det ikke er folk som kjøper lenger så legger de bc2 til salgs og tjener enda mer penger.

Lenke til kommentar

Alt gikk helt konge på PS3 versjonen :)

 

Ingen lagg, rask nedlastning, rask install, Pen Grafikk, finner server hver gang man søker og som sagt, ingen lagg :D

 

 

Dritt gøy å spille med sniper, bare stå i ett av tårnene å skyte på folka på andre siden av mappet xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...