Gå til innhold

Vista SP2 klar i juni


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vista SP2 la jeg inn i forrige uke. Den ligger på MSDN. Jeg synes maskina er litt mer responsiv. Den bruker kortere tid på sleep/wake. RSS-leseren i sidebar er raskere, og kan virke som Sidebar bruker mindre ressurser generelt.

Lenke til kommentar

Hvor er alle entusiastene blitt av?

Virker som "alle" sitter med gammelt rukkel og minimaskiner nå for tida :thumbdown:

Syting og tyting om ressursbruk og problemer alle veier....

 

jeg har brukt Vista Ultimate siden den kom, og ja...det VAR problemer der i begynnelsen, men nå kjører jeg Vista uten NOEN problemer...sikkert fordi jeg har en ORDENTLIG maskin, med KREFTER som er rett konfigurert osv.

 

Slutt å tyt og kjøp dere en ordentlig maskin istedet....

Lenke til kommentar
Hvor er alle entusiastene blitt av?

Virker som "alle" sitter med gammelt rukkel og minimaskiner nå for tida :thumbdown:

Syting og tyting om ressursbruk og problemer alle veier....

 

jeg har brukt Vista Ultimate siden den kom, og ja...det VAR problemer der i begynnelsen, men nå kjører jeg Vista uten NOEN problemer...sikkert fordi jeg har en ORDENTLIG maskin, med KREFTER som er rett konfigurert osv.

 

Slutt å tyt og kjøp dere en ordentlig maskin istedet....

Du betaler da?

Lenke til kommentar
Hvor er alle entusiastene blitt av?

Virker som "alle" sitter med gammelt rukkel og minimaskiner nå for tida :thumbdown:

Syting og tyting om ressursbruk og problemer alle veier....

 

jeg har brukt Vista Ultimate siden den kom, og ja...det VAR problemer der i begynnelsen, men nå kjører jeg Vista uten NOEN problemer...sikkert fordi jeg har en ORDENTLIG maskin, med KREFTER som er rett konfigurert osv.

 

Slutt å tyt og kjøp dere en ordentlig maskin istedet....

 

Hva er galt med å bruke Windows 7 istedet for Vista når det både kjører bedre, ser bedre ut og oppfører seg bedre? Og samtidig kjører bedre PÅ nettopp gamlere maskiner? Da er Vista helt overkjørt og da ser jeg heller ingen grunn til å bruke det.

Lenke til kommentar

Ingenting galt med win 7, men det er den sutringa og sytinga om Vista i alle tenkelige vendinger.

Sitter dere med gammel drit/mini-maskiner, så får dere problemer.

Trenger ikke mye iq for å skjønne det heller.

Er jo også en fordel å lære seg å konfigurere alt riktig så maskinen kjører optimalt.

 

Uansett....dere kan skryte win 7 opp i skyene så mye dere vil, men det er IKKE et ferdig OS dere er helt fanboys av....bare vent å se når det ferdige kommer....tror mange av dere må svelge kameler.....mange av de å :!:

Lenke til kommentar
Ingenting galt med win 7, men det er den sutringa og sytinga om Vista i alle tenkelige vendinger.

Sitter dere med gammel drit/mini-maskiner, så får dere problemer.

Trenger ikke mye iq for å skjønne det heller.

Er jo også en fordel å lære seg å konfigurere alt riktig så maskinen kjører optimalt.

 

Uansett....dere kan skryte win 7 opp i skyene så mye dere vil, men det er IKKE et ferdig OS dere er helt fanboys av....bare vent å se når det ferdige kommer....tror mange av dere må svelge kameler.....mange av de å :!:

 

Vista funket helt fint det på min bærbare Dell Studio 17. Den har rimelig god maskinvare også. Vista begynte å forkrøple seg etter om lag ett år i bruk. Installerte Win 7 og vi får se hvor lenge det "varer" før den også eventuelt blir screwed up. Men så langt ser det bedre ut enn Vista :)

Håper bare at Microsoft ikke gjør noe spesielt med OSet da før release som gjør at det blir dårligere..

Lenke til kommentar
Uansett....dere kan skryte win 7 opp i skyene så mye dere vil, men det er IKKE et ferdig OS dere er helt fanboys av....bare vent å se når det ferdige kommer....tror mange av dere må svelge kameler.....mange av de å :!:

 

Tror du Microsoft vil gjøre operativsystemet sitt dårligere innen lansering?

Lenke til kommentar

Dårligere er et vidt begrep, og kommer an på brukers preferanser, men at mange flere prosesser vil komme til er jeg overbevist om.

Så hvis tregere er det samme som dårligere....Ja

 

Hvorfor bruke et år før ferdig os blir lansert, hvis det er så sinnsykt bra nå?

Tenk nå litt selv da.......

Kommer jo os etter dette også, og jeg tviler sterkt på at de ødelegger sitt eget marked på sikt med win 7:)

Lenke til kommentar
Dårligere er et vidt begrep, og kommer an på brukers preferanser, men at mange flere prosesser vil komme til er jeg overbevist om.

Så hvis tregere er det samme som dårligere....Ja

 

Hvilke prosesser er det du sikter til?

 

Hvorfor bruke et år før ferdig os blir lansert, hvis det er så sinnsykt bra nå?

Tenk nå litt selv da.......

 

Fordi de ønsker å få ting gjennomtestet for å være sikre på at alt fungerer optimalt? For å gi maskin- og programvareleverandører tid til å ordne skikkelig kompatibilitet?

 

Kommer jo os etter dette også, og jeg tviler sterkt på at de ødelegger sitt eget marked på sikt med win 7:)

 

Klart, de gjør nok W7 med vilje dårligere, for å sikre at folk oppgraderer til neste utgave. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...