Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

På skolen i dag skulle vi ta klassebilde med temaet "trøtt". Noen av guttene dro den helt ut og kom med morgenkåpe og en avis under armen. Vi diskuterte dette i timen og ei jente sa at hun sover i truse og skjorte. "Da skal du vel skifte til truse og skjorte etterpå, da?" ( :D:D:D )

 

- "Nei, jeg har på meg pysj når jeg er trøtt."

 

Check ooog check... :p Kan skje mye annet og. Ikke bare med henne, men med kompiser. Da trengs det ofte en edru kar på 197 og 95kg med Krav Maga erfarig for å ordne opp ;) Har kun skjedd en gang før, men allikevel...

 

De kan da ringe politiet hvis de får problemer. Uansett hva, tror jeg alltid det er noen andre å ringe enn en kar som ligger og sover.

 

Hun hadde lyst til å pule, men han ba henne slutte å tulle.

 

Det var i hvert fall sånn jeg tolka det.

 

For en gjøk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På skolen i dag skulle vi ta klassebilde med temaet "trøtt". Noen av guttene dro den helt ut og kom med morgenkåpe og en avis under armen. Vi diskuterte dette i timen og ei jente sa at hun sover i truse og skjorte. "Da skal du vel skifte til truse og skjorte etterpå, da?" ( :D:D:D )

 

- "Nei, jeg har på meg pysj når jeg er trøtt."

 

Check ooog check... :p Kan skje mye annet og. Ikke bare med henne, men med kompiser. Da trengs det ofte en edru kar på 197 og 95kg med Krav Maga erfarig for å ordne opp ;) Har kun skjedd en gang før, men allikevel...

 

De kan da ringe politiet hvis de får problemer. Uansett hva, tror jeg alltid det er noen andre å ringe enn en kar som ligger og sover.

 

Hun hadde lyst til å pule, men han ba henne slutte å tulle.

 

Det var i hvert fall sånn jeg tolka det.

 

For en gjøk.

 

Politiet ja... hvem er det? Hørte at det var en gjeng på 90-tallet som var flinke til å holde orden, er det dem?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Han: Nå er jeg nødt til å dra.

Hun: Bare ett kyss til.

Han: Nei.

Hun: Da gidder jeg ikke gå ut av bilen.

Han: Jamen faen, a? Du har fått 17 allerede!

altså, hvem blir sur fordi en jente spør om et kyss til? og hvem i huleste sier nei i det hele tatt?!

syns denne tråden går ut av kvinnfolk logikk området. Det er logikk vi snakker om her, ikke kåthet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jente rapper lærebok på skolen fra gutt og truer med hendene å rive i stykker en side:

 

G: Hvis du gjør det der følger jeg deg hjem.

J: OK *river i boka*

J: *tenker* Han sier han har tenkt å følge meg hjem, men han gjør det sikkert ikke selv om han sa det.

 

FAIL!

 

later that day:

 

J: *tenker* hvis jeg går en omvei kan jeg kanskje riste han av meg.

 

FAIL again!

 

Hun tok det med et smil :p

Lenke til kommentar
Jente rapper lærebok på skolen fra gutt og truer med hendene å rive i stykker en side:

 

G: Hvis du gjør det der følger jeg deg hjem.

J: OK *river i boka*

J: *tenker* Han sier han har tenkt å følge meg hjem, men han gjør det sikkert ikke selv om han sa det.

 

FAIL!

 

later that day:

 

J: *tenker* hvis jeg går en omvei kan jeg kanskje riste han av meg.

 

FAIL again!

 

Hun tok det med et smil :p

Stalker?

Lenke til kommentar
Jente rapper lærebok på skolen fra gutt og truer med hendene å rive i stykker en side:

 

G: Hvis du gjør det der følger jeg deg hjem.

J: OK *river i boka*

J: *tenker* Han sier han har tenkt å følge meg hjem, men han gjør det sikkert ikke selv om han sa det.

 

FAIL!

 

later that day:

 

J: *tenker* hvis jeg går en omvei kan jeg kanskje riste han av meg.

 

FAIL again!

 

Hun tok det med et smil :p

Stalker?

 

Hun ble da advart :p

Lenke til kommentar

Han lager mat til familien: "Nå må du rydde opp etter deg"

Hun lager mat til familien: "Nå har jeg lagd mat, så da kan du rydde opp etter oss"

 

En annen kjent variant, er å få kjeft fordi man ikke har rydda opp etter seg selv om man har tatt fram ting for å hjelpe kvinnfolket...

 

"Nei, nå må vi skjerpe oss å spise sunnere" Senere på dagen/ et par dager senere: *Lage kake*

 

Har mye mer på lager, men skal lese over litt her først, er sikkert mye som går igjen. Morsomt er det iallefall (tragikomisk?) :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...