Gå til innhold

Vista SP2 klar i juni


Anbefalte innlegg

Tydeligvis en fanboy du også, bare ikke på Linux.

Lær deg litt om markeds-strategi og slutt å vær sånn jævla kverulant.

Som jeg sa.....bruk hue ;)

 

Hvis du hadde vært med å lekt med win siden den spede begynnelse hadde du visst(kanskje) hva jeg snakka om.

 

Lykke til :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tydeligvis en fanboy du også, bare ikke på Linux.

Lær deg litt om markeds-strategi og slutt å vær sånn jævla kverulant.

Som jeg sa.....bruk hue ;)

 

Hvis du hadde vært med å lekt med win siden den spede begynnelse hadde du visst(kanskje) hva jeg snakka om.

 

Lykke til :nei:

 

Jeg ber deg konkretisere problematikken, og påpeker noen åpenbare grunner til å la produktet være i testing i et halvår til, og du avfeier meg som "fanboy", og kaller meg kverulant?

 

Jeg har ikke lekt med "win siden den spede begynnelse" (begynte med 3.11), så hadde satt pris på om du kunne forklare, og gjerne eksemplifisere, hva du snakker om.

Endret av Okapi
Lenke til kommentar

Har brukt Win7 på laptopen ei stund.

Men så masse er da det ikkje å rope hurra for.

Det meste er jo i Vista.

 

Win7 er jo Vista med ein liten face lift.

 

Det med trådlause nettverk og tilkoblingen av dei var eit stor pluss i Win7 syntes eg, men det får jo Vista også nå i SP2.

Det er i allefall ikkje nok forandringer til at eg orker å legge inn Win7 på min stasjonære enda.

Lenke til kommentar

Service pack 2 :thumbup:

 

Synes ikke win7 er kjappere en vista jeg vertfall. Vertfall ikke i spill, men så igjen kjører jeg med en skikkelig maskin "ikke en atom" Nye os er for nye sterke maskiner ikke gammelt piss og jallapcer til 2000kr mener jeg. Har en amiga 500 hjemme jeg hvorfor kan jeg ikke kjøre nyeste ubuntu på den ? .. Tenk på dette du kjører en ett år gammel installasjon av vista bytter til en fersk installasjon av win7 og wow gues what den er kjappere . Prøv så igjen og installere en fersk versjon av vista så vil du se at denne føles vell så kjapp og responsiv. Vell og merke om du kjører ok hardware...

Lenke til kommentar
@adonay : Win7 booter og avslutter raskere enn Vista, det er merkbart.

Så dette er verdt å betale de ekstra tusenlappene for?

Nei det er ikke det. Har du kjøpt Vista, så er vel ikke Win7 verdt pengene å oppgradere. Har du ikke Vista, men fortsatt XP, så vil jeg påstå at Win7 er faktisk verdt pengene. Så kommer an på hva man har fra før. Da snakker jeg kun om x64 utgaven da jeg mener 64-bit er veien å gå. WinXP x64 er mindre kompatibel enn Vista/Win7 x64 etter min erfaring.

Lenke til kommentar
@adonay : Win7 booter og avslutter raskere enn Vista, det er merkbart.

 

 

Det skal jeg være enig i men ingen andre ting er kjappere etter mine tester.... For meg betyr den boot tiden svært lite siden min maskin nesten alltid står på ... Det nye tabsystemet nede og bootup thats it for now.... Og siden directx 11....

 

Uansett er ikke vista med sp2 et dårlig os slik som mange prøver og fremstille det. Det er faktisk utrolig mye bedre en XP på en del punkter..

Lenke til kommentar
Uansett er ikke vista med sp2 et dårlig os slik som mange prøver og fremstille det. Det er faktisk utrolig mye bedre en XP på en del punkter..

Vista x64 + SP2 burde holde ja. Er man fornøyd med det, så trenger man vel strengt tatt ikke Win7. Bare jeg personlig liker de små forandringene i Win7 nok til at jeg heller kjører RC utgaven av det enn Vista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...