Gå til innhold

Windows 7 RC kan brukes i over ett år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan fungerer dette med drivere etc?

sånn som GTX 750..?

Finnes ikke noe skjermkort ved navn GTX 750. Det som Win7 ikke finner drivere til selv, må du laste ned fra produsentens hjemmeside. Du vet vel hvor du finner drivere til nVidia skjermkort håper jeg...

Lenke til kommentar

[

 

Linux er esom en blanding af Ferrari, SAAB (Gode seter : p), og Gälenderwagen. Rask, komfortabel og kommer seg frem over alt :p

Vel talt av en relgiøs mann! Halleluja!

"Du skal ikke tro at du duger til noe, hvis ikke du bruker Linux!"

 

Tilbake til topic - installerte RC1 via minnepenn i går på min minibærbare (1,6 atom / 1GB minne / 160GB disk) og det går faktisk veldig bra. Til og med Aero-grensesnittet går ikke så ille usmooth!

Var det positivt mot meg, eller ironisk?? :p

Endret av Rockie
Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fordra Linux-whiningen i hver eneste Win7 tråd på dette forumet...

Ikke jeg heller. Linux fanboys troller Windows tråder og sprer møkk.

Jeg tror nok Linux brukere bare har en sorgreaksjon som følge at W7 ble så bra som det ble. Det er ikke greit å se hele livsverket ditt gå i grus og at verden fremdeles kommer til å være MS dominert ;)

 

Jeg har vært på religiøse Linux vekkelsesmøter før, Ref. Halleluja Broder!

"Du skal ikke tro at du duger til noe, hvis ikke du bruker Linux!" 2.Linuxbok vers 23.3.1

 

EDIT: Bare man ikke blir tiltalt etter blasfemiloven etter mine utsagn ;)

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
EDIT: Bare man bare ikke blir tiltalt etter blasfemiloven etter mine utsagn ;)

Ingen fare for det, men du skal ikke se bort fra at det mumles "sudo kill -9 ArcticOC" og andre besvergelser bak gardinene i de "tusen Linux-hjem" ...

 

Men jeg synes det var taktisk uklokt av MS å først gå ut med 1/6-2010 som sluttdato for W7 RC, for så å komme i ettertid med at det i praksis er 1/3-2010. De burde ha gjort det omvendt; oppgitt 1/3-2010 som slutten på full functionality-perioden, og deretter opplyst om at alt håp ikke ville være ute før 1/6-2010. Men MS har aldri hatt Apple's evner når det gjelder å kommunisere med publikum og media ...

Lenke til kommentar
Hvordan fungerer dette med drivere etc?

sånn som GTX 750..?

Finnes ikke noe skjermkort ved navn GTX 750. Det som Win7 ikke finner drivere til selv, må du laste ned fra produsentens hjemmeside. Du vet vel hvor du finner drivere til nVidia skjermkort håper jeg...

Nei, jeg aner ikke. kan du hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Det er alltid hyggelig å hjelpe folk på dette forumet, men hvis man ikke klare å laste ned drivere til et skjemkort er neppe en testversjon av W7 helt innertier som OS. Man beveger seg på upløyd mark og må finne ut mye ved prøving og feiling, det er vanskelig hvis ikke basiskunnskapen ligger i bunn.

 

Et godt utgangspunkt for drivere til nVidia-kort er www.nvidia.com

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Lenke til kommentar
Det er alltid hyggelig å hjelpe folk på dette forumet, men hvis man ikke klare å laste ned drivere til et skjemkort er neppe en testversjon av W7 helt innertier som OS. Man beveger seg på upløyd mark og må finne ut mye ved prøving og feiling, det er vanskelig hvis ikke basiskunnskapen ligger i bunn.

 

Et godt utgangspunkt for drivere til nVidia-kort er www.nvidia.com

http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us

Man må jo begynne en plass, om det er stort eller lite, men man må ha i bakhodet at alt kan gå feil. Slette disken og sånt :p

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fordra Linux-whiningen i hver eneste Win7 tråd på dette forumet...

Ikke jeg heller. Linux fanboys troller Windows tråder og sprer møkk.

Sant. Jeg har aldri trollet i Linux (og OS-X) tråder om Windows, det blir man vel refset for av moderatorene for. Men andre veien er det visst greit, mulig en og annen moderator er Linux-vennlig?

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fordra Linux-whiningen i hver eneste Win7 tråd på dette forumet...

Ikke jeg heller. Linux fanboys troller Windows tråder og sprer møkk.

Sant. Jeg har aldri trollet i Linux (og OS-X) tråder om Windows, det blir man vel refset for av moderatorene for. Men andre veien er det visst greit, mulig en og annen moderator er Linux-vennlig?

Norsk lov inneholder jo elementer av spesiell beskyttelse av minoriteter ...

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke fordra Linux-whiningen i hver eneste Win7 tråd på dette forumet...

Ikke jeg heller. Linux fanboys troller Windows tråder og sprer møkk.

Sant. Jeg har aldri trollet i Linux (og OS-X) tråder om Windows, det blir man vel refset for av moderatorene for. Men andre veien er det visst greit, mulig en og annen moderator er Linux-vennlig?

Norsk lov inneholder jo elementer av spesiell beskyttelse av minoriteter ...

Sant det. Rasisme-paragrafen tror jeg den kalles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...