Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Post eksempler på kvinnfolk-logikk


Anbefalte innlegg

Jeg er en jævel på tekstanalyse. Men siden jeg ikke veit åssen en turbo ser ut eller fungerer, er jeg likevel mindre intelligent enn deg, hvis man skal tro enkelte her.

 

hu bodde i hokksund. viste ikker hvor ormåsen, skotselv, åmot eller noen av stedene i området er. hu er født og oppvokst i det området og de stenene som ligger helt tett intillhverandre burde man vite hvor er. hvertfall hvor langt unna de er. hu fikk sjokk da jeg sa 10 min

 

Ser den. Det er finnes såklart sånne eksempler fra begge kjønn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså. Jeg har bodd bortafor Skotselv og kan si at jeg har null peiling på geografien i området der. Det vil jo ikke si at jeg er dårlig på geografi generelt, bare at jeg aldri har tatt meg tid til å sette meg inn i navn og lokasjon på små tettsteder jeg aldri drar til. Europa- og verdensgeografi er jeg derimot brukbar på.

 

 

hu bodde i hokksund. viste ikker hvor ormåsen, skotselv, åmot eller noen av stedene i området er. hu er født og oppvokst i det området og de stenene som ligger helt tett intillhverandre burde man vite hvor er. hvertfall hvor langt unna de er. hu fikk sjokk da jeg sa 10 min

Jeg er skuffet over dette, og at du glemte å nevne Vikersund :ohmy:

Lenke til kommentar
hu bodde i hokksund. viste ikker hvor ormåsen, skotselv, åmot eller noen av stedene i området er. hu er født og oppvokst i det området og de stenene som ligger helt tett intillhverandre burde man vite hvor er. hvertfall hvor langt unna de er. hu fikk sjokk da jeg sa 10 min

Jeg har bodd i Krokstadelva i 99% av mitt liv, men hadde ikke peiling på hvor Vestfossen var før for snart 3 år siden. Og jeg har over 130 i iq, 4.9 i gjennomsnitt på skolen, osv. Lokalgeografi har skremmende lite med hvor smart en er å gjøre.

 

at du glemte å nevne Vikersund

Vikersund = NOTHING

Lenke til kommentar

Du, det har ikke vært meningen å være ekkel i det hele tatt. Det har ikke bare vært deg jeg har henvist til i innleggene, men hvis du føler deg uthengt er det fint om du peker ut innlegget/-ene, så jeg kan forklare hva jeg har ment. Jeg er uenig med deg på et område, men det gjør det ikke legitimt å skulle være ekkel.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar

Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. I henhold til retningslinjene ble '3' innlegg slettet fra tråden. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall innlegg regnes som uønsket og kan straffes ved grove tilfeller.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

 

4549441574a.gif

Lenke til kommentar

Går det an å spørre hvor mange av guttene her som er råskinn til å strikke/hekle (andre typiske kvinneting), og kan forklare hvordan det fungerer ned til minste detalj?

 

Skal man først påstå at kvinner er mer teite enn menn får man vel nesten ta det på deres hjemmebane... noe annet blir bare skivebom.

 

Denne har jge forresten hørt mer enn en gang i løpet av mitt liv:

 

"Slutt å bruke så mye penger på datautstyr"

 

... fra jenter som bruker MINST like mye på klær som blir brukt maks et halvt dusin ganger eller noe sånt.

 

Tør vel påstå at det ene ikke er mer teit enn det andre å bruke sine kroner på, trenger jeg alt utstyret mitt? Nei, absolutt ikke. Kan ikke bruke mye av det på en gang. Men så kan man ikke gå i 23 topper samtidig heller :p

Lenke til kommentar

Ugh, denne tråden er utrolig pinlig.

 

Skal en dømme etter innleggene til store deler av utovertiss-gjengen, så tør jeg påstå at dere fortjener alle de dumme kvinnfolkene dere presterer å igle dere innpå.

 

Det gjelder alle som kommer med nedsettende og idiotiske kommentarer angående kvinner, ikke de som kommer med morsomme historier om forskjeller (for de finnes, bevares).

 

Det er sikkert en del som gjør seg til for å irritere, men de som ikke gjør det bør virkelig skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Et annet kjent kvinnefenomen er når de faktisk vil snakke om problemene sine, så velger de den dårligste tiden som mulig og forventer at vi skal svare dem med en gang. Og så dukker de problemene selvsagt opp etter kl. 22-23.

 

Sist i natt hadde jeg fått en melding med kun teksten "våken?". Heldigvis er ikke hun av den typen som maser med flere meldinger etter hverandre. Svarte i dag, og nei, hun trengte å prate akkurat da, uten å nevne ingenting om saken. Ha en fin dag begge to.

 

Altså, vi vil selvsagt hjelpe dere med problemene deres, men det hadde hjulpet å ta kontakt når vi er våkne. Heldigvis skjer ikke dette så ofte, men likevel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...